Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ASOGCURSUS    20

w 255 idzie 9 a w 5314 12  jak założysz 12 sprzęgło będzie twardziejsze nie ma takiej potrzeby


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mrowa    0

Witam! MAM pytanie odnośnie sprzęgła mf 255. Po wymianie tarczy sprzegłowej 1,2 stopień biegi cięzko wchodzą, jakby gdzieś łapało delikatnie, jak stanie to wchodzą. Pomiędzy dociskiem a tarczą jest gdzieś 2mm luzu. Jak poluzuje się na pedale to ślizga co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Zmień tarcze na chełmno problem powinien ustąpić


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrowa    0

problem w tym ze tarcze są z chełmna... już nawet szlifowałem kołnierz z frezem był wyższy ale nie pomogło... wałek lekko wyrobiony ale pasowałem nowy to wcale nie lepszy... można jakoś zwiększyć luz pomiędzy dociskiem kołem zamachowym a tarczą ? co innego może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    9

Też wymieniałem tarcze I stopnia bo mie się oberwała, kupiłem orginalną z Polmot Gniezno, żadnych problemów, poza tym, że MF do naprawy to porażka, każda śrubka z innej parafii.

 


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    436

koledzy mam pytanie a mianowicie sprzęgło nierozłańcza wałka po wciśnięciu pedału a dodam że wałek włancza się bez żadnych zgrzytow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Podejrzewam że tarcza nie przesuwa się na wałku sprzęgłowym, albo po prostu zastała się i podrdzewiało lub lekko wyrobiło wałek.

Miałem tak w nim ale 1 stopnia wyrobił się wałek sprzęgłowy i tarcza nie przesuwała się na wałku.

Winny jest szeroki frez na wałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    436

ale wałek jest bardzo dużo używany bo chodzi w opryskiwaczu i glebogryzałce przed sadzeniem warzyw.na początku po kupnie były zgrzyty przy wlańczaniu wałka a teraz jest cisza przy załańczaniu a dodam że to jest MF 340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    377

Kolego, nie ten temat- tu mowa o mf 255, a Ty masz sprzęgło hydrauliczne na WOM, działa bez wciskania pedału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    436

kolego mf 340 to jest ta sama budowa co 255 tylko tyle że jest produkcj angielskiej z 2008 roku .ma 50 km więc myśle że to dobry temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    4
Napisano (edytowany)

Witam.

Mam problem ze sprzęgłem w mf 235, mianowicie gdy ruszam i powoli puszczam sprzęgło ciągnik nie rusza płynnie tylko zaczyna szarpać. Gdy ciągnik jest zimny i tak do 30 min.  pracy sprzęgło działa dobrze, chociaż teraz gdy jest cieplej od razu po odpaleniu jest ten problem. Sprzęgło się nie ślizga, po ruszeniu już przy zmianach następnych biegów jest dobrze. Czy może być coś takiego, że tarcza od sprzęgła jest krzywa lub coś podobnego? Ciągnik ma tura więc od dołu nie ma dojścia aby zobaczyć do sprzęgła.

Edytowano przez Piotr6991z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Witam

Koledzy , mam problem z MfF 255, mianowicie rok temu padła tarcz sprzęgłowa Wom i wtedy przy okazji wymieniłem łożysko oporowe i tarcz od jazdy- piszę o tym bo może to mieć znaczenie . Od jakiegoś czasu mam następujący problem , biegi wchodzą ze zgrzytem, a wyłączenie 2 i 3 przychodzi z bardzo dużym oporem a przy wciśniętym sprzęgle przy próbie wyłączenia 2 lub 3 tj przy silnym naciskaniu na dźwignię zmiany biegów -ciągnik zaczyna ruszać tzn. ciągnie do przodu. Co może być przyczyną takiej zależności , że przy próbie wyłączania np. 2 biegu następuje prawdopodobne działanie na tarcz sprzęgła i ciągnik ciągnie!- dzieje się to przy wciśniętym pedale sprzęgła . ,spoglądając przez okienko wszystko wygląda dobrze-odległość między łapkami a łożyskiem jest ok..Proszę o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Witam

Mam problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.

Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły..

Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę obudowę sprzęgła z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Zmierzyłem tarcze ursus z tą która byla dotychczas w ciągniku od wom i jest w bdb stanie. Różnica jest 0,7 mm czyli wychodziło by na to że to nie grubość tarcz.. z resztą ursus robi dobre części więc raczej już nie obstawiam że to grubość tarczy jest zła , sam już nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

MAM MF 255 , ALE SPRZĘGŁO CHYBA POWINNO BYĆ TAKIE SAMO. Pierwszy stopień reguluje się wstępnie tak aby dźwigienki stały w równej odległośsi od koła zamachowego, można dorobić sprawdzian  w takim kształcie  " [ " w takim wymiarze, że końcówki litery  [  zapierają się o koło zamachowe a o środek dotykać będzie dźwigienka z regalacyjną śrubą .

Po zjechaniu należy dokonać regujacji odległości łożyska oporowego od źwigienek- właśnie tego nie wykonałeś i masz problem , bo tarcze na 100% są dobre

Na pedale sprzęgła przy jego osi przy obudowie sprzęgła jest  śruba, a w osi jest wykonany otwór w który wkładamy pręt i popuszczamy śrubę  utrzymując pedał w pozycji górnej- można włożyć dystans pomiędzy odbojnik i ramię pedału sprzęgła /wielkość dobieramy taką , jaki chcemy mieć luz na sprzęgle/, przy poluzowalej śrubie kręcimy prętem, czyli osią widełek łożyska oporowego i przybliżamy je do dźwigienek ustalając wymagany luz, ot cała filozofia ,

II stopień sprzęgła w moimMF -możliwa regulacja tylko przez okienko od dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Ok..

Więc prawdopodobnie nie potrzebnie odjechałem z silnikiem i znowu będę musiał mordować się żeby trafić na wałek ..

Nie dopuszczałem myśli żeby regulować dźwignią sprzęgła bo sugerowałem się tym że jeśli wysunę łożysko oporowe na stałe do przodu to sprężyny które je że tak powiem ściągają z powrotem będą ciągle napięte i z czasem się po prostu rozciągną. Gdyby była książka napraw to już było by po zabawie a tak to cały dzień grzebania i główkowania poszedł na marne..

Beniu33 wielkie dzięki za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Jeżeli masz rozjechane to dobrze wyreguluj dźwigienki ,  jeżeli chcesz to podam wymiary na sprawdzian, bo to ważne, żeby nie trzeba za mocno przybliżać łożyska 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0
11 godzin temu, beniu33 napisał:

Jeżeli masz rozjechane to dobrze wyreguluj dźwigienki ,  jeżeli chcesz to podam wymiary na sprawdzian, bo to ważne, żeby nie trzeba za mocno przybliżać łożyska 

 Już wszystko poskładane,śmiga aż miło.. 😉

Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez washingtons
      Witam posiadam MF135 ma on jedno wyjscie hydrauliczne wychodzace z miejsca zaznaczonego na zdjeciu. Wiadomo w tym ciagniku hydraulika zewnetrzna dziala wraz z podnosnikiem , w zwiazku z tym zakupilem zawor rozdzielacza pod siedzenie. Pytanie jak polaczyc przewody bym mial dwa gniazda do sterowania platformy( rozdzielacz na platformie).czy potrzebne bedzie kupno drugiego rozdzielacza jak w przypadku np. 255 tego po lewej stronie? Wydaje mi sie ze nie skoro mam juz na platformie.

    • Przez Pabloskos
      Witam, poszukuje schematu budowy kompletnego dolnego zaczepu i sposobu jego mocowania do ciągnika.
      Namiary na książkę obsługi i napraw oraz listę części zamiennych mile widziane (jez. polski, niemiecki lub angielski)
    • Przez Tomek4321
      Witsm, proszę o pomoc. Moj traktor Massey Ferguson MF 255 zapowietrza się po około godzinie pracy. Wymieniłem niedawno filter paliwa ale nie przyniosło zadnego efektu. Co jeszcze mogę zrobić? 
    • Przez Hubert321
      Wie ktoś gdzie znajduje się zbiorniczek płynu do spryakiwaczy w MF 5455? Znalazłem jedynie taki zbiorniczek za kabiną
       

    • Przez rolnik_profil
      Witam. Na forum roznie piszą więc założyłem nowy temat. Massey ferguson 590 posiada dwie pompy hydrauliczne ? Tłoczkowa, zębatkowa 
      czy konieczne jest rozjechanie ciągnika do wyjęcia obu pomp?
      ile filtrów oleju hydraulicznego posiada ? Jedni piszą, że jeden (pod spodem) a inni, że są dwa. 
      Gdzie oddać do regeneracji ?mechanik stwierdził, że jedna jest zatarta a druga ma uszkodzoną obudowę aluminiową Podobno w tucholi jest kilka zakładów i trzeba uważać  który wybrać 
      prosze o pomoc i pozdrawiam
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.