Andrzej11111

Opony na tył do Bizon Super Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Andrzej11111    319

Witam
Mam zamiar wymienić opony z tyłu u Bizon Super Z056 aktualnie są założone oryginalne 10/75-15 i chciałbym założyć 11,5/80-15,3

Z przodu rozmiar opon to 23,1/26
Jakie jest wasze zdanie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Czy to ma znaczenie? uważam, że nie. Czemu chcesz je zmienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Właśnie nie ma żadnego znaczenia byle na felge pasowały i będą pasowały 11,5 no chyba że masz w bizonku tylni napęd???????? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Andrzej11111    319

lks91: Po prostu wymieniam na nowe, dlaczego uważasz że nie ??

 

jonkszi: No niestety "to jest ta wersja bez napędu" :) Pasować będą

  Moje pytanie brzmi czy można coś takiego zrobić czy nie odbije sie to na pracy kombajnu bo większa opona to i tył się trochę podniesie i jakie będzie kierowanie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    87

ja bym tego nie robil poniewaz na oryginalnych jak sie jedzie z gorki to potrafi ziarno spadac na wentylator bo jest pod duzym katem, a co dopiero jak mu tyl podniesiesz.. przeciez oryginalne spokojnie wystarczaja, po co chcesz wieksze zakladac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    478

Ja miałem zmienione i było bardzo dobrze, bo z tyłu stał wyżej, minimalnie zmienił się kont dzięki czemu lepiej czyścił i mniej gubił. Tylko z tyłu powinny być 11 opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ropsonok    24

Ja mam w swoim opony od jakiegoś rozrzutnika, takie były jak kupowałem kombajn, są sporo wyższe od oryginalnych, i jak ustawiłem sita i ten grzebień z tyłu wg książki to się okazało że zatrzymywało zboże i plewy na sitach i zawaliło całą arfę. Musiałem obniżyć ten grzebień i zwiększyc wiatr i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

Na 11 będzie mniej gubił na sitach i wytrząsaczach tylko musisz pilnować wiatru, żeby nie zawaliło sit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekp    0

Przy 11 jest jeszcze taki plus  że gdy są mokre żniwa tył tak szybko nie siada i łatwiej jest wyjechać kombajnem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej11111    319

Opony kupiłem nowe takie jak oryginalne ponieważ różne są zdania na ten temat nie tylko z forum. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Życzę Wszystkim Wesołych Świąt :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    866

w rekordzie są 11 i stoi równo

 

Ale Rekord to inna konstrukcja zawieszenia.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polszu    11

Witam świątecznie! Panwie czy wersje eksportowe oparte na Z056 nie miały na tylnej osi w standardzie 11,5?  My założyliśmy właśnie takie po kapitalnym remoncie tylnego wózka ze względu na masywny elektromechaniczny szarpacza z Wągrowca. Plusy to większy prześwit (1 cal więcej pod osią to (co ważniejsze) znacznie więcej pod "wachlarzem" odrzutnika szarpacza )  Nie bez znaczenia jest też  mniejszy ześlizg tyłu na pochyłościach..i dość równe prowadzenie w trudnych warunkach.


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekgolownia
      Potrzebuje dowiedzieć jaki katalog części zamówić do bizona bo mam bizona z056 z 1980r ale to wersja przejściowa i w katalogu ZO56 jest co innego niż w moim
       
    • Przez master20002
      Witam wszystkich. Jako, że jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak się po nim poruszać chciałem od razu z góry przeprosić jeżeli powieliłem już istniejący temat. Chodzi mi o to, że kupiłem kilka dni temu bizonka za 14,5 tyś. rok 1982 z sieczkarnią. Gość dużo podzespołów wymienił w nim na nowe (tak mówił i podobnie ocenił to mój mechanik z którym byłem). Kombajn ten nie kosił w ostatnie żniwa, był myty i trochę cieknie z hydrauliki. Przed sezonem chciałbym zrobić mu remont aby mnie nie zawiódł. Pierwszym moim pytaniem jest co sprawdzić i od czego zacząć? Kolejnym natomiast jest to, że podczas jazdy praktycznie przestało działać sprzęgło... Co może być tego przyczyna???
       
      Dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
    • Przez Chmielok565
      bizon słabo podnosi heder,podnosi szarpiąc ,nieco pomaga w trakcie podnoszenie krecenie kierownicą,co może być przyczyną?
    • Przez rojkow
      Witam. Tak jak w temacie poszukuję kogoś godnego polecenia do naprawy na miejscu skrzyni biegów w Bizon ZO56  ( znając życie to pewnie jeszcze wynikną inne naprawy)  najlepiej z woj. łódzkiego. Kombajn znajduje się koło Zduńskiej Woli. 
      Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam 
    • Przez Chmielok565
      Jaka szczelina na wlocie i wylocie do rzepaku i pszenicy ,pszenzyta,prosa
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj