gospodarz7745

renault czy ursus c-380

Polecane posty

Co do części to dobry sklep i masz wszystko.

Co do awarii to co tu mówić jak dobrze poszukasz i dobrze trafisz to będzie dobrze a z awarii to cóż sprawdź hydraulikę sprzęgło skrzynię czy biegi płynnie chodzą a nie zgrzytają czy rewers nie wyskakuje czy przodek ciągnie i ogólnie czy nie ma wycieków czy nie jest ulany olejem. Na silnik nie powinieneś narzekać jak nie dymi czy zimny czy ciepły. Jak silnik zdrowy to będzie chodził i będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmr99    22

Dziwnie  jest tak porównywać stary ciągnik do nowego, z nowym ciągnikiem wiesz że nie jest wyeksploatowany jak dbasz tak masz i wiesz że przez kilka lat nie będziesz wydawał kasy na naprawę, z używanym sprzętem to jest różnie  trafia się i perełka ale czasami to tylko na złom się nadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ta stara Renówka 7 razy opierdzieli tego nowego ursusa. Samo porównanie to śmiech na sali. Masa co za tym idzie uciąg, podnośnik, moc, komfort, widoczność.
Poza tym cena ursusa to ok. 120k ale to jest golas. Chcieć go doposażyć to jakieś 15k więcej.
Renię kupisz powiedzmy za 40k i to w db albo i bdb stanie plus jakieś 5-10k na ewentualne poprawki oraz oleje i filtry.
Jedynie za ursusem przemawia fakt że nowy ale serwis też kosztuje.
Poczytaj posty użytkownika @luke16 on ma majora 80 i właśnie renault 95.14.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zobacz na wykończenie chociażby kabiny, w reni wszystko pięknie ładnie, a w takim nowym U czy FT bida, jakiś tani plastik, zwykła gumowa mata do kupienia w każdym sklepie na metry, osobiście zalatuje mi tandetą

 

tu nie ma co porównywać, jak już wyżej koledzy pisali uciąg, udźwig, masa i komfort przemawia za żółtkiem, tylko trzeba trafić na dobry, bo wyciągnięty z krzaków, niezależnie od marki, nie wróży nic dobrego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yellowe    0

Myślę że lepszy Renault ale możesz jeszcze poczytać na innych stronach. Wiele fajnych i przydatnych informacji o ciągnikach znajdziesz na http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ciagniki/ Na bieżąco pisane są nowe artykuły dzięki którym będziesz mógł porównać maszyny rolnicze których potrzebujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

No proszę - większość woli co najmniej 20 letni ciągnik, niż nowiutki, pachnący świeżością traktorek :D  Ps ja też nie wiem co bym wolał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj