Skocz do zawartości
grycho

jak wyciagnac z belarus 952.4 tylny mechanizm roznicowy ?

Polecane posty

WHATEVER


UrsusCzesio    304

Trzeba zdemontować podłogę koła zbiornik paliwa ( nie wiem jak wyglada sprawa z monoblokiem ale chyba może zostać) pokrywe tylnego mostu, po kolei pół osie z pochwami, następnie te 2 duze koła zębate musisz wyjąć, wtedy bębny hamulcowe rozebrać i wymontować te,, kielichy" z małymi kołami zebatymi na tych krótkich jest ten krótki wałek na którym są tarcze hamulcowe a jednocześnie robią jako łoże mechanizmu. To tak w skrócie opisane najwazniejsze czynności. A najlepiej daj mi go :D     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sylwiaa    0

Po zdemontowaniu hamulców, jak wyciągnąć szklanki by dostać się do różnicówki ?  ( Tata pyta :D )

 

Edytowano przez Sylwiaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


UrsusCzesio    304

w pierwszej kolejnosci muszą być zdjęte pół osie i wyjęte duze koła zębate dlatego że szklanki maja odlew który zachodzi za ten tryb Ja tak już jedną połamałem 250 zł psu w żopu. A wtedy należy wkręcic śruby 12 w 2 ostwory nagwintowane iu po kolei ściągać najpierw flansza i wtedy szklanka pod ich kołnierzami są podkładki dystansowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arkadiusz76
      Witam. Mam problem z układem paliwowym przy ciągniku Belarus 952.4 common rail. Konkretnie nie jest utrzymywane ciśnienie na listwie paliwowej. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane? 
    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez SnapOn22
      Witam wszytskich. Mam pewien problem z mtz 1523.4. Pekła obudowa tylniego mostu i zabralem się za wymiane. Okazało sie że łożyska stożkowe na tależu są zużyte wiec je wymieniłem. I teraz chciałbym prosić o pomoc w ustawieniu talerza do ataku. Z tego co wiem to reguluje się to tymi blaszkami które podkłada się pod kadłub do ktorego mocuję się chamulec ale jestem w tym zielony i nie za bardzo wiem co i jak. Jesli były ktoś tak miły i podowiedział mi jak to sie ustawia byłym bardzo wdzieczny, a może ktoś posiada jakąś instrukcje. Z góry dziekuję.
       
      Dodaję zdjęcia jak to wygląda.


    • Przez DarekFi
      Witajcie, Posiadam Belarus 1221 z 2003 roku, chcę podłączyć czujnik prędkości,(poprzedni właściciel odłączył) zauważyłem przewód pasujący złączem pod zbiornikiem paliwa z lewej strony, natomiast nie wiem gdzie ten czujnik mam wkręcić
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
×