Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
mirr    0

witam, szukam danych potrzebnych do rejestracji zetora 3011,chodzi głównie o masy (wlasna, masy przyczep itp) ,jeśli ktoś ma zarejestrowany taki ciągnik prosiłbym o podanie tych wartości z dowodu rejestracyjnego .Za pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    113

Pojemność silnika/2350.dopuszczalna masa całkowita 1700. Dopuszczalna ładowność 1500. Liczba osi 2. Największy dopuszczalny nacisk osi 13. Liczba miejsc 1.tyle mam w dowodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez arturoczip
      Witam! mój zetor 7211 strzela ogniem z tłumika, robiony był remont silnika wymianie tuleje, tłoki i panewki 
    • Przez jankowski17
      witam wszystkich mam do was pytanie czym sie rozni zetor 7245 od zetora 7745 i nie chodzi mi o wyglad tlko parametry itd. czekam na odpowiedzi. POZDRAWIAM
    • Przez damiandcba
      Zakładam ten temat z powodu remontu zetora 7211. W przyszłym tygodniu planuję zabrać się do pracy. Z tego powodu mam kilka pytań.
      Czy przy rozbieraniu ciągnika mogę zdjąć błotniki?? Wiadomo że da radę ale nie było to ruszane od nowości tzn. 22 lata więc gdy po tylu latach ruszy się to to po złożeniu uszczelki się nie przypasują i będzie lipa. Więc jak myślicie zdejmować błotniki, dużo jest z jnimi roboty no i czy po ponownym złożeniu wszystko będzie pasować?? Chcę go rozebrać ale nie na pierwsze części tyzn. bez wyjmowania szyb ponieważ stwarza do dużo problemów i jest problem z ponownym złożeniem.
      Drugie pytanie to czy tapicerkę z dachu można wyjąć upraći ponownie przyczepićtą samą??
      Po trzecie chciałbym zamontować dwa halogeny na tył i tu powstaje problem gdzie chciałem je zamontować na słupkach kabiny ponad szybą ale z opini na forum podobno gdy szyba jest zakurzona nic nie widać prawda to ?? Wieć gdzie poże na słuypkach ale poniżej szyby myślę że byłby dobry obraz z nich jak myślicie??
      Następne pytanie stwarza problem wycieraczki tylniej mam całą obudowę ten mechanizm lecz brak w środku silniczka wycieraczek. Gdy zobaczyłem cenę całego mechanizmu 350 zł to mnie zamurował czy można kupić sam siulnik bez tej obudowy jak nie to można by było przypasować od innego samochodu?? Wycieraczki nie mam teraz ponieważ tata x lat temu wyjął ją teraz jednak chciałbym ją zamontować oraz zamontować spryskiwacz tylniej szyby bo moim zdaniem w takich warunkach kurz, piach sama wycieraczka to jakaś pomyłka ze spryskiwaczempowinna zawsze fajnie umyć szybę. Chciałbym aby była tak czysta aby pracowanie z zamkniętą szybą nie było żadnym problemem.
      Następne pytanie to zamontowanie radia jak myślicie to dobry pomysł?? Gdy zamontuję radio głośniki koguta ostrzegawczego i dwa halogeny robocze to alternator nadrobi?? Moc alternatora to 55A.
       
       
       
      Ps. Jest to pierwszy tak duży remont zetora od jego nowości. Chciałbym go przywrócić do stanu z fabryki to znaczy aby wszystko było sprawne. Bo teraz są sprawne tylko najważniejsze rzeczy typu światła a różne spryskiwacze wycieraczki, dmuchawa jest albo wyjęta albo niesprawna z powodu taty zaniedbania. Piszcie jakie problemy mogę napotkać w drodze rozbierania ciągnika i ponownym jego składaniu. Np. że jakieś rzeczy okażeą się nie pasujące jakieś uszczelki?? Na co zwrócić uwagę przy rozbieraniu aby czegoś nie zepsuć?? Rok temu robiłem gruntowne malowanie ursusowi c-360 ale wiadnomo 60-siątka a zetor to pikuś. Lecz myślę że czuję się już na siłach aby zrobić remont bo jak na niego patrze to wole jechać 60-siątką
      Ten temat został także założony aby inni robiący w przyszłości remont mieli jakieś oparcie i możliwość zadania pytania
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , przymierzam się do kupna zetora 4340-7340 albo 4341-7341 , i mam takie pytanie czy któryś AgroFotowicz posiada takiego zetorka 4341 ? 
      1.Są jakieś różnice mechaniczne pomiędzy serią x340 / x341 ? 
      2.Czym się różni zetor 4341 od 5341/6341/7341 ? wiadomo 7341 ma silnik z turbiną ale 5341 ma ten sam typ silnika z6202 ale 6341 ma już inny silnik i tu rodzi się pytanie czym ten silnik się różni od tych stosowanych w 4341-5341 ?
      3.Szybka skrzynia w zetorze ? Dobry pomysł czy raczej unikać ?
      4.Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach zetorów 4340-7341 ? 
      5.Jaki przebieg jest "magiczny" dla tych zetorów ? 
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.