Skocz do zawartości
Andrzej11111

Opony na tył do Bizon Super Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Andrzej11111    319

Witam
Mam zamiar wymienić opony z tyłu u Bizon Super Z056 aktualnie są założone oryginalne 10/75-15 i chciałbym założyć 11,5/80-15,3

Z przodu rozmiar opon to 23,1/26
Jakie jest wasze zdanie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Właśnie nie ma żadnego znaczenia byle na felge pasowały i będą pasowały 11,5 no chyba że masz w bizonku tylni napęd???????? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Andrzej11111    319

lks91: Po prostu wymieniam na nowe, dlaczego uważasz że nie ??

 

jonkszi: No niestety "to jest ta wersja bez napędu" :) Pasować będą

  Moje pytanie brzmi czy można coś takiego zrobić czy nie odbije sie to na pracy kombajnu bo większa opona to i tył się trochę podniesie i jakie będzie kierowanie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    28

ja bym tego nie robil poniewaz na oryginalnych jak sie jedzie z gorki to potrafi ziarno spadac na wentylator bo jest pod duzym katem, a co dopiero jak mu tyl podniesiesz.. przeciez oryginalne spokojnie wystarczaja, po co chcesz wieksze zakladac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Ja miałem zmienione i było bardzo dobrze, bo z tyłu stał wyżej, minimalnie zmienił się kont dzięki czemu lepiej czyścił i mniej gubił. Tylko z tyłu powinny być 11 opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ropsonok    8

Ja mam w swoim opony od jakiegoś rozrzutnika, takie były jak kupowałem kombajn, są sporo wyższe od oryginalnych, i jak ustawiłem sita i ten grzebień z tyłu wg książki to się okazało że zatrzymywało zboże i plewy na sitach i zawaliło całą arfę. Musiałem obniżyć ten grzebień i zwiększyc wiatr i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

Na 11 będzie mniej gubił na sitach i wytrząsaczach tylko musisz pilnować wiatru, żeby nie zawaliło sit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekp    0

Przy 11 jest jeszcze taki plus  że gdy są mokre żniwa tył tak szybko nie siada i łatwiej jest wyjechać kombajnem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej11111    319

Opony kupiłem nowe takie jak oryginalne ponieważ różne są zdania na ten temat nie tylko z forum. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Życzę Wszystkim Wesołych Świąt :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    537

w rekordzie są 11 i stoi równo

 

Ale Rekord to inna konstrukcja zawieszenia.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polszu    11

Witam świątecznie! Panwie czy wersje eksportowe oparte na Z056 nie miały na tylnej osi w standardzie 11,5?  My założyliśmy właśnie takie po kapitalnym remoncie tylnego wózka ze względu na masywny elektromechaniczny szarpacza z Wągrowca. Plusy to większy prześwit (1 cal więcej pod osią to (co ważniejsze) znacznie więcej pod "wachlarzem" odrzutnika szarpacza )  Nie bez znaczenia jest też  mniejszy ześlizg tyłu na pochyłościach..i dość równe prowadzenie w trudnych warunkach.


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez Gryzon
      Witam, mam pytania co do Bizona od roku posiadam Bizonka i jak na chwilę obecną wykosiłem min aby 2h na równym polu. Mam też pagórkowate i pochyłe pole na które nie wjechałem. Ponieważ poobrywały mi się łańcuchy na hederze i z racji, że musiałem natychmiast zrobić omłot nająłem inny kombajn. No ale do rzeczy, jak wiadomo Z056 ma bardzo słabe półosie. Czy jak będe kosił na pochyłym polu to czy one się nie poukręcają? Inni kombajniści jak kosili to ich lekko ściągało (kombajny to John Deere oraz Fiat Laverda) . Posiada może ktoś instrukcje napraw tego kombajnu w formie pdf? Przepraszam jeżeli taki temat już był.        
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.