Skocz do zawartości
DMRolnik

Jakie ciśnienie wtrysku ma ciągnik Fiat 540 DTS ?

Polecane posty

DMRolnik    0

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie wtrysku paliwa w ciągniku rolniczym jakim jest FIAT 540 DTS. Po założeniu nowych końcówek wtryskiwacza ciśnienie to 225 atmosfer. Czy takie ciśnienie jest prawidłowe? Proszę o informacje dotyczące tematu. 

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i czekam zniecierpliwiony ponieważ jest to dość pilne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    65

 Twoj model silnika to bodaj iveco 8035.2,wersja  3 cylindrowa.i trochę zastanawia mnie wartość ciśnienia jaką kolega podał,ponieważ w silniku 8045 czyli czwórce ciśnienie według instrukcji jest w granicach 220-230,silniki z podobnych lat,.Być może to moja niewiedza więc z tymi niejasnościami postanowiłem się podzielić,pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez lukano
      Jak w temacie w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym i przy jakim cisnieniu zapala sie lamka cisnienia oleju
    • Przez kris14
      Jest problem z w.w. ciągnikiem, ciągnik z problemami zbiera się na obroty, nie może uzyskać założonej prędkości roboczej, filtry paliwa wymieniane 2tyg. temu, wyświetlił się taki symbol na zegarku jak na zdjęciu poniżej, o jakim zespole regulacji ciśnienia mówi instrukcja? Chodzi o CR czy o ciśnienie doładowania? 
    • Przez BartoszUrbaski
      Witam, mam problem z ciagnikiem case 5140. A dokłądniej problem z 3 półbiegiem, na zimnym silniku wszystko jest okej, dopiero na rozgrzanym silniku ciagnik traci 3 półbieg i wyskakuje pomarańczowa kontrolka taka z wykrzyknikiem w środku (pierwsza kontrolka od lewej strony przy kierownicy) Ciagnik dalej nie chce jechać, dopiero gdy wyłacze z biegu i poruszam rewersem raz do tyłu a potem do przodu to traktor dalej jedzie. Co mam z tym zrobic? Przekaźniki sa sprawne, bezpieczniki też, moze to być wina tarczki i uszczelniacza? Chodzi mi o tą pomarańczową kontrolke.

×