garos

16145 dymi na niebiesko

Polecane posty

garos    2

Witam już jakiś czas zetorek dymi na niebiesko czy to zimny czy jak chwile pochodzi próbowaliśmy przestawiać pompe na znakach raz lepeij raz gorzej. nawet jak sie mu doda cały gaz to nie zadymi na czarno jak powinien tylko na biało niebiesko lecz z większością niebieskiego .Nie bierze ani wody ani oleju. Pompa paliwowa regenerowana rok temu ale nadal jest jak było. Wczoraj przy wymianie uszczelki pod głowicą zauważyłem że w kanale ssącym jest odrobinka oleju czy to może mieć jakiś powód dlaczego dymi? Luz na turbinie jest nie taki mały ale nie zeby ocierała o obudowę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Pierwsza rzecz ustaw prawidłowy kąt wtrysku.

Druga oddaj turbinę do regeneracji.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

A nie wiecie w którą strone sie przyśpiesza a w którą sie opóźnia zapłon jak jest do silnika to jest przyśpieszony czy opóźniony? i na odwrót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

do silnika przyśpieszony ,od silnika opóźnhony

 

to w c-360 , w tym silniku jest odwrotnie jak napisałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

@up mi też się tak wydaje .i jesli faktycznie nie bierze oleju to obstawiam za wczesny zapłon. , ew.za duże ciśnienie na wtryskach ustawione .ale raczej zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Jest tak dzisiaj jechałem po słome i nie mógł sie uciągnąc po drodze gdzie przed remontem było ok a jeszcze co to ma dziwny dźwięk taki stuk jak sie mu dodaje gazu czy to w 1 czy w 2 strone luz na zaworach to 0,3. Została wymieniona tylko uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

a jaka grubość uszczelki pod głowicę jest teraz. ? po za tym masz pewność ze oleju nie bierze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Grubość to 1,5mm no nie brał bo od wymiany do wymiany 200mtg sie nie dolewa ani kropelki a po bagnecie nie widać żeby uciekał musze jeszze turbo wymienić bo w ssącym sie go zbiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

A więc tak już doszedłem co było przyczyną. Sprawdzam olej w silniku a na bagnecie mieszanka oleju z ropą. Potrafiła sie ustać i było tej ropy tak ok 2cm na bagnecie. Usterka- wypadnięty popychacz z szklanki i zawór nie działał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj