Skocz do zawartości

Polecane posty

kruczek14    2

Witam mam problem poniewaz kupilem rozrzutnik francuski z hydraulicznym posówem i chcialbym zmienic zębatki od posowu podlogi, niby wszystko jest dobrze ale nie chce narazac sie na pozniejsze prostowanie poprzeczek i mam problem ze zdjeciem przekladni hydraulicznej z oski co naperdza zebatki, podwadzqlem łapką ale nie chce to nawet drgnac i moje pytanie czy ktos robic cos podobnego i wie jak to zrobic czy moze ma pomysl, dodatkowo zalaczam zdjecie przekladni

post-23150-0-22823100-1450368691_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    586

pewnie można je wykorzystać. Możliwe że docelowo w tym miejscu przykręca się silnik hydrauliczny gdy przekładnia ma inne zastosowanie.

Zrób ściągacz, przykręć o spróbuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kruczek14    2

Tak te dziury sa gwintowane, nawet nie wpadlem na pomysl z tym sciagaczem
W tym przypadku to jedynie grzanie jak bym rozebral przekladnie bo raz ze obudowa moze peknac a dwa ze uszczelniacz sie spier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

Uszczelniacz pal licho niedrogi ale obudowę można zniszczyć.  Ściągacz trzeba by robić poza kawałkiem sztaby i trzema śrubami niewielka strata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Tylko powiedz jeszcze konkretnie po co chcesz wymieniać tam tryby i dlaczego miałbyś się narażać na prostowanie łapek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kruczek14    2

No zebatki co ciagna tasme nie sa w idealnym stanie i wole je wymienic teraz zima niz powiedzmy na wiosne by mi lancuch przeskoczyl i bym mial przestoj, wole dmuchac na zimne
@seweryn jak poza kawalkiem sztaby ? Nie łapie, no kawalek jakiegos grubego plaskownika wlasnie jakas sztabka wywiercic 3 dziury przykrecic na te gwinty a na srodu oski ta 3 dziura nagwintowana i tam sruba i kręcimy
Bo innej mozliwosci nie ma chyba zeby zdjac ta skrzynie ona musi zejsc z tej oski chyba nie ?
Kazda uwaga jest dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Ahaaaaaa o te koła Ci chodzi bo już myślałem że te ze skrzyni dlatego mnie to zdziwiło.
Sprzynia schodzi z wałka, sam to przerabiałem kilka dni temu bo miałem ukręcony cały ten wałek. Zrób ten ściągacz sobie, to nie żadna filozofia, u mnie zeszło bez problemu bez niczego, wystarczyło po pukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

Chodziło mi właśnie o sztabe w której zrobisz trzy dziury. Gwintować nie musisz wystarczy dwie śruby po bokach dać dłuższe żeby nakrętka weszła między sztabę ściągacza a oś przekładni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez same110
      Witam
      Zwracam się do użytkowników w sprawie opinii na temat Fliegla ADS



      Zapraszam do dyskusji
    • Przez Tommekpol
      aza Maszynowa Danex posiada do zaoferowania dla Państwa rozrzutnik do obornika firmy Gilibert o ładowności 10 ton. Stan maszyny dobry. Rozrzutnik posiada zakładki do kukurydzy.

      Więcej informacji udzielimy telefonicznie. Zapraszamy do kontaktu 606 648 578
       
      www.bmdanex.pl
       
      Cena: 22 500 zł. Cena do negocjacji.
       
       




    • Przez januszz
      Czy są rozrzutniki innych producentów, w których jest zamontowana ściana przesuwna tak jak w Fiegl?
    • Przez czaro
      Witam. Zakupiłem używaną zgrabiarkę Claas Liner 350s no i chciałbym ją trochę przygotować przed sezonem. Niby sprzedawca mówił że wszystko jest tip top ale strzeżonego Pan Bóg... i tak dalej Mianowicie co ile i jaki olej trzeba wlewać do przekładni? No i którym otworem? Oprócz tego są smarowniczki na przekładni. Jaki smar tam pakować? Na co zwrócić jeszcze uwagę przed sezonem?
    • Przez LTZ55a
      Witam. Wymieniłem w swoim MTZ (most przedni stożkowy) przekładnię przedniego mostu wraz z trybem - zdjęcie w załączniku.
      Zakupiłem też dodatkowe płytki regulacyjne. Problem polega na tym, że po przejechaniu kilometra z prędkością ok. 30 km/h przekładnia ta robi się ciepła. Ponadto dodam, że rzęziły tryby po naprawie, ale dźwięk ten został zniwelowany poprzez zastosowanie płytek regulacyjnych.
      Proszę więc o radę - mam dodać więcej płytek, czy być może należy zająć się nakrętką na wałku w przekładni od strony wału przedniego napędu?

×