Skocz do zawartości
ROL--PARTS

Massey Fergusn MF 6140 Problem ze sprzęgłem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ROL--PARTS    3

Witam 

Co może być przyczyną problemu w ciągniku MF 6140 Dynashift,otóż gdy ciągnik trzyma się na sprzęgle jak są biegi wrzucone on rusza i jedzie powoli.

Problem się pogorszył jak zrobiło się zimno,jak się zagrzeje jest już ok.

W tym ciągniku jest sprzęgło mokre (na tarczki).

Naprawiał to ktoś już ? Orientuje się ktoś jakie koszta ? 

Pozdrawiam 

Edytowano przez ROL--PARTS

Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

Wydaje mi się,że raczej nie.

Ja sprowadziłem go z Niemiec po wypadku.

Miał pęknięty silnik,wymieniłem silnik.

Chodziło wszystko już ok,i po trochu teraz mu się pogarsza.

Ciągnie jak sprzęgło jest wciśnięte.

Jutro z ciekawości zajrzę jaki tam olej jest  ;)


c6e34248e43ec1a2med.jpg

 

a5d55f40aea477admed.jpg

 

88c3684e1c9fa3c9med.jpg

 

6f3d5bb4cbce55admed.jpg


Tak wyglądał przy kupnie..

Teraz jest silnik założony kompletny inny z niedużym przebiegiem.

I pozostała kwestia teraz tego sprzęgła


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

W tych MF-ach były różne wersje, np. taka że sprzęgło mokre sterowane wysprzęglikiem hydraulicznym a nie zaworem proporcjonalnym. Może się wysprzęglik zapowietrza ale to Ty musisz wiedzieć czy masz pedał elektryczny czy hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

W tych MF-ach były różne wersje, np. taka że sprzęgło mokre sterowane wysprzęglikiem hydraulicznym a nie zaworem proporcjonalnym. Może się wysprzęglik zapowietrza ale to Ty musisz wiedzieć czy masz pedał elektryczny czy hydrauliczny.

 

Pedał jest elektryczny z tego co widzę 


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest podobnie choć nie zawsze się tak dzieje też po długiej pracy tak jakby pedał sprzęgła robił się twardy i zaczyna się delikatnie ślizgać na sprzęgle 

  pedał jest hydrauliczny  jakie mogą być przyczyny

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Sprawdz czy tłoczek w pompce cofa się do końca, Ty masz objawy odwrotne, Tobie sprzęgło się ślizga a nie ciągnie. Gdy ciągnie to znaczy że nie wysprzęgla (może być zapowietrzone) a jak masz twardy pedał i się ślizga to znaczy że nie odbija do końca i tu może być winna regulacja trzpienia od tłoczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

Kolego Ptaszyna  jak to odpowietrzyć ? 


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no własnie oto chodzi że czasem też ciągnie a jak długo pracuje bez wciskania sprzęgła to zaczyna się ślizgać  i twardnieje pedał

tylko to nie jest zawsze    większość czasu pracy jest ok wyprzęgla dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Kolego Ptaszyna  jak to odpowietrzyć ? 

Jak masz pedał elektryczny, czyli zawór proporcjonalny to jest to zupełnie  inna "para kaloszy". Tego się nie odpowietrza (co mi wiadomo). U siebie rozbierałem sprzęgło i po złożeniu nie odpowietrzałem i działa dobrze, więc z tąd wnioskuje że się nie odpowietrza.

Zupełnie inaczej jak jest pedał hydrauliczny, wtedy trzeba odpowietrzyć po naprawie.

 

W tym temacie pod koniec jest o odpowietrzaniu; http://www.agrofoto.pl/forum/topic/70443-renault-ares-550rx-kalibracja-skrzyni/page-2?do=findComment&comment=1702275 . W Aresach i MF-ach skrzynie i sprzęgła są takie same(ten sam producent)

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

U mnie problem został rozwiązany-ciągnik znalazł nowego właściciela.

 

 

 

dużo za niego dałeś ?? jak na niemca to ostro go zdewastowali 

 

Sprzedałem za 40.000pln.Rocznik 1999. 

Co do zdewastowania,to ciągnik w normalnym stanie.(tam nikt nie kupuje i trzyma pod kocem-tylko kupują ciągniki aby używać).

Ten miał 7050mtg.

 

Pozdrawiam 


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

No dość mało jest ich w tej masce.Trochę jest lepiej widać w kabinie.

Za to jednym się ta maska podoba,innym nie.Kwestia gustu.

 

b3c85f535f438d5bmed.jpg


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

przebieg normalny cena i rocznik też i  w rzadko spotykanej masce

Mnie się wydaje że cena 40k za ten rok i przebieg to jest bardzo atrakcyjna, aż podpadająca. Pokaż mi ten rocznik w podobnej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    561

za te cene sam bym kupił ;).. tymbardzeij że pisał o silniku z niskim przebiegiem o ile można wierzyć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bieszczadek    1

Cześć mam taki sam problem co kolega. Massey ferguson 8140 wciśnięte sprzęgło i podczas wrzucania biegu koła zaczynają się toczyć. Pomoże ktoś? Wymieniłem zestaw naprawczy w pompce. Wymieniłem również pierścienie na wysprzęgliku który jest umocowany po prawej stronie pod schodkami. Brakuje mi pozycji numer 22 z  zdjęcia ktoś wie co to może być? 

Screenshot_2018-05-28-22-07-57.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem, Massey 6110, od jakiegoś czasu n zimnym zrobił się luz na pedale tak jakby był zapowietrzony. Jak ciągnik się nagrzeje jest ok. Pedał hydrauliczny. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.