Skocz do zawartości
kpiotr

siłownik wspomagania FENDT 512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kpiotr    15

Witam. Mam problem z siłownikiem wspomagania. Zaczął cieknąć wiec uszczelniacze trzeba wymienić. Mam dylemat tylko jak go wymontować???? czy trzeba odkrecić oś od ciagnika żeby go wyjąć??? Żeby rozkręcic drążki trzeba podnieśc koła do góry?? może ktos przyblizyć z której strony się do tego zabrać???

 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icek1    178

ja to zlecam remonty mechanikowi jak sam nie potrafię coś naprawić bo czasami jak się nie zna danego zagadnienia to możno narobić większych fanabeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Robiłem to kiedyś i nawet nie trzeba odkręcać siłownika od osi, ta cześć gdzie są uszczelniacze można tylko odkręcić i normalnie wysunąć, bo siłownik jest składany, oczywiście drążek trzeba odkręcić żeby wyciągnąć tą cześć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymek85    11

Robiłem to kiedyś i nawet nie trzeba odkręcać siłownika od osi, ta cześć gdzie są uszczelniacze można tylko odkręcić i normalnie wysunąć, bo siłownik jest składany, oczywiście drążek trzeba odkręcić żeby wyciągnąć tą cześć.

 

Możesz kolego trochę dokładniej opisać jak to zrobić bo też czeka mnie na dniach wymiana uszczelnienia. Napisz gdzie kupowałeś zestaw naprawczy?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Hmm dokładniej to już słabo pamiętam bo to pare lat temu, wiem, że też chciałem odkręcać cały siłownik ale okazało się to zbędne, bo cylinder siłownika jest chyba złożony z trzech części, jednej środkowej i dwóch po bokach gdzie są uszczelnienia. W moim regionie są takie sklepy z uszczelniaczami, że praktycznie kupuje wszystko na miejscu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    11

Hmm dokładniej to już słabo pamiętam bo to pare lat temu, wiem, że też chciałem odkręcać cały siłownik ale okazało się to zbędne, bo cylinder siłownika jest chyba złożony z trzech części, jednej środkowej i dwóch po bokach gdzie są uszczelnienia. W moim regionie są takie sklepy z uszczelniaczami, że praktycznie kupuje wszystko na miejscu...

 

 

A jak odkręciłeś te śruby zaznaczone czerwoną strzałką na zdjęciu skoro tam jest około 1cm przerwy między mechanizmem amortyzacji przedniej osi. Demontowałeś to wszystko?? 

post-8128-0-54418500-1453477058_thumb.jpg

post-8128-0-32692300-1453477119_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Miałem do czynienia z modelem ze sztywną ośką i tam jest to chyba nieco inaczej i więcej miejsca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    11

Tutaj nawet klucza nie można włożyć. Jutro będę próbował unieść jedną stronę osi  do góry może wtedy znajdzie się trochę miejsca. Widać chyba nikt jeszcze na forum nie robił takiego modelu. Do wiosny jeszcze troszkę czasu jest wiec powili się zrobi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gnuschti    0

Witam Panowie i Panie.

Jestem tu całkiem nowy.

Sprawiłem sobie zabytek w postaci Fendta 610 i teraz go poprawiam. Likwidując wycieki zauważyłem też źródło przy siłowniku wspomagania, mam go na wierzchu ale nie wiem jak go rozebrać, żeby wymienić ten uszczelniacz przy tłoczysku. Robił ktoś coś podobnego? A może szymek85 miał podobny? Ten pierwszy pierścień dał się odkręcić ale to za mało. 

Z góry dziękuję za ewentualną poradę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×