Polecane posty

GoodFarmer    27

Dziwne że po wymianie oleju tak nagle zaczeło się coś dziać i ciśnienie spada prawie do zera. Jakiś zawór bezpieczeństwa? Albo po prostu mial dolane jakiegos doktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
small20    0

to było prawie rok temu więc nie pamiętam za bardzo już, ale nie był tak gęsty, żeby jakoś galaretowaty

mam nadzieję, że nie było nic do niego dolewane

A jakieś inne objawy zużytego silnika??

traktor chodzi dobrze, nie kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Popsuty zegar ciśnienia.

Pompa lub zawór redukcyjny jak już pisałem.

Więcej opcji nie widzę na razie.

 

Edit:

Pisząc pompa miałem na myśli jej okolice czyli uszkodzony smok i pęknięte poluzowane przewody od pompy.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja myślę że to okolice pompy od smarowania silnika.

 

U mojego kuzyna też silnik tak zgubił ciśnienie ale wtedy padła mu pompa. Ursus 1234


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
small20    0

Dzięki Panowie za odpowiedzi :)

Myślę, że wiosną wrócimy do tematu ;)

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Nie ma sensu zbytnio panikować z tym ciśnieniem ;) W moim c385 (z 87roku) jest nadal oryginalny wał, który nigdy nie widział szlifu, oraz oryginalne korbowody :) Dostał 10 lat temu już trzeci komplet nowych panewek i nadal chodzi ;) Ale ma dołożone podkładek po zaworek na pompie ile się dało ;) Efekt: na zimnym silniku przy 1000obr/min ma 6,5atm, na wysokich rozsadza filtr.... Ale jak się rozgrzeje (80-90' na kotle) spada do 0,5 przy 1000obr/min i niecałych 3 przy 2200 ;) Krótko mówiąc- masakra. Ale mimo takiego stanu rzeczy dostaje regularnie w palnik w polu i nic mu nie jest ;) Mało tego- prace w transporcie w stylu gaz opór i tak przez cały czas 40km w jedną stronę również nie robią na nim wrażenia.

 

Sytuacja niemal identyczna w moim c1201- na zimnym 6,5 na wolnych obrotach, na rozgrzanym 2,5 na wysokich, na niskich 0. Chodzi tak już z 15lat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    31

Od jakiegoś czasu zauważyłem niepokojący objaw.

Po odpaleniu rano 1014 dopiero po około 3 sekundach podnosi się wskaźnik ciśnienia oleju.

Wskakuje na 5 atm i potem jest ok, ale wcześniej takiej sytuacji nie było.

Wymieniliśmy olej na nowy Falko i żadnej poprawy. Filtr odśrodkowy wuczyszczony.

Tak to wygląda jakby przez te pierwsze kilka sekund nie miał w ogóle smarowania!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

U mnie jest dokładnie tak samo.Olej FALKO jest rzadszy (co nie znaczy że gorszy)od np;Superolu CC i przy gorącym sil. ścieka dokładnie z kanałów dlatego na drugi dzień potrzeba chwili aby ciśnienie wzrosło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Tylko ten Falko pozostaje bardziej niezmienny fizycznie niż ten Superol, Superol to za przeproszeniem dziadostwo, jak się rozgrzeje to robi się jak woda i to nawet ten gęstszy CC40. Nie warto go lać nawet do trzydziestek.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To że wskazówka się później podnosi to tak jest bo olej od razu nie dopłynie do wskaźnika.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    31

Dzięki, tylko jedyne co mnie martwi to że jeszcze ze 3 m-ce temu od razu po odpaleniu szła ostro w górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Czyli to wartosci drastycznie małe zwłaszcza ta na rozgrzanym silniku... 1 bar?? Ja już bym na tym nie jeździł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To przecież też zależy od oleju, w jakim stanie jest.U mnie w 904 na rozgrzanym jest 1,a olej jest dobry.Wszystko jest dobrze póki masz dobry olej.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

podepnę się pod temat, zrobiliśmy kapitałkę dla 16 - stki, wał po szlifie, główna na 3, korby na 4, nowa pompa, zawór, ogólnie całość, tylko turbo nie tknięte, po odpaleniu ciś. ledwo na 3 atm :blink: , na rozgrzanym ok 1,5. i teraz pytanie czy może wytracać ciś oleju na turbinie ? Bo jest padnięta, czy też może to wina nowych części które jak wiadomo są jakie są czyli kiepskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Albo turbina a szybciej za duży szlif wału.

Panewki polskie są dobre,lepsze niż Czeskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

Dziś wymontowałem ten zawór z bąka i ciś. podniosło się do 4 na zimnym silniku, teraz pozostaje albo turbina albo faktycznie zaduży szlif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacentylog    0

To jaki olej należy wlać zamiast superolu do 385tki?? Mam superol i po odpaleniu ciśnienie pokazuje (po 2-3 sekundach) prawie 5, ale po jakimś czasie spada do 2 i gdy przegazuję to rośnie na chwilę. Jest ewidentna zależność od temperatury oleju. Zastanawiałem się nad pompką, zaworem przy niej, ale może trzeba tylko lepszy olej...??


Porządek musi być!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Mi to wygląda na zawór ograniczający ciśnienie oleju, ciśnienie rośnie do tych 5 a później spada bo zawór się otwiera i jest 2, trzeba będzie go podciągnąć żeby się trochę później otwierał, ale nie ma co szaleć za duże ciśn. też nie jest dobre.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja mam bardzo duże ciśnienie w c-385 , już kilka lat temu straszono mnie ze długo tak nie pojezdzę gdy <odpukać> silnik gra i buczy , a ciśnienie przez te 4 lata leciutko spadło :) Jezdzę własnie na falco (superol cf bodajże) i nie narzekam , oleju od wymiany do wymiany (co 2 lata ) doleję z litr , więc myślę ,że nie jest źle ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

mam pytanie odnośnie tej podstawy pod filtry, jak ją kupiłem, ten otwór który jest małt i idzie po skosie był otwarty, brak jakiej kolwiek zaślepki. Po założeniu filtrów, odpaleniu ciś. na zimnym silniku jest 2, a jak się nagrzeje to 3, co może być nie tak ? trzeba zaślepić ten otwór ? Założyć inne filtry ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

mam pytanie odnośnie tej podstawy pod filtry, jak ją kupiłem, ten otwór który jest małt i idzie po skosie był otwarty, brak jakiej kolwiek zaślepki. Po założeniu filtrów, odpaleniu ciś. na zimnym silniku jest 2, a jak się nagrzeje to 3, co może być nie tak ? trzeba zaślepić ten otwór ? Założyć inne filtry ? :unsure:

No ja kupiłem tą podstawę ,jeszcze nie założyłem ale ten mały otwór boczny po skosie ma przelot do tego większego ale po co to jest to nie wiem ,może ktoś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Przy zdrowym silniku tym otworem ucieka nadmiar oleju. Jak masz zużyty silnik to żeby poprawić ciśnienie zaślep ten otwór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

u mnie czy zaślepiony czy otwarty i tak ciś. takie same trzyma, 4 na zimnym, 3 na mocno nagrzanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJhaku    0

Siema

Mam takie pytanie czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie jest odpowiednie ciśnienie oleju w Ursusie c385

Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj