kpiotr

siłownik wspomagania FENDT 512

Polecane posty

kpiotr    16

Witam. Mam problem z siłownikiem wspomagania. Zaczął cieknąć wiec uszczelniacze trzeba wymienić. Mam dylemat tylko jak go wymontować???? czy trzeba odkrecić oś od ciagnika żeby go wyjąć??? Żeby rozkręcic drążki trzeba podnieśc koła do góry?? może ktos przyblizyć z której strony się do tego zabrać???

 

pozdrawiam 


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icek1    178

ja to zlecam remonty mechanikowi jak sam nie potrafię coś naprawić bo czasami jak się nie zna danego zagadnienia to możno narobić większych fanabeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    99

Robiłem to kiedyś i nawet nie trzeba odkręcać siłownika od osi, ta cześć gdzie są uszczelniacze można tylko odkręcić i normalnie wysunąć, bo siłownik jest składany, oczywiście drążek trzeba odkręcić żeby wyciągnąć tą cześć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymek85    14

Robiłem to kiedyś i nawet nie trzeba odkręcać siłownika od osi, ta cześć gdzie są uszczelniacze można tylko odkręcić i normalnie wysunąć, bo siłownik jest składany, oczywiście drążek trzeba odkręcić żeby wyciągnąć tą cześć.

 

Możesz kolego trochę dokładniej opisać jak to zrobić bo też czeka mnie na dniach wymiana uszczelnienia. Napisz gdzie kupowałeś zestaw naprawczy?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    99

Hmm dokładniej to już słabo pamiętam bo to pare lat temu, wiem, że też chciałem odkręcać cały siłownik ale okazało się to zbędne, bo cylinder siłownika jest chyba złożony z trzech części, jednej środkowej i dwóch po bokach gdzie są uszczelnienia. W moim regionie są takie sklepy z uszczelniaczami, że praktycznie kupuje wszystko na miejscu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    14

Hmm dokładniej to już słabo pamiętam bo to pare lat temu, wiem, że też chciałem odkręcać cały siłownik ale okazało się to zbędne, bo cylinder siłownika jest chyba złożony z trzech części, jednej środkowej i dwóch po bokach gdzie są uszczelnienia. W moim regionie są takie sklepy z uszczelniaczami, że praktycznie kupuje wszystko na miejscu...

 

 

A jak odkręciłeś te śruby zaznaczone czerwoną strzałką na zdjęciu skoro tam jest około 1cm przerwy między mechanizmem amortyzacji przedniej osi. Demontowałeś to wszystko?? 

post-8128-0-54418500-1453477058_thumb.jpg

post-8128-0-32692300-1453477119_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    99

Miałem do czynienia z modelem ze sztywną ośką i tam jest to chyba nieco inaczej i więcej miejsca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    14

Tutaj nawet klucza nie można włożyć. Jutro będę próbował unieść jedną stronę osi  do góry może wtedy znajdzie się trochę miejsca. Widać chyba nikt jeszcze na forum nie robił takiego modelu. Do wiosny jeszcze troszkę czasu jest wiec powili się zrobi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gnuschti    0

Witam Panowie i Panie.

Jestem tu całkiem nowy.

Sprawiłem sobie zabytek w postaci Fendta 610 i teraz go poprawiam. Likwidując wycieki zauważyłem też źródło przy siłowniku wspomagania, mam go na wierzchu ale nie wiem jak go rozebrać, żeby wymienić ten uszczelniacz przy tłoczysku. Robił ktoś coś podobnego? A może szymek85 miał podobny? Ten pierwszy pierścień dał się odkręcić ale to za mało. 

Z góry dziękuję za ewentualną poradę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ruletka55
      Mam problem, poniewaz rewers nie dziala poprawnie. Aby zmienić z jazdy do przodu na tył trzeba na wyłączyć na pol sekundy zaplon. 
      Wiem, że jest jakis elektrozawór od tego, ale nie wiem jak mogę to zdiagnozować co jest przyczyną. Dodam, że niedawno pojawil sie tez problem z kontrolką od rewersu (cofania) która po prostu przestala sie wyswietlac w momencie kiedy rewers byl usutawiany do tyłu. 

      Kod błędu 4.1.0.6
    • Przez Jarek970830
      Witam mam pytanie ile trzeba nalac litrów do skrzyni biegów w fendt favorit 509c?? 
    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  traktor zostal zalany

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami


      Dzięki za pomoc
       
    • Przez caseuser
      Witam,
      Mam problem z EHR, mianowicie nie świeci się żadna dioda od EHR, tak jakby nie było wcale zasilania. Błędów na komputerze nie ma żadnych. Stało się tak po robieniu głowic i myciu silnika. Bezpieczniki całe. Orientuje się ktoś którędy i skad dochodzi tam zasilanie do tego EHR? Może bym coś pomierzył. Z góry dzięki 😊
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.