Terlik1994

Deutz Fahr Awaria rozruch, odpalanie

Polecane posty

Terlik1994    0

Witam,

Posiadam Deutz Fahr Agrofarm 410 inwersor mechaniczny. Mam problem. Rano przed odpaleniem 3X nagrzewałem świece żarowe. Ciągnik odpalił bez problemu. Chodził z 10 minut i go wyłączyłem. Za 2 min chciałem odpalić go ponownie, lecz tylko kręcił (kontrolka od nagrzewania świec się nie świeciła). Zdjąłem filtr powietrza i przy rozruchu wtryskiwałem PLAK. To pomogło, ciągnik odpalił. Po 5 minutach ciągnik zaczął nie równo chodzić, z rury wydechowej raz na jakiś czas wylatywał biały dymek. Po paru minutach ciągnik zgasł. 
Znowu odpaliłem go przy użyciu PLAKA (inaczej nie dało rady), ustawiłem ciągnik na obroty 1400 i sytuacja się powtórzyła.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    76

Przy takim mrozie to tak jest, kolega ma DF i tez tak mia z 2 lata temu jak był nowy i na mrozie nie odpalił zadzwonił po serwis to przyjechali i powiedzieli mu zeby trzymał traktor w ogrzewanym garazu to nie bedzie miał problemu z rozruchem, nowy ciagnik rozpalasz ze startera w spreyu odważy jesteś a jak z paliwem bo mysle że u Ciebie moze być problem z paliwem moze jeszcze letnie paliwo masz albo wode masz w filtrze 

Dokładnie problem może być w paliwie . Idź na najbliższą stacje i kup (nie pamiętam jak to się nazywa)ten płyn co się do "Disela" wlewa powinno pomóc + z tym garażem to też racja brat ma forterre 135 po mieli po mieli i odpali a sąsiad case to lipa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Onerif    4

ten preparat z tego co mi wiadomo juz nie pomoże bo parafina (nie jestem pewny czy to tak się nazywa) się wytracila a on działa przeciw temu wytracaniu :) wiec jak juz coś musisz spuścić i nalać nowej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Spuścić i zalać nowej to za mało o ile wszystko wyleci. Ale pewnie resztki parafiny w przewodach czy zbiorniku zostaną. I tak masz już zapchane filtry to czekać na ocieplenie albo ciepły garaż.

 

Edit:

Trochę nie do końca aktualny post bo @kris już napisał o filtrach :)

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Zwykły zimowy ON przy -20 wg. norm blokuje filtr. Dodać do tego, że może być trochę gorszej jakości lub resztki letniego Ci zostały i wychodzi, że ma prawo przyłapać paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    11

ja w sobotę odpalałem jD6830 w garażu, temp około -8 w garażu, paliwo normalne letnie to co w nim zostało, zamontowany oryginalnie podgrzewacz filtra paliwa, świece żarowe długo się paliły i zarechał bez problemu, mam dodatkowo też fabrycznie zamontowaną grzałkę w bloku ale jeszcze jej nie używałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo12    0

Tą sprawe z odpaleniem DF to tylko paliwo w tych wszystkich paliwach to pół to wody jest tak miwszają paliwo ja zawsze mieszam rope z benzyną to problemu wtedy nie mam jak miałem w jednym ciągniku zmieszane paliwo z benzyną to zawsze mi odpalił na mrozie przy -18 stopni a w drugim ciągniku nie było zmieszane to odpalił i po 15 min paliwo zamarzło w tym gdzie z mieszane to nie zamarzło 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

max 2litry bęnzyny do 20litrów disla ale jak jest paliwo bardzo słabej jakości to i tak jest problem z parafiną , takie pytanie kolego z tym odpalaniem czy w trakcie kręcenia dymi i na jaki kolor i po odpaleniu czy dymi i na jaki kolor i jak długo dymi to dośc ważne żeby coś ci pomuc ,

ile ma motogodzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terlik1994    0

W trakcie kręcenia nie dymi, ale jak chodzi na wolnych obrotach lub podwyższonych to co jakiś czas dymi na biało (2sekundy) i silnik nie równo pracuje. Później znowu dobrze i znowu zaczyna dymić, aż w pewnym momencie gaśnie silnik. Maksymalnie chodził mi z 10 minut


Autoostrowski jaki masz ciągnik? Czy Twój ciągnik posiada pompowtryski?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    11

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co takie zdziwienie? w silnikach deutza kiedyś montowali pompowtryski tak jak w silnikach samochodowych VW

 

podaj kolego gdzie były montowane takie silniki , i podaj kod tego silnika jestem ciekaw co to deutz jeszcze nie wymyślił?

 

Nie kolego w moim ciągniku są pompki monoblokowe ile masz motogodzin te silniki mają problemy w zasilaniu paliwem po nie dość dużym przebiegu dlatego pytam, bo u ciebie albo zamarza paliwo albo nie podaje pąpka wstępna i się zapowietrza po obiawach jakie piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terlik1994    0

Wszystko jasne nie było paliwa w filtrze (nie było do niego podawane), taka głupota a nie sprawdzona. A winna pewnie paliwa, spuściłem dzisiaj paliwo z Shella a wlałem Orlen Verva. Zobaczymy co teraz będzie. Na razie działa bez zażutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo12    0

Terlik 1994 to za mało tej benzyny dajesz jak na 140 l to z 10 L Benzyny dodaj ja na 50 L wlałem 3 z 3,5 Litra a ty na 140 L 3 to za mało

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez koyack
      Witam wszystkich serdecznie. Szukam pomocy od kogoś kto być może miał taki sam problem jak ja. Mianowicie jestem posiadaczem ładowarki teleskopowej jcb 531 70 agri z 2010r z silnikiem 74.2 kw. Pompa wtryskowa rotacyjna delphi. Ładowarka nie chce wchodzić na obroty. Dochodzi do max 1500 i nic więcej. Ale do tych obrotów chodzi normalnie czyli ma siłę równo pracuje i prawidłowo zapala. Jakiś czas temu miala tylko problem z gasnieciem ale po wyczyszczeniu zaworu od gaszenia było ok. Co może być przyczyną nie wchodzenia na obroty?? Dodam że filtr paliwa nowy. Sprawdzone wszystkie węże czy nie łapie powietrza.  Brakuje mi pomysłu co to może być a jak wiadomo wyciąganie pompy z tej maszyny nie należy do najłatwiejszych. Za wszystkie rady serdecznie dziękuję. 
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez ONA77
      Jak w temacie.  New holland td 5030 pali bezpiecznik od gniazda zasilania. Ktoś ma jakiś pomysł w którym miejscu szukać??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj