Skocz do zawartości

Polecane posty

Bazalt    0

tak szczerze to nie bylo mierzone, nie posiadam mikrometru niestety.. dorwałem w internecie katalog czesci i instrukcje napraw, moje obawy potwierdziły sie. założyłem zawór odwrotnie..

w tym tygodniu odkręce mise olejowa i albo dam go w prawidłowej pozycji, albo założe stary, musze to przemyśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszTeam    3

Witam. Mam problem z c-360. Zrobiliśmy my mu mały remont, nowe głowice, planowanie, uszczelki olej itp. Ale problem polega na tym ze na niskich obrotach swieci sie kontrolka zaniku cisnienia oleju, przy dodaniu gazu gasnie. Dlatego wzielismy kupili i zalozyli zegar cisnienia olejui na malych obrotach nic nie pokazuje natomiast na wysokich pokazuje cos 2atm. Nie chce mi sie wierzyc ze wogóle cisnienia by nie bylo, a i jeszcze ruszalismy w misce obok smoka tą rurke z zawleczką  co ma 3 dziury, i nie jestesmy pewni czy dobrze ją załozylismy. Wiec moje pytanie co moze byc przyczyną, moze jakis zawór sie zawiesił czy cos z filtrami? Dodam ze c 360 to nowy nabytek za grosze bo byl rozmarzniety, i mowie odrazu ze blok jest caly, tylko ojcu nie podobalo sie gdy byly pokrywy zaworów sciagniete ze malo oleju podaje na góre wiec czy to moze byc przyczyną czy cos innego, prosze o pomoc. 

 

Z góry dzieki !


przepraszam nie w tej kategorii !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    495

Możliwe, że nie ma ciśnienia a na wyższych obrotach bije tylko 2 bar. Najpierw wymienił bym na nowy zawór bezpieczeństwa i sprawdził ciśnienie, potem nawet całą pompę, bo po kilku remontach może już nie daje ciśnienia.

Przyczyną może być też lewe powietrze na rurce od smoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MateuszTeam    3

dzieki, ale teraz jest inny motyw.. obok smoka jest taka tulejka z 2 dziurami i do srodka wchodzi taki bolczyk z 3 dziurami ktore zabezpiecza zawleczka to jest chyba zawór przelewowy, wczoraj ojciec zmienil napiecie tez sprezyny czyli przestawil na dziurach to cisnienie sie zwiekszylo ale nie wie jakie bylo na wysokich obrotach a dzisiaj zas pojezdzilismy troche i zauwazylismy ze na bardzo niskich obrotach cisnienie jest praktycznie 0 zaś na wysokich zamyka zegar czyli bedzie wieksze jak 10 barów... co moze byc tego przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Zwiększył ciśnienie otwarcia zaworu.  Gdzieś masz  przeciek oleju i na wolnych pompa nie wyrabia a na wysokich  nadąży z tym ze ojciec przesadził z napięciem sprężyny. W instrukcji znajdziesz dane jak ma być ustawiony zawór, sprawdź w nim czy nie jest wypłukane gniazdo i iglica. Znajdziesz też informację jak określić zużycie pompy oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszTeam    3

właśnie ze w instrukcji jest to słabo opisane, wolał bym ze ktoś mi opisał jak ma byc ustawione, bo na tulejce sa 2 otwory i na tym bolczyku 3 i nie wiadomo, a wczesniej chyba byl ten bolczyk na równo z tulejką to na niskich nic nie bylo na na wysokich zaledwie 2 i na niskich obrotach swiecila sie kontralka oleju, i ojciec uwazal ze troche malo oleju idzie na klawiature.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    495
(edytowany)

Przypuszczam, że to już agonia silnika i ma takie ubytki ciśnienia na panewkach, że pompa nie daje rady. Skoro na wysokich obrotach daje radę zamknąć zegar, a na niskich jest jak to określiłeś "prawie zero" to są dwie opcje:

duży luz na panewkach

padnięta pompa oleju.

 

Zawór przelewowy nie jest taki strasznie drogi, można kupić drugi wyregulowany fabrycznie.

Przerabiałem takie czary w MTZ, na wolnych obrotach ciśnienie 0,2 do 0,3 a na wysokich 4. Skończyło się pęknietym wałem. Pod panewkami były papierki popodkładane i blaszki z puszki po piwie.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszTeam    3

dobra narazie dzieki :) dzisiaj mamy pojechac do znajomego co kiedys pracował w skr jako mechanik, moze on cos powie nam wiecej.. ale jeszcze jedna opcja nam została z tymi dziurkami, jak to nie pomoże to bedziemy pewnie wydzierać wał bo innej opcji nie widzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizon_Ursus    9
(edytowany)

Witam.Ja kupiłem c385 jakieś 2 lata temu i powiem wam ze jak go odpalam na zimnym to ma 5-5.5 atmosfery jak przegazuje na wolnych .Jak sie zagrzeje to na wolnych 1.5 do 2 a jak dodam gazu do oporu to 3.5 do 4 atmosfery podczas pracy oczywiście z tego co wiem od znajomego co miał całe stado tych ciągników to bardzo dobrze i ja nie widzę i u siebie żeby coś się działo oleju też nie bierze no może ze 2 setki wziol

Edytowano przez Bizon_Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel914    0

Te silniki już mają tendencję do niskiego ciśnienia ,ja mam na zimnym 4atm na gorącym 2 spada do 0 i śmiga już 10lat nie przejmuj się tym :P Koledze pompa się uszkodziła olejowa cały dzień na palącej się kontrolce jeździł nic się nie stało. To jest taki silnik ,że wystarczy mu same obmywanie olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu987    15
Mój 914 przed remontem kapitalnym na obrotach miał ok 3,5 na rozgrzanym a na wolnych spadło na 1 nawet nie. Teraz po kapitalce (tuleje, tłoki, szlif wału, nowa pompa oleju, głowica itp, itd) na rozgrzanym na obrotach 5,5 na wolnych 1,5-1 i bądź tu mądry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    89

co tu za mądrosc potrzebna.

Sam napisałeś, ze wymieniłeś pompe oleju. Wiec nie ma co sie dziwić, ze ciśnienie wyższe.

Plus pewnie jesszcze jakieś oszczednosci na szxelnych panewkach.

Równie dobrze po naprawie mógłbyś miec max 3,5, jakby zawór przelewowy był tak na pompie ustawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    7

Jaki masz filtr oleju ośrodkowy? bo jak tak, to możesz zmienić podstawę filtra i zmienić na 2 wymienne to wtedy ciśnienie zwiększy Ci się o 1atmosfere.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu987    15

to że jest większe ciśnienie przez remont wiadomo, ale dlaczego spada do 1 na wolnych obrotach? filtr bąk wymienione dysze na nowe nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Dlaczego w silniku po remoncie ( szlif wału, nowe panewki, pompa) ciśnienie oleju wynosi 2 atm. i nie rośnie po dodaniu gazu? Po rozgrzaniu spada do 1,5.

 

 


 

IMG_20171119_121907.jpg

IMG_20171119_122021.jpg

IMG_20171119_122036.jpg

Edytowano przez URSUS1614BYQ
Bo tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    627
dokładnie 6 szlif to już ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Iron, ale to tylko na jednym czopie, reszta czopów bez rys, na 1 szlif, tylko ten jeden wydarty, bo sie panewka obróciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Pogadaj w zakładzie co na ten temat powiedzą oni wiedzą  bo to fachowcy. 5-6 szlif to dużo ale z drugiej strony to bardzo grube wały i wytrzymałe.Podejrzewam że to długo nie będzie  u  ciebie chodziło więc można ryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1188    83
Jak go przytarł tak, że na czopie wychodzi 5-6 szlif, to założę się że ten czop był aż fioletowy, czyli przegrzany. Jeżeli tak było to grubość wału i jego wytrzymałość nic nie da, bo materiał po przegrzaniu to plastelina. Napawając jeszcze pogorszysz sytuacje ;) Jak dla mnie taki wał to złom i nic więcej, jeszcze ciekawie jak wygląda blok, a dokładnie stopka, jeżeli obróciło panewke to blok musi iść do tz. osiowania, a to też tanie nie jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    9

Loteria, według mnie szkoda kasy, lepiej poszukać innego wału. Majstry nawet sam szlif potrafią spierniczyć, a co dopiero napawanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do bloku to raczej nie musi iść do osiowania. Ten zakład do którego zawieźliśmy wał podobno cieszy się zaufaniem klientów. Dobra, zobaczymy. A jeśli będę chciał remontować żółwia, kiedy są zespawane satelity z koszem, ile to mnie wyniesie? Brakuje chyba taśmy, tarczek, a więcej nie zobaczyłem bo zaglądałem przez okienko z prawej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1188

Tata stwierdził że przytarł się od wykręconego korka w przeciwwadze, było tam tyle syfu że głowa mała, oczywiście nowy korek był wkręcony, więc go wykręciliśmy i taka niespodzianka. I nie, czop nie był fioletowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    33

Przeczytałem prawie cały temat i nadal nie rozumiem kwestii z zaworem bezpieczeństwa. Dlaczego w C-4011 czy starych Zetorach przy wymianie bąka na pp trzeba zmienić ten zawór? Skoro jego zadaniem jest nie przekraczanie masymalnego ciśnienia. Tak samo nie rozumiem, jak można kombinując przy tym zaworze zwiększyć ciśnienie silnika. Według mnie zużyty silnik, jakieś straty to pompa nie wytworzy i tak wiekszego cisnienia niż te 5.5 bara, nawet jakby ten zawór był całkiem zamknięty. Jak to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    199
W 4011 jest zawór w podstawie filtrów siatkowych, a w C360 wkręcony w pompe oleju. Nawet kiepska pompa jest w stanie wytworzyć duże ciśnienie, tyle że na wysokich obrotach, gdzie nadrabia straty, ja kiedyś połaszczyłem się na tanią pompę oleju do T25 i miałem takie cyrki, na wolnych obrotach nie było smarowania a silnik po kapitalnym remoncie z obróbką w zakładzie. Nagralem o tym poradnik: https://youtu.be/hLZ2yT6C9nU

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin011086
      Witam wszystkich mam problem z moim John deere 6910s a mianowicie grzeje się olej hydrauliczny .Ciesnienie hydrauliczne jest w granicach 250 bar przy włączeniu pompy normalnie 20 - 30 bar 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
    • Przez norbi222
      Czy ktoś wie jak spuścić olej hydrauliczny z tego ciągnika?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.