AdrianStopka

Deutz Fahr DF 3.70 -Opinie.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Ecopiotr    105

Jak już ktoś kiedyś napisał, "ile mu wlejesz, tyle spali", wcześniej czy później. Awaryjność? Zależy w jakim stanie go kupiłeś, jak i do czego będziesz go używał i jak o niego dbał.

Generalnie: prosta, solidna maszyna. Jedyna elektronika, to przerywnik kierunkowskazów. Zadbana może służyć latami. Rozwalisz skrzynię biegów, kup drugi - będzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal122    8

Jakie są ceny częśc do skrzyni w Deutzu DX 3.70 ?

Zrobiłem małe rozenanie,sprawdziłem już ceny wszystkich innych części ale nigdzie nie mogę znaleźć ceny części do skrzyni biegów.

Poza skrzynią to najdroższa jest pompa hydrauliczna (1-3 tyś) i kompletne sprzęgło (3-4 tyś zł) a reszta jest dla mnie do zaakceptowania.

I jak wygląda sprawa z jego silnikiem chłodzonym powietrzem?

Słyszałem że padają po 5-7 tyś godzin jak się dba a wiele innych silników z tamtych lat (Sisu,JD,MWM,) spokojnie robią kilkanaście tyś a jak się dba to nawet zdarza się że dobijają do 30 tyś.

Naprawdę DF chłodzone wiatrem tak odbiegają od konkurencji czy to tylko takie plotki?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ecopiotr    105

Z moich Deutz-ów jeden (DX 110 z 1980 r.) ma 18400, drugi (DX 6.30 z 1986 r.) 12100 godzin. Mam je od 4 lat i nigdy przy silniku nic nie robiłem. W 6.30 wymieniałem sprzęgło (tarcza, docisk, uszczelniacze), łączny koszt ok.1200 zł. 

Wcześniej miałem Forschrit 323 A i Zetora 16145 ZTS, więc mogę jedynie je porównywać. Deutze biją je na głowę pod każdym względem. Sąsiad prasował moim DX 110 i stwierdził, że poza komfortem i bezpieczeństwem, pali dużo mniej niż jego C 360. Dodam, że pracujemy w górach.

Silniki chłodzone powietrzem są wykonane z lepszych materiałów, co przekłada się na ich "żywotność". 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Mam pytanie do użytkowników DF dx 3.70 lub 3.90, a mianowicie chodzi mi o załączanie przedniego napędu za pomocą dźwigni, napęd załączony jest w pozycji wciśniętej  czy wyciągniętej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Wciśniętej, odwrotnie niż w serii 1xx.

Jak sprawdzić? Podjeżdżasz pod drzewo, polowa jedynka, ręczny gaz na 1200 obr/min. i patrzysz, które koła (koło) buksuje.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek87    12
Dnia 27.03.2016 o 15:37, Nismo napisał:

Mam pytanie do użytkowników DF dx 3.70 lub 3.90, a mianowicie chodzi mi o załączanie przedniego napędu za pomocą dźwigni, napęd załączony jest w pozycji wciśniętej  czy wyciągniętej ?

 

Dnia 29.12.2015 o 23:52, Ecopiotr napisał:

Jak już ktoś kiedyś napisał, "ile mu wlejesz, tyle spali", wcześniej czy później. Awaryjność? Zależy w jakim stanie go kupiłeś, jak i do czego będziesz go używał i jak o niego dbał.

Generalnie: prosta, solidna maszyna. Jedyna elektronika, to przerywnik kierunkowskazów. Zadbana może służyć latami. Rozwalisz skrzynię biegów, kup drugi - będzie taniej.

Gdzie sprawdza sie poziom oleju w skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
    • Przez Rilock
      Posiadam problem z ciągnikiem marki Deutz-fahr Agrotron 90, przy rozgrzanym ciągniku gdy chcę cofnąć rozłącza rewers aczkolwiek nie wyświetla błędu tylko wydaje sygnał dźwiękowy. Po kilku próbach udaje się cofnąć. Prosił bym o jakąś podpowiedź co z tym zrobić.
    • Przez Kolos1234
      Witam ,potrzebuje sprawdzić olej w skrzyni biegów w lamborghini 774-80 grand prix.szkielko znalazlem ,ale korka wlewowego i spustowego nie moge znalezc,czy moglby mi ktoś pomoc?z gory bardzo dziękuję.
    • Przez suffeks
      jazda na zającu bieg mi zaczął wyskakiwać ciągle, nie ważne czy przyspiesza czy zwalnia. wyskoczy na N i podczas jazdy wrzucę na bieg do przodu i jedzie i znowu za jakiś czas wyskoczy 
      poziom oleju dobry, nie ważne czy ciepły czy zimny 
      pomysły? 
    • Przez usiek93
      Wie ktoś może o nowej serii deutz fahr serii 5 G
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.