News
hary6400

Pomocniczy ciągnik z turem do 130 tyś. zł .

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hary6400    0

witam, planuje kupno ciagnika z turem . ciagnik bedzie wykorzystywany w moim gospodarstwie jako pomocniczy , potrzebuje ciagnik ktory mało pali jest zwinny i mało awaryjny do tura lepiej zeby mial rewers elektrohydrauliczny

szukam czegos mlodego , moge wydac max 130 tys

 

prosze was o pomoc ( z gory mowie odpada belarus czy mtz czy claas) ;-)

 

jak dotąd znalazlem 

Deutz-Fahr Agrofarm 85

co mi o nim powiecie wady zalety?/ spalanie??

 

z gory dziekuje za pomoc ;-) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroKolo    3

Ma być całkowicie nowy czy z małym przebigiem  (na twoim miejscu brałbym jakiegoś ursusa c380 czy NH td5 jeżeli ma być nowy a jak coś używanego to zetora proxime)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AgroKolo    3

http://olx.pl/oferta/john-deere-5620-tur-tuz-wom-oryginal-2003r-z-niemiec-CID757-IDcE46j.html#fbe6b91f10      prosze bardzo

 

 

http://olx.pl/oferta/john-deere-6010-oryginalny-ladowacz-okazja-100-sprawny-CID757-IDcIbvt.html#608814095c

 

Najlepiej sam przejrzyj ogłoszenia bo ja tak godzinami mógł bym wymieniać

Edytowano przez AgroKolo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperDemczuk    103

znajomy ma takiego df mówi że pali dużo i jak by miał go kupować teraz to by go nie kupił i też ma go z turem
kolega dobrze poleca popatrz za jakimś Jd są bardzo zwinne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    309

Lepiej z NH  z serii T lub trochę starszego TL.  Mam T 5060 i co do zwinności to rewelacja, pali od 2,4 w turze do 5 l/h ogólnie do wszystkiego.  Zasuwa się nim jak samochodzikiem.  http://olx.pl/oferta/new-holland-t5070-CID757-IDdgp2t.html#a0fa35f03d  dokładnie to, a TL  http://olx.pl/oferta/new-holland-tl100-CID757-IDbW3in.html#3522d26087  l

ub większe bratu na skrzyni  "automatycznej" rewelacja

http://olx.pl/oferta/new-holland-6010-t-z-tur-em-CID757-ID6JCcT.html#a0fa35f03d

 

http://olx.pl/oferta/new-holland-t6020-CID757-IDbfY9P.html#a0fa35f03d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur4    0

Polecam Massey Ferguson - seria 54.. Zwinne, zwrotne z rewersem. Spalanie przeciętne - szału oszczędności nie ma ale też nie piją jak smoki. Zaletą jest "ścięta maska" ułatwiająca pracę z turem - nie zasłania widoku. Dodatkowo pompa hydrauliczna podajca olej do tura przyspiesza pracę. Silnik perkins 4 cylindry sprawdzony i bez niespodzianek. Wymiana oleju i filtrów na czas - czyli co roku i będzie pracował bez niespodzianek. Skrzynia też porządnej konstrukcji - bezawaryjna jeśli dba się o wymianę oleju i okresową kalibrację. Podsumowując bardzo udane ciągniki co potwierdza ich duża popularność i wielość ofert. To jak długo ciągnik będzie pracował bez awarii zależy od tego na ile jest zadbany i serwisowany. Ponieważ likwiduję produkcję zboża w gospodarstwie mam do sprzedania Fergusona 5455 105 KM. w bardzo dobrym stanie technicznym, niewiele odbiegającym od nowości. Zapraszam do kontaktu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Wozzach
      Cześć 
      poważnie rozważam zakup Valtry T174e, w wersji Active.
      Proszę użytkowników tych ciągników o opinie i jeśli można, to odpowiedź na poniższe pytania:
      - czy tryb ECO jest przydatny w najcięższych pracach polowych typu orka, gruber? Dealer mi tak tłumaczy, że przełączamy się w ECO, tam mamy większy moment obrotowy, więcej Nm, i w orce maszyna lepiej ciągnie. Z kolei gdzieś w internecie znalazłem, że tryb ECO to raczej oszczędność paliwa w transporcie i lekkich pracach. Więc jak to wygląda z punktu widzenia użytkowników?
      - czy ten patent z osobnymi układami oleju jest fajny i warto go mieć? Wydaje się fajny na pierwszy rzut oka, zalety są wiadome. Ale  - gdyby to naprawdę było uzasadnione, to myślę że Valtra nie byłaby jedynym producentem który to stosuje. Trochę się obawiam, że niewiele będzie zalet (i tak pracuję tylko swoimi maszynami i tylko jednym ciągnikiem) a za to 2 razy więcej oleju do wymiany (przykładowo konkurencyjny NH czy JD ma łącznie ok 70 litrów oleju na skrzynię i hydraulikę, a Valtra 74 litry w przekładni i dodatkowo osobne 62l na hydraulikę). jak wiadomo dobry olej przekładniowy swoje kosztuje.
      - najbardziej wymagające maszyny które mają pracować z tym ciągnikiem to pług obrotowy 5 skibowy Akpil KM180 (szer. orki ok 240cm) i gruber Mandam 3.8 metra na ściernisku. Gleby mozaiki, większość lekkie ale wyspowo glina. Da radę ta Valtra sensownie z tym jechać?
      - czy jesteście zadowoleni z tego ciągnika? Kupilibyście go jeszcze raz? Jakieś poważniejsze awarie?
      - Ja wybieram między właśnie Valtrą T174E a New Holland T7.210. Przy zbliżonym wyposażeniu New Holland tańszy o około 20.000zł netto.  Ciężko porównać niektóre parametry. Valtra podaje tylko moc maksymalną 175KM przy 1900 obrotów. Nie podaje nigdzie mocy znamionowej.  NH podaje moc znamionową 165KM przy 2100 obrotów, ale moc maksymalną gdzieś przy 1800-1900 obrotów podaje 180km. Pod względem parametrów bardzo podobne ciągniki, różniące się szczegółami. Miał ktoś może doswiadczenia z oboma maszynami? Jak wrażenia?
       
    • Przez Rybson5
      Witam wszystkich!
      Drodzy forumowicze potrzebuje pomocy. 
      Podczas wymiany uszczelki pod głowicą okazało się że gniazda płynu w kolektorze są wyżarte i kolektor nie nadaje się do ponownego zamontowania. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem i doradzi co w takiej sytucji zrobić? Myślałem o nalaniu wżerwów tigiem ale nie wiadomo co to jest za stop metalu i jak będzie reagować.. Bardzo ciężko znaleźć coś używanego na rynku a cena nowego to 6500 zł... 



    • Przez nowalkopol
      Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.