Skocz do zawartości
Andrzej11111

Opony na tył do Bizon Super Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Andrzej11111    306

Witam
Mam zamiar wymienić opony z tyłu u Bizon Super Z056 aktualnie są założone oryginalne 10/75-15 i chciałbym założyć 11,5/80-15,3

Z przodu rozmiar opon to 23,1/26
Jakie jest wasze zdanie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    62

Właśnie nie ma żadnego znaczenia byle na felge pasowały i będą pasowały 11,5 no chyba że masz w bizonku tylni napęd???????? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Andrzej11111    306

lks91: Po prostu wymieniam na nowe, dlaczego uważasz że nie ??

 

jonkszi: No niestety "to jest ta wersja bez napędu" :) Pasować będą

  Moje pytanie brzmi czy można coś takiego zrobić czy nie odbije sie to na pracy kombajnu bo większa opona to i tył się trochę podniesie i jakie będzie kierowanie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    3

ja bym tego nie robil poniewaz na oryginalnych jak sie jedzie z gorki to potrafi ziarno spadac na wentylator bo jest pod duzym katem, a co dopiero jak mu tyl podniesiesz.. przeciez oryginalne spokojnie wystarczaja, po co chcesz wieksze zakladac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja miałem zmienione i było bardzo dobrze, bo z tyłu stał wyżej, minimalnie zmienił się kont dzięki czemu lepiej czyścił i mniej gubił. Tylko z tyłu powinny być 11 opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ropsonok    8

Ja mam w swoim opony od jakiegoś rozrzutnika, takie były jak kupowałem kombajn, są sporo wyższe od oryginalnych, i jak ustawiłem sita i ten grzebień z tyłu wg książki to się okazało że zatrzymywało zboże i plewy na sitach i zawaliło całą arfę. Musiałem obniżyć ten grzebień i zwiększyc wiatr i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

Na 11 będzie mniej gubił na sitach i wytrząsaczach tylko musisz pilnować wiatru, żeby nie zawaliło sit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekp    0

Przy 11 jest jeszcze taki plus  że gdy są mokre żniwa tył tak szybko nie siada i łatwiej jest wyjechać kombajnem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej11111    306

Opony kupiłem nowe takie jak oryginalne ponieważ różne są zdania na ten temat nie tylko z forum. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Życzę Wszystkim Wesołych Świąt :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

w rekordzie są 11 i stoi równo

 

Ale Rekord to inna konstrukcja zawieszenia.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polszu    11

Witam świątecznie! Panwie czy wersje eksportowe oparte na Z056 nie miały na tylnej osi w standardzie 11,5?  My założyliśmy właśnie takie po kapitalnym remoncie tylnego wózka ze względu na masywny elektromechaniczny szarpacza z Wągrowca. Plusy to większy prześwit (1 cal więcej pod osią to (co ważniejsze) znacznie więcej pod "wachlarzem" odrzutnika szarpacza )  Nie bez znaczenia jest też  mniejszy ześlizg tyłu na pochyłościach..i dość równe prowadzenie w trudnych warunkach.


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×