Skocz do zawartości
michalkowalski115

Kupno ciągnika sprowadzonego niezarejestrowanego od handlarza, jakie są opłaty?

Polecane posty


Witam. Otóż chciałem kupić ciągnik od handlarza (rolnik który ma swoją firmę handlowa), ciągnik jest sprowadzony i nie zarejestrowany , jego koszt to 49 tyś i do tego sprzedający mi dolicza 2 tys(wspominał coś o vacie) i mam od niego dostać fakturę , przetłumaczony dowód rejestracyjny, sam mam zrobić przegląd te wszystkie tablice zastępcze itp. I teraz pytanie gdy mu zapłacę te 51 tys to nie będę miał potem naliczanych jakiś dodatkowych kosztów? Czy nie będę musiał znowu zapłacić vat od tej kwoty do urzędu?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


zenek_19    4

witam traktor za 49tys a vat 2tys?cos nie tak chyba dostaniesz fakture na okolo 10tys i od tego vat a jak cos nie tak z tym ciagnikiem bedzie chodzi mi o wady ukryte ktore sa czasami drogie do naprawy to jak do niego zadzwonisz to ci powie dobra oddam te 10tys przyprowadz pan traktor rozni sa ludie wiec trzeba miec i to na oku moze w twoim przypadku bedzie ok pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


wiec tak, ja przechodzilem to 2 lata temu, jesli od handla to koniecznie faktura,i koniecznie na tyle co zaplaciles a nie jak ktos pisal 10 tys, nastepnie koniecznie na przeglad * faktura+przeglad+ umowa kupna+tlumaczenie dowodu rejestracyjnego (chyba nie zapomnialem o niczym) z tym idziesz do wydzialu komunikacji

 

 

przy przeglad jest gwiazdka z takiego powodu ze jesli niemasz tablicy rejestracyjnej, musisz wyrobic tablice tymczasowe, co tez kosztuje nie wiem dokladnie procedury bo mi sie udalo bez, zroblem na "tablice" co w nim "byly"  a w wydziale mwoilem ze odeslalem je spowrotem do francji( w moim przypadku)

 

 

EDIT":

 

odpowiadajac na pyt 
Czy nie będę musiał znowu zapłacić vat od tej kwoty do urzędu?   jesli masz fakture vat od handla, to do urzedu skarbowego wogole nie musisz isc;]


 

Potrzebne bedzie jeszcze bodajze zaswiadczenie o prowadzeniu przez niego dzialalności gospodarczej wtedy nie palcisz podatku od wartosci zakupu. 

 

Jesi wystawia fakture vat to logiczne ze prowadzi dzialalnosc....

Edytowano przez RadomskiMicha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kizak    65

 w oryginalnym brifie czy jak tam zwą,o ile ciągnik jest wyrejestrowany tymczasowo powinna być adnotacja,bo mógł wyrejestrować i co,tak samo o adnotacji na dwie osoby,sąsiad ma przetłumaczono ilość osób na jedną i pomimo sympatycznego siedziska w porządnej renówce przegląd zrobiony na 1 i wyjedz,a niech któremuś stróżowi wiatr garścią  zamacha. U mnie normalnie przydupek na dzieciaka,ale na dwie osoby papiery tak i tłumaczenia,i na legalu pomykasz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariuszd93    489

Ja  jak kupowałem  dostałem  fakturę, tłumaczenie , zaświadczenie  o prowadzeniu działalności , dowód  rejestracyjny  , oświadczenie  o  sprowadzeniu  bez  tablic 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez killler89
      witam. mam takie pytanko czy wkład filtra paliwa w Renault 95.14 MWM(chodzi mi o ten filtr z lewej strony ten ze szklanym denkiem) jest taki sam i pasuje od 3p /mf 255 ?z góry dziekuje za odpowiedzi
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez kuscyk
      Witam wszystkich .
       
      Na razie bezskutecznie poszukuję informacji 
      Jakim momentem dokręcić śruby głowicy w ciągniku renault ceres 340 oraz informacji o kolejności dokręcania tych śrub oraz jakim momentem dokręcić śruby korbowodu.
      Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi ewentualnie odnośniki gdzie ta informacje można znaleźć .
       
      Z góry dziękuję
    • Przez piozz
      Jaki plug polecacie do ciagnika o mocy 135 km chodzi mi o obrotowy 
    • Przez DawidWsik
      Witam posiadam adaptację do ciągnika Renault Ares 546RZ. Mogę sprzedać sam rozdzielacz z dżojstik w niższej cenie. Wszystko sprawne zdemontowane z ciągnika. 
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-do-mailleux-mx-120-CID757-IDmeJSI.html
×