Skocz do zawartości
News
MarcinParzych

Renault 110.54/120.54/133.54 lub Lamborghini Premium 1060 / 1060

Polecane posty

Witam forumowiczów.

Stoję przed wyborem renault 110.54/120.54/133.54 lub lamborghini premium 1060 / 1060 co powiecie o obydwóch markach?

która lepsza? Którą lepiej wybrać?

Słyszałem że w lamborghini przy przebiegu ok 7000h trzeba robić remont silnika, prawda to ?

Budżet jakim dysponuje to 60000 brutto

Moc min 100 KM max 130 KM

Rok powyżej 1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robi57362    209

mój kolega ma ten model lamborghini rocznik chyba 2000 ma nakręcone 10 tys i jakoś na silnik nie narzeka a miał co w nim robić bo pracował na 130 ha od roku w pracach zastąpiła go fronterra 135 km ale nie myśli go nawet sprzedawać. Z tego co wiem to dobre i oszczędne ciągniki podobnie jak renault . Wszystko zależy co ci się trafi i w jakiej cenie


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1994    31

potrzebuję opinii na temat tego ciągnika premium 1060 ??? czy nada się do ładowacza ??

Edytowano przez Dominik1994

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Każdy się nada tylko pytanie czy Ci będzie pasował to jednak 6cyl. Promień skrętu pewnie coś w granicach 10m więc zwrotność taka sobie jeśli masz duży teren do manewru zapewne tak tego nie odczujesz na małym na pewno tak.

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Forterra 4cyl. czy 6cyl? Są różne modele. Jakiś konkretny?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pablo_97
      Witam wszystkich mam problem w ciągniku renault 61.14 biegi ciężko wchodzą a na wcisniętym sprzęgle ciągnik potrafi szarpnąć po wbiciu biegu chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwość regulacji sprzęgła w inny sposób niż tylko tą linką pokrętłem co jest nad pedałem sprzęgła  czy można np dostać sie do łap dociskowych i tam wyrgulować bo  już niestety ta linka jest na maxa rozkręcona i teraz nw co robić czy zostaje tylko rozpoławianie i wymiana sprzęgła czy jeszcze można podratować sytuacje proszę o szybką odopowiedź 
      Pozdrawiam 
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez Przemooo0724
      Czemu wom 540 na pusto działa a po podłączeniu już nie.  Na 1000 działa bez zarzutu. Np przy podłączeniu do rozrzutnika nawet z pustym nie chodzi. Włączę wom to zaczyna tylko wyć i się nie kręci, może mi to ktoś wyjaśnić? 
    • Przez Kolo12
      Witam jaki olej do renualt 133.14 do skrzyni i hydraulik fusch utto czy stou ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.