matingus

Cena bydła w 2016

Polecane posty

mlodyhef    214

kilka dni temu sprzedane do pini beef 21 szt. męsnych  cena 14 zł za R  klasa O 13,6

Netto czy brutto podałeś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2391

3 sm ładne waga 630 700 830 cena 8,7 brutto. Agrostar

Gdzie byly warzone? Wiem ze jak na ich wadze to ostro jebia


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest świat człowiek sie na robi i na sam koniec musi sie martwić czy cię na wadzę nie oszukają za oszukiwanie na wadze powinni
palca ucinać za każde 10 kilo jednego (ja tylko na towarowaj sprzedaje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flakns    16

Sprzedane do Zaręby 3 mieszańce 900,880,850,po 7,50 brutto,belg 970 po 8 brutto mazowieckie.

 

W jakim wieku te szt??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak z Makowa . Ja handluje tylko z Leszkiem jak dla mnie ok. Byki ważę u siebie na wadze przez handlem potem mam świadomość wagi i sprzedaje im z ich wagi różnica to max+-5 kg . Raz od nich przyjechał inny skupujący no i jak przyjechał tak pojechał . Dobry jest też Marek Glinka płąci w ciagu 2-3 dni cena na poziomie . Jeśli chcesz ważyć auto nie widzi problemu  też dobry odbiorca . A na krowy jak mówiłem Łukasz M . Np  Krowa 600 kg w wycenie w firmie URBANEK około 3.5-4.2 zł Glinka 4-5 zł Łukasz 4.5-5.5 mówię tu o krowie HF 100%

No widzisz jestem z dość bliska Co do Zaręby nie handlowałem z nim ale jak czytam ceny na forum to bez szału . Dobrze tez Płacili Czarnecy chyba dobrze napisałem nazwisko jak teraz to nie wiem ale długi okres za kasą 30 dni . Znajomy sprzedaje im krowy klempy bo pod wagę 800 kg HF to dostaję czasem oponad 4.5 tyś za sztukę wiec i na krowach starych można zarobić ale to juz wiadomo Czempiony

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamill9449    4

Odnośnie Pini beef cena oczywiście netto ,zważylem tylko 9 szt , waga żywa od 680-800 z luzu. Większość byków to lm i Sm. Po przeliczeniu na wagę żywą to lm, wyszedł około 8,4 netto najgorszy hf za 7,4. Dodam jeszcze że znajomy sprzedawał rzem ze mną 10 szt więc łącznie na naczepę poszło 31 szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikcom20    190

Witam. Możecie mi polecić jakiegoś odbiorce (ubojnie) z wielkopolski ?

Interesuje mnie rozliczenie wbc

abp Poland w pniewach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Tak z Makowa . Ja handluje tylko z Leszkiem jak dla mnie ok. Byki ważę u siebie na wadze przez handlem potem mam świadomość wagi i sprzedaje im z ich wagi różnica to max+-5 kg . Raz od nich przyjechał inny skupujący no i jak przyjechał tak pojechał . Dobry jest też Marek Glinka płąci w ciagu 2-3 dni cena na poziomie . Jeśli chcesz ważyć auto nie widzi problemu też dobry odbiorca . A na krowy jak mówiłem Łukasz M . Np Krowa 600 kg w wycenie w firmie URBANEK około 3.5-4.2 zł Glinka 4-5 zł Łukasz 4.5-5.5 mówię tu o krowie HF 100%

No widzisz jestem z dość bliska Co do Zaręby nie handlowałem z nim ale jak czytam ceny na forum to bez szału . Dobrze tez Płacili Czarnecy chyba dobrze napisałem nazwisko jak teraz to nie wiem ale długi okres za kasą 30 dni . Znajomy sprzedaje im krowy klempy bo pod wagę 800 kg HF to dostaję czasem oponad 4.5 tyś za sztukę wiec i na krowach starych można zarobić ale to juz wiadomo Czempiony

Ten leszek skąd? Dostanę jakieś namiary? Moze być na priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Urbanek ..............  przyjechał ładną terenową bryką chłop jak dąb ,obejrzał byki uzgodnił dobrą ceną i umówił się na następny dzień .......ale idąc do auta zobaczył na poboczu wagę ,oparł się o nią ręką i.............. nie przyjechał .

Czemu ???  Coś mi się zdaje że wrócę do łukowa na wbc bo coraz mniej handlarzy zajeżdża .......albo sprzedam wagę .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byki M/M 7.5 brutto waga od 700 do 870 brutto. Zachodniopomorskie. Mam swoją wagę i coraz mniejsze zainteresowanie kupców. Parę razy wagę stawiałem przed oborę po uzgodnieniu ceny, to teraz jakoś dziwnie mało proponują już przez telefon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

a jak jest z zagranicznymi bykami? bo słyszałem że nie chcą a bardzo brać ubojnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
REDBULL255    2

tak to prawda:( np. OSI..... Chróścina nie kupuje zagranicznych

 

a jak jest z zagranicznymi bykami? bo słyszałem że nie chcą a bardzo brać ubojnie....

tak to prawda:( np. OSI..... Chróścina , ABP POLAND

Edytowano przez REDBULL255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2280

Urbanek ..............  przyjechał ładną terenową bryką chłop jak dąb ,obejrzał byki uzgodnił dobrą ceną i umówił się na następny dzień .......ale idąc do auta zobaczył na poboczu wagę ,oparł się o nią ręką i.............. nie przyjechał .

Czemu ???  Coś mi się zdaje że wrócę do łukowa na wbc bo coraz mniej handlarzy zajeżdża .......albo sprzedam wagę .....

He he, myślisz że za co ma tego meśka GLE i Bmw X6  :) Człowiek znany w okolicy, podobnie jak tatuś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Z interesów . Wagę schowaj ale sobie przeważ a jak potem waga sie nie zgadza to karty na stół. Każdego kogo znam co zajmuje sie handlem ma pieniądz w końcu to interesy . Kiedyś było łatwiej bydło szło na wbc do firmy MORLINY miałem kontarktowane umowę na 20 sztuk na rok cena zawsze wychodziła dobrze . Potem był kryzys oni prawie upadli ledwo co człowiek kase odzyskał . Potem znowu chcieli żeby umowe z nimi ale to już strach i od tej pory sprzedajemy z wolnej reki temu co da lepszą ofertę . Złotego środka nie ma ...Naj lepiej ważyć samochody. Przed i po

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1343

Sprzedany MM, waga 728kg. Poszedł na WBC, w przeliczeniu na żywą wage wyszlo po 8.60zl/kg.

A ile odejmowałeś od byka skitki?

Sprzedane do Zaręby 3 mieszańce 900,880,850,po 7,50 brutto,belg 970 po 8 brutto mazowieckie.

Czemu taka nędzna cena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny121    207

do łukowa na wbc sprzedajecie przez pośrednika czy sami przyjeżdzają?

Zadzwoń do koordynatora skupu i sami przyjadą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z interesów . Wagę schowaj ale sobie przeważ a jak potem waga sie nie zgadza to karty na stół. Każdego kogo znam co zajmuje sie handlem ma pieniądz w końcu to interesy . Kiedyś było łatwiej bydło szło na wbc do firmy MORLINY miałem kontarktowane umowę na 20 sztuk na rok cena zawsze wychodziła dobrze . Potem był kryzys oni prawie upadli ledwo co człowiek kase odzyskał . Potem znowu chcieli żeby umowe z nimi ale to już strach i od tej pory sprzedajemy z wolnej reki temu co da lepszą ofertę . Złotego środka nie ma ...Naj lepiej ważyć samochody. Przed i po

 

W Morlinach nie ma swego oddziału OSI obecnie? Bo coś tak słyszałem...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez mateo30
      Witam serdecznie planuje zakup bydła limousine i chowania na mamki na początek bym kupił około 30 szt jałówek 300kg i bym czekał do około 18 miesiąca życia jałówki do zacielenia, i tutaj mam parę pytań.  Czy jak by sie ocieliły i były na pastwisku do około 300kg  jałówki i byki razem(odsadki) czy te byczki 300kg nie bedą skakać na jałówki małe te 300kg i nie pokryją ich oraz czy ten rozpłodnik nie bedzie skakał na te małe  ?. Czy jeden rozpłodnik wystarczy na 30 jałówek ?. A moze zrobic 2 pastwiska na jedynym by były mamki z 300kg byczkami a na drugim mamki z małymi jałówkami.
    • Przez Mateusz2424
      Kupował ktoś byczki z firmy AK-ROL z Dużej Cerkwicy? Jakieś opinie?
    • Przez Matis36i6
      Witam, na początku grudnia zakupilem cieleta  (około 80-100 kg) po ostrych zapalaniech jakoś udało nam sie mniej więcej je wyleczyć  (dodam że wszystkie 14 sztuk prędzej czy później zachorowało). Cieleta znajdowały sie w całkowicie innym budynku gosp. A problem polega na tym że byki które mają po około 200 kg zaczely chorować z podobnymi zaburzeniami tj.suchy kaszel przyspieszony oddech, brak apetytu. Czy to możliwe żeby zarazily się od młodych,  czy to może zmarzmieta kiszonka z qq? Albo zbyt ciepło w oborze i różnice temperatur?  Proszę o pomoc bo jeżdżę po zastrzyki co drugi dzień a to nie daję zadawalajacych efektów. 
    • Przez Kondzio342
      Witam. Koledzy ma ktos na miar na sprawdzonego handlarza cielat. Interesuja mnie mięsne najlepiej czerwone i tylko polskie. Ktos kogos ma sprawdzonego. Jakis kontakt?????
    • Przez mateo30
      Witam serdecznie,za jakiś czas przechodzę na bydło opasowe tj. byki na początek z 40sztuk i stopniowo zwiększać do 60 sztuk bo na tyle tylko pozwala areał  i chciałbym od was sie dowiedzieć skąd brać byczki tak w wadze 70-90kg za rozsądne ceny oraz chciałbym sie dowiedzieć czy np dla byczków 100kg jak i 400+ taka sama śruta ? Oraz jakie wy stosujecie śrute jakie proporcje ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj