Skocz do zawartości
AdrianStopka

Deutz dx 3.70 opinie.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Ecopiotr    105

Jak już ktoś kiedyś napisał, "ile mu wlejesz, tyle spali", wcześniej czy później. Awaryjność? Zależy w jakim stanie go kupiłeś, jak i do czego będziesz go używał i jak o niego dbał.

Generalnie: prosta, solidna maszyna. Jedyna elektronika, to przerywnik kierunkowskazów. Zadbana może służyć latami. Rozwalisz skrzynię biegów, kup drugi - będzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal122    8

Jakie są ceny częśc do skrzyni w Deutzu DX 3.70 ?

Zrobiłem małe rozenanie,sprawdziłem już ceny wszystkich innych części ale nigdzie nie mogę znaleźć ceny części do skrzyni biegów.

Poza skrzynią to najdroższa jest pompa hydrauliczna (1-3 tyś) i kompletne sprzęgło (3-4 tyś zł) a reszta jest dla mnie do zaakceptowania.

I jak wygląda sprawa z jego silnikiem chłodzonym powietrzem?

Słyszałem że padają po 5-7 tyś godzin jak się dba a wiele innych silników z tamtych lat (Sisu,JD,MWM,) spokojnie robią kilkanaście tyś a jak się dba to nawet zdarza się że dobijają do 30 tyś.

Naprawdę DF chłodzone wiatrem tak odbiegają od konkurencji czy to tylko takie plotki?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ecopiotr    105

Z moich Deutz-ów jeden (DX 110 z 1980 r.) ma 18400, drugi (DX 6.30 z 1986 r.) 12100 godzin. Mam je od 4 lat i nigdy przy silniku nic nie robiłem. W 6.30 wymieniałem sprzęgło (tarcza, docisk, uszczelniacze), łączny koszt ok.1200 zł. 

Wcześniej miałem Forschrit 323 A i Zetora 16145 ZTS, więc mogę jedynie je porównywać. Deutze biją je na głowę pod każdym względem. Sąsiad prasował moim DX 110 i stwierdził, że poza komfortem i bezpieczeństwem, pali dużo mniej niż jego C 360. Dodam, że pracujemy w górach.

Silniki chłodzone powietrzem są wykonane z lepszych materiałów, co przekłada się na ich "żywotność". 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Mam pytanie do użytkowników DF dx 3.70 lub 3.90, a mianowicie chodzi mi o załączanie przedniego napędu za pomocą dźwigni, napęd załączony jest w pozycji wciśniętej  czy wyciągniętej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Wciśniętej, odwrotnie niż w serii 1xx.

Jak sprawdzić? Podjeżdżasz pod drzewo, polowa jedynka, ręczny gaz na 1200 obr/min. i patrzysz, które koła (koło) buksuje.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodyrolnik94
      Witam, po słabych doświadczeniach z wynajmem kombajnu, postanowiłem zakupić swój własny i wybór prawdopodobnie padnie na Deutz-fahr M33.60. Powinien spokojnie wystarczyć na moje 20ha. Mam tylko wątpliwości, jak wygląda sprawa prasowania słomy po tak małym hederze? Czy nie będzie konieczności zgrabiania jej? Będę wdzięczny za odpowiedź. Jeśli ktoś miał do czynienia z tym kombajnem to wszelkie opinie na jego temat też bardzo mile widziane
    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez toobek
      Witam. Mam następujące pytanie chyba w sumie do większości użytkowników kombajnów. Chodzi mi o ten łańcuch z tymi gumowymi łopatkami co transportuje ziarno do zbiornika, a konkretnie o jego napięcie. Czy ten łańcuch ma być mocno napięty czy tak aby łopatki ocierały o obudowę?
      Druga sprawa już do użytkowników M900. Czy byłby ktoś w stanie zrobić mi zdjęcie oraz podać wymiary (samej tarki) z tej klapki od kłosownika, ponieważ swoją zgubiłem a nie mogę takiej nigdzie dostać i chciałem dorobić taką tarkę (samą klapkę mam).
      Z góry bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.