Skocz do zawartości
90mateusz

Ciągnik 110-130KM do 70tyś.zł- Renault vs Case vs MF

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

90mateusz    5

Witam planuje zakup ciagnika w przedziale KM 110-130  no i tu mam  problem  nad tymi markami mam do  wydania  jakies  70 tys  jesli chodzi o  renie  to oczywscie z silnikiem  renault case  mysle o MX a mf   podoba mi sie 8110 .

 

A co wy sadzicie  co posiadacie i mozecie o nich powiedziec spalanie, awaryjnosc i ogolne dane z  gory wielkie dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taurus83    88

sam rozważam zakup jednego z wymienionych i chyba mx 135 jest najlepszy, co do mf to lepszy jest model 6190

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CIAPEK1981    7

Ja bym brał Renault 6 garków z turbo. Jezeli to możliwe całą mechaniczną. Rocznik 95 - 98 w dobrym stanie/bardzo dobrym  dostaniesz za 60 tysięcy. Case ma 4 półbiegi pod obciążeniem, kto to później naprawi, co do fergusona to mówią że niektóre modele mają słabe skrzynie. Ja to bym chciał sobie kupić Renault 106-54 albo 110-54.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


MalyJohn    218

Ja mam waśnie 8110. I nie rozumiem poprzednika dlaczego on jest gorszy niż 6190. Silnik ten sam tylko skrzynia większa i tylny most. Ciągnik pali rewelacyjnie mało. Zadowolony jestem bardzo. A reno było z własnym silnikiem? Przecież tam były tylko silniki MWM, John Deere oraz perkins. I właśnie te ostatnie od MFa nie różnią się niczym poza sterowaniem i wyglądem. Ogólnie silniki perkinsa bardzo oszczędne a są bardzo wytrzymałe. Wiem po swoim poprzednim MF który miał remont silnika przy 21000 mth a był to model 698 czyli 4 cyl.
Owszem, case ma 4 półbiegi, tak samo jak MF 61xx lub 81xx oraz renault ares. Jak mnie wkurzają takie komentarze jak poprzednika "kto to później naprawi ". Praktycznie większość mechaników już to robi, a poza tym jeżeli padają półbiegi to raczej przez hydraulike. Wymieniasz pompę i dalej w pole. Co do autora tematu. Bierz ciągnik tylko z półbiegami. Wygoda ogromna a i sprzęgło wtedy nie jest obciążane, Ty mniej się męczysz i więcej zrobisz ciągnikiem. Wtedy gdy ma ciężko Ty bez sprzęgła redukujesz i jedziesz, natomiast wciskając sprzęgło ciągnik stanie i wtedy nie ruszy wcale. Docenisz to np wyjeżdżając na pryzmy ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


MalyJohn    218

Jeśli o to chodzi to różnica jest bardzo mała ale jest. 6190 będzie minimalnie krótszy :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

90mateusz    5

MalyJhn a spalanie jakie masz w   mf ? wlasnie sporo  ludzi  mowi  mi ze w mf sa najbardziej awaryjne skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mfek3050    61

No o mf jest pełno legend co do skrzyń, ja mam 3050 i jakoś w skrzyni nic się nie dzieje od kupna, czyli 6 lat, pracuje na 40 ha jako główny. Rozważ jeszcze serię 62xx, najlepszy się wydaje case mx, ciężkie i ponoć bardzo dobre maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


MalyJohn    218

Opinie awaryjnych skrzyń są w pewnej części prawdziwe, ale to głównie przez zaniedbania użytkowników. Są one strasznie czułe na olej. Trzeba lać odpowiedni, i pod żadnym pozorem nie wolno go mieszać. Jeżeli chodzi o spalanie, to różne. W opryskiwaczu zszedł mi do 5 litrów na godzinę. W pługu spalanie najmniejsze to było 9 litrów na godzinę czyli około 7 litrów na hektar. Z kolei największe to było 25 litrów na godzinę i około 30 na hektar, ale to były takie warunki że szkoda gadać. Susza, ciężka glina i jeszcze górki. Ale ogólnie Średnie w orce około 11 na hektar i na godzinę również wyjdzie. Taki ciągnik musi dostać odpowiednio dużą maszynę, wtedy mało pali na hektar ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BomV    111

skrzynie to sa awaryjne w seri 51xx bo tam pompy były nie takie jak trzeba przez co pompy często się psuły a co za tym szło też i skrzynie. Mój sąsiad rok temu wymienił albo regenerował pompę sam już nie wiem wydatek około 10k zł, potem zaczęły się problemy ze skrzynią albo najpierw skrzynia potem pompa jakoś to tak, ciągnik miał od jakieś 4-5 lat nie wiadomo jak dbał o niego poprzedni właściciel, u sąsiada takie rzeczy jak oleje itp. zawsze robi się na tip top i bez fuszerki, tak więc teraz po remoncie powinien dyrdać jak ta lala

Edytowano przez BomV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




dwóch znajomych ma case jeden ma 5150 a drugi 5140 i jeden i drugi jest bardzo z nich zadowoleni. 4 biegi pod obciążeniem bez sprzęgła bardzo dobra sprawa w pracy w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BomV    111

nie mówie że on nie jest zadowolony bardzo dobry i twardy ciągnik rewers 4 biegi pełzające bardzo dobry skręt dobra widoczność z kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamilc360pL    0

Witam planuję zakupić ciągnik do 120 koni miałby on pracować w ciężkich pracach polowych jak orka talerzowanie itp...Mianowicie zastanawiam się nad ciągnikiem marki Renault a dokładnie model 133.54 albo 110.14,moją uwagę przykuły ciągniki marki Massey Ferguson a mianowicie modele 8110 czy też 6160.

Który z tych ciągników jest lepszy oraz który mniej spali a także nie będzie awaryjny a w razie awarii części będą łatwo dostępne.Prosił bym o porady użytkowników tych maszyn bądź osób które miały z nimi styczność z góry dziękuje i pozdrawiam.

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adrian3005    45

Renault to składak z 3 marek, silnik ma john deere a skrzynie są zazwyczaj z Massey Fergusona 

 

Ja bym polecał fergusona i jak chcesz orać to 8110 to będzie gabarytowo większy, stabilniejszy. Mam osobiście fergusona tylko serię 62 xx i naprawdę jestem zadowolony . Prosty ciągnik, bez żadnych elektronik. I co najważniejsze jest uniwersalny bo nim oram, sieję, używam go do oprysku i rozsiewania nawozu i w transporcie  :)

 

Ale modele 61xx też są jak najbardziej bo to praktycznie to samo, tylko jak wiadomo trzeba trafić na egzemplarz w dobrym stanie, bo jak się kupi coś szykowanego na sprzedaż i malowanego to wiadomo że mogą być przygody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault85-15TX    167

Coś chyba kolego pokręciłeś z tymi silnikami bo jak dobrze wiem to modele o które kolega pyta miały silnik MWM a silniki JD występowały w nowszych modelach np. Aresach. 

Wracając do tematu to czy to będzie MF czy Renault to trzeba patrzeć na stan ciagnika bo obie maszyny są nie nowe i w nich liczy się stan faktyczny. Druga sprawa to który mniej spali to trudno powiedzieć bo musiała by się tutaj wypowiedzieć osoba która posiada oba modele w swoim gospodarstwie i wtedy by miała najlepsze porównanie. Kolejna sprawa to nie wiadomo który szybciej sie zepsuje bo nikt nie siedzi w środku maszyny i nie wie co ją boli i kiedy odmówi posłuszeństwa. Tak samo z dostępnością części jest różnie bo to nie polskie maszyny jak Ursus do którego kupisz części w każdym sklepie ale w czasach internetu to części najmniejszy problem i idzie dostać bez problemu czy to Renault, MF czy JD i inne tego typu cuda. Z tego co się orientuję to części do MF będą kapkę tańsze niż do Renault ale nie wiadomo czy tak samo wytrzymałe bo wiadomo za ceną idzie też lepszy materiał jaki został użyty do produkcji. Ja bym jednak poszedł w Renault ale może z tego względu że taką markę posiadam a z MF nigdy nie miałem do czynienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamilc360pL    0

renówki które patrzyłem mają silniki fenda więc nie są one chyba jakoś awaryjne czy też spalanie jest duże

a co do mf to obawiam się tego ehr i skrzyni

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault85-15TX    167

Kurcze ludzie zapamiętajcie to do końca życia!!! Fendt nie produkował silników, w Fendt i Renault siedzą silniki MWM czyli Manowskie!!! Pamiętajcie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

serię 81 od mf bym omijał... pierwsza większa usterka skrzyni i się zapłaczesz. na szrocie tego nie ma a nówka za kosmiczne pieniądze... był tu na forum gościu któremu za 2 trybami zaśpiewali 20tys... seria 61 jest popularna... zawsze to łatwiej o części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamilk19912    1

A myslisz ze w renowce bedzie taniej, sasiad ma renie to za sam synchro od rewersu powiedzieli mu 3.5 tys...do seri 81xx czy 61xx pasuja czesci od 36x5 i 30x5 mowie o mostach, skrzynich, silnikach. seria 82xx i 62xx niestey juz sie rozni. Dodam jescze ze np 6190 rozni sie od 8110 w budowie podnosnikiem jest słabszy, a most np jest ten sam.

Edytowano przez kamilk19912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof81    170

Ale do Renault jest sporo części na szrotach i są bardziej popularne. Ja bym bardziej szedł tak jak kolega w stronę Reni. Sam szukam ciągnika i waham się pomiędzy Renault 95.14 103.14 a Case 856 845.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×