ROL--PARTS

Massey Fergusn MF 6140 Problem ze sprzęgłem.

Polecane posty

ROL--PARTS    3

Witam 

Co może być przyczyną problemu w ciągniku MF 6140 Dynashift,otóż gdy ciągnik trzyma się na sprzęgle jak są biegi wrzucone on rusza i jedzie powoli.

Problem się pogorszył jak zrobiło się zimno,jak się zagrzeje jest już ok.

W tym ciągniku jest sprzęgło mokre (na tarczki).

Naprawiał to ktoś już ? Orientuje się ktoś jakie koszta ? 

Pozdrawiam 

Edytowano przez ROL--PARTS

Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

Wydaje mi się,że raczej nie.

Ja sprowadziłem go z Niemiec po wypadku.

Miał pęknięty silnik,wymieniłem silnik.

Chodziło wszystko już ok,i po trochu teraz mu się pogarsza.

Ciągnie jak sprzęgło jest wciśnięte.

Jutro z ciekawości zajrzę jaki tam olej jest  ;)


c6e34248e43ec1a2med.jpg

 

a5d55f40aea477admed.jpg

 

88c3684e1c9fa3c9med.jpg

 

6f3d5bb4cbce55admed.jpg


Tak wyglądał przy kupnie..

Teraz jest silnik założony kompletny inny z niedużym przebiegiem.

I pozostała kwestia teraz tego sprzęgła


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    151

W tych MF-ach były różne wersje, np. taka że sprzęgło mokre sterowane wysprzęglikiem hydraulicznym a nie zaworem proporcjonalnym. Może się wysprzęglik zapowietrza ale to Ty musisz wiedzieć czy masz pedał elektryczny czy hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

W tych MF-ach były różne wersje, np. taka że sprzęgło mokre sterowane wysprzęglikiem hydraulicznym a nie zaworem proporcjonalnym. Może się wysprzęglik zapowietrza ale to Ty musisz wiedzieć czy masz pedał elektryczny czy hydrauliczny.

 

Pedał jest elektryczny z tego co widzę 


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest podobnie choć nie zawsze się tak dzieje też po długiej pracy tak jakby pedał sprzęgła robił się twardy i zaczyna się delikatnie ślizgać na sprzęgle 

  pedał jest hydrauliczny  jakie mogą być przyczyny

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

Sprawdz czy tłoczek w pompce cofa się do końca, Ty masz objawy odwrotne, Tobie sprzęgło się ślizga a nie ciągnie. Gdy ciągnie to znaczy że nie wysprzęgla (może być zapowietrzone) a jak masz twardy pedał i się ślizga to znaczy że nie odbija do końca i tu może być winna regulacja trzpienia od tłoczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

Kolego Ptaszyna  jak to odpowietrzyć ? 


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no własnie oto chodzi że czasem też ciągnie a jak długo pracuje bez wciskania sprzęgła to zaczyna się ślizgać  i twardnieje pedał

tylko to nie jest zawsze    większość czasu pracy jest ok wyprzęgla dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

Kolego Ptaszyna  jak to odpowietrzyć ? 

Jak masz pedał elektryczny, czyli zawór proporcjonalny to jest to zupełnie  inna "para kaloszy". Tego się nie odpowietrza (co mi wiadomo). U siebie rozbierałem sprzęgło i po złożeniu nie odpowietrzałem i działa dobrze, więc z tąd wnioskuje że się nie odpowietrza.

Zupełnie inaczej jak jest pedał hydrauliczny, wtedy trzeba odpowietrzyć po naprawie.

 

W tym temacie pod koniec jest o odpowietrzaniu; http://www.agrofoto.pl/forum/topic/70443-renault-ares-550rx-kalibracja-skrzyni/page-2?do=findComment&comment=1702275 . W Aresach i MF-ach skrzynie i sprzęgła są takie same(ten sam producent)

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

U mnie problem został rozwiązany-ciągnik znalazł nowego właściciela.

 

 

 

dużo za niego dałeś ?? jak na niemca to ostro go zdewastowali 

 

Sprzedałem za 40.000pln.Rocznik 1999. 

Co do zdewastowania,to ciągnik w normalnym stanie.(tam nikt nie kupuje i trzyma pod kocem-tylko kupują ciągniki aby używać).

Ten miał 7050mtg.

 

Pozdrawiam 


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

No dość mało jest ich w tej masce.Trochę jest lepiej widać w kabinie.

Za to jednym się ta maska podoba,innym nie.Kwestia gustu.

 

b3c85f535f438d5bmed.jpg


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

przebieg normalny cena i rocznik też i  w rzadko spotykanej masce

Mnie się wydaje że cena 40k za ten rok i przebieg to jest bardzo atrakcyjna, aż podpadająca. Pokaż mi ten rocznik w podobnej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    810

za te cene sam bym kupił ;).. tymbardzeij że pisał o silniku z niskim przebiegiem o ile można wierzyć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bieszczadek    1

Cześć mam taki sam problem co kolega. Massey ferguson 8140 wciśnięte sprzęgło i podczas wrzucania biegu koła zaczynają się toczyć. Pomoże ktoś? Wymieniłem zestaw naprawczy w pompce. Wymieniłem również pierścienie na wysprzęgliku który jest umocowany po prawej stronie pod schodkami. Brakuje mi pozycji numer 22 z  zdjęcia ktoś wie co to może być? 

Screenshot_2018-05-28-22-07-57.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem, Massey 6110, od jakiegoś czasu n zimnym zrobił się luz na pedale tak jakby był zapowietrzony. Jak ciągnik się nagrzeje jest ok. Pedał hydrauliczny. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrian7211
      Witam. Mam taki problem w mf-ie że sam załącza napęd, blokadę podczas jazdy, sam zmienia półbiegi od A do D , i teraz nie załącza się wałek wom. I jak tak się dzieje zaświeca się czerwony trójkąt. Pytam bo może ktoś miał podobny przypadek.           Z góry dzięki za odpowiedzi. 
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Nie chce mi zmieniać biegów z żółwia na zająca, czasami działa, ale nie zawsze. Dzisiaj jak jechałem na zającu to chciałem zmienić bieg z trójki na dwójkę, dźwignia zmiany biegów miała opór, z trójki na luz ładnie wyszło, ale już na płaszczyźnie luzu żeby dojść do biegów 1 i 2 to z oporem, ale po chwili puściło i dźwignia doszła do zmiany z zająca na żółwia. Zmieniło mi na żółwia i już nie chciało zmienić na zająca. Próbowałem kilkakrotnie- zero efektu. Dodam, że wcześniej świeciły kontrolki od zająca bądź żółwia, a po tym zacięciu znikły.
      Gdzie szukać przyczyny? Czyjnik/elektrozawór przy skrzyni biegów zmieniony, ale nie dało to efektu. Może ma ktoś schemat elektryki od danego modelu?
    • Przez rademenes
      Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.
    • Przez MfKrystian
      Witam panowie chcialbym sie zapytac czy ten olej bedzie dobry do skrzyni do mf 3080 https://allegro.pl/oferta/platinum-agro-utto-10w-30-olej-wielofunkcyjny-20l-6080408792  a i jeszcze jedno male pytanie ile  wchodzi oleju do zwolnic przedniego napedu w tym mf'ie  bo chcialbym wymienic
    • Przez dawcio93
      Witam. Problem zaczął się od razlaczania się walka wom i zaswiecania kontrolki ciśnienia oleju i co za tym idzie zalaczania się przedniego napędu. Przy wyzszych obrotach wom działa ale gdy spadną obroty to się wyłączy i tylko mogą kontrolka od niego. Przy włączeniu przyspieszacza też zaswieci się kontrolka oleju. Teraz do tego wszystkiego nie ma szybkich biegów. Przy próbie włączenia do przodu lub do tyłu słychać tylko jakieś zgrzytanie a ciągnik nie rusza. Co może być przyczyną. Podnośnik i wyjścia hydrauliczne działają. Mam jezzcze wrażenie że po włączeniu przedniego napędu ciągną obydwa koła z tyłu. Proszę o pomoc. Pilne. Może jest tu jakiś mechanik  o się na tym zna i pomoże.. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.