Gość

Deutz Fahr DF 3.70 -Opinie.

Polecane posty

Gość   
Gość

Tak jak w tytule czyli spalanie awaryjność itp.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Jak już ktoś kiedyś napisał, "ile mu wlejesz, tyle spali", wcześniej czy później. Awaryjność? Zależy w jakim stanie go kupiłeś, jak i do czego będziesz go używał i jak o niego dbał.

Generalnie: prosta, solidna maszyna. Jedyna elektronika, to przerywnik kierunkowskazów. Zadbana może służyć latami. Rozwalisz skrzynię biegów, kup drugi - będzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal122    8

Jakie są ceny częśc do skrzyni w Deutzu DX 3.70 ?

Zrobiłem małe rozenanie,sprawdziłem już ceny wszystkich innych części ale nigdzie nie mogę znaleźć ceny części do skrzyni biegów.

Poza skrzynią to najdroższa jest pompa hydrauliczna (1-3 tyś) i kompletne sprzęgło (3-4 tyś zł) a reszta jest dla mnie do zaakceptowania.

I jak wygląda sprawa z jego silnikiem chłodzonym powietrzem?

Słyszałem że padają po 5-7 tyś godzin jak się dba a wiele innych silników z tamtych lat (Sisu,JD,MWM,) spokojnie robią kilkanaście tyś a jak się dba to nawet zdarza się że dobijają do 30 tyś.

Naprawdę DF chłodzone wiatrem tak odbiegają od konkurencji czy to tylko takie plotki?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Z moich Deutz-ów jeden (DX 110 z 1980 r.) ma 18400, drugi (DX 6.30 z 1986 r.) 12100 godzin. Mam je od 4 lat i nigdy przy silniku nic nie robiłem. W 6.30 wymieniałem sprzęgło (tarcza, docisk, uszczelniacze), łączny koszt ok.1200 zł. 

Wcześniej miałem Forschrit 323 A i Zetora 16145 ZTS, więc mogę jedynie je porównywać. Deutze biją je na głowę pod każdym względem. Sąsiad prasował moim DX 110 i stwierdził, że poza komfortem i bezpieczeństwem, pali dużo mniej niż jego C 360. Dodam, że pracujemy w górach.

Silniki chłodzone powietrzem są wykonane z lepszych materiałów, co przekłada się na ich "żywotność". 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Mam pytanie do użytkowników DF dx 3.70 lub 3.90, a mianowicie chodzi mi o załączanie przedniego napędu za pomocą dźwigni, napęd załączony jest w pozycji wciśniętej  czy wyciągniętej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Wciśniętej, odwrotnie niż w serii 1xx.

Jak sprawdzić? Podjeżdżasz pod drzewo, polowa jedynka, ręczny gaz na 1200 obr/min. i patrzysz, które koła (koło) buksuje.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek87    345
Dnia 27.03.2016 o 15:37, Nismo napisał:

Mam pytanie do użytkowników DF dx 3.70 lub 3.90, a mianowicie chodzi mi o załączanie przedniego napędu za pomocą dźwigni, napęd załączony jest w pozycji wciśniętej  czy wyciągniętej ?

 

Dnia 29.12.2015 o 23:52, Ecopiotr napisał:

Jak już ktoś kiedyś napisał, "ile mu wlejesz, tyle spali", wcześniej czy później. Awaryjność? Zależy w jakim stanie go kupiłeś, jak i do czego będziesz go używał i jak o niego dbał.

Generalnie: prosta, solidna maszyna. Jedyna elektronika, to przerywnik kierunkowskazów. Zadbana może służyć latami. Rozwalisz skrzynię biegów, kup drugi - będzie taniej.

Gdzie sprawdza sie poziom oleju w skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj