Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Ten filtr też może mieć w środku jakies luzy np . na osi czy na uszczelce i tam też może mocno gubić to już masz powód do wymiany i w tedy zobaczysz. :lol:

myslę że tej osi papierem sciernym nie przeleciałeś!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcio2a    0

teraz się kręci bo ośkę przetarłem papierem ściernym i się lekko obraca. a ciśnienie ma słabe na ciepłym i pierwsze skojarzenie to zły olej ale nie olej jest dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wymień zobaczysz. Już kiedyś coś było o spadku ciśnienia przez wydartego bąka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcio2a    0
Napisano (edytowany)

a jeśli wymienię na tam te pp to co jak będzie miał za wysokie ciśnienie??

 

a jeśli po zdjęciu pokrywy bak jest w dwóch miejscach przytarty

tam na samej górze jak jest taki owalny to w jednym miejscu jest delikatnie ścięty.

Edytowano przez kamcio2a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

No patrz dopiero żartowałem czy papierem nie przeleciał osi a Ten naprawdę to zrobił :lol: WYWAL TEN FILTR ;[ Źle zrozumiałem to ścięcie musi być tak jest wyważany :D

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:unsure: koledzy nie panikujcie jeżeli jest olej to jest smarowanie na wale i żeby sie silnik zatarł trzeba spełnić kilka ważnych warunków. Tu temu silnikowi to nie grozi. Koszt szukania usterki przewyższy koszt naprawy. :)


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcio2a    0

jeden mechanik tak kazał bo powiedział że on musi się obracać.

a zrobiłem to jeszcze przed odpaleniem po wymianie panewek

 

No a jak niema ciśnienia oleju to jak on ma mieć smarowanie ??

 

No a jak niema ciśnienia oleju to jak on ma mieć smarowanie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

To się wymienia cały filtr, tam nie wolno nawet zamienić samego bąka bez osi bo są wyważane razem i nic szlifować papierem to jak bys i panewki dorabiał papierem, załóż filtr pp i powinno się sporo zwiększyć jak będzie za wysokie to wtedy będziemy się martwić.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcio2a    0

No i teraz ku*wa kolejny wydatek.

A jeśli to nie będzie to, kolejny raz nie będę powstrzymywał ojca przed utopieniem tego parcha.

a jak ciśnienie będzie za wysokie to wyciągać podkładki spod tego zaworka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mówisz o tym koło pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najlepiej jak by był ustawiony jak był fabrycznie to słyszałem że w normalnym silniku zwiększa o1 at ale ja mam bąka jeszcze można by spróbować jakis inny spróbować żeby nie ponosić kosztów ale kto Ci wykręci z ciągnika , tu nikt na odległosć Ci na 100% nie powie co mu jest to jest wróżenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Niepotrzebnie ingerowałeś w bąka. Spróbuj zaślepić dyszę bąka i zapal ciągnik. Wtedy jak w PP cały olej poleci do magistrali olejowej. Sprawdz jakie będzie miał ciśnienie. Pamiętaj że t tylko próba bo w tym momencie olej nie jest filtrowany. Miał byś zaje...te szczęście jeśli by się okazało że to tylko wina bąka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@seweryn20 też nie bardzo wierzę że to bąk ale jak on mu kiedyś się nie kręcił i jeszcze szlif mu papierem robił to takie coś jest i tak do wymiany a ten pp ciśnienie mu powinien trochę podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No dokładnie. Nie wiadomo czego się czepic bo w każdym miejscu coś było zawalone albo nie wiadomo co jest zrobione. Myślę że my tu już nic nie pomożemy, silnikowi powinien się dokładnie przyjrzeć użytkownik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie a najlepiej bardzo dobry mechanik :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcio2a    0

Silnik składał bardzo dobry mechanik który robi od wielu lat silniki nie tylko w ciągnikach ale i w tirach i samochodach osobowych.

A jeśli chodzi o bąk to idzie już na pewno do wywalenia i oby była to jego wina bo jeśli nie to się trochę zdenerwuje,

Jak coś to nie chce nikt kupić ursusa c-385 z turem po remoncie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jeśli to był obeznany mechanik to czemu na dzień dobry nie wywalił tego bąka? przecież to sie pieprzy i tylko ciśnienie i wydatek oleju zabiera,oczywiście jeżeli jest choć najmniej podłechtane zużyciem a jest po 3000mth. Nie kwestionuje tego że mechanik jest dobry ale znajomość budowy i działania urządzenia ma dużo do późniejszych napraw poprawek działania czy diagnozy znalezienia przyczyny, a nie usunięcia powikłań wywołanych przez tę przyczynę.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcio2a    0

Na dzień dobry to ten ciągnik chodził bardzo dobrze, dopóki się nie rozgrzał.

Jeśli czytałeś poprzednie wpisy to p[powinieneś wiedzieć że ten bąk kiedyś nie było słychać że on wiruje i moim skromnym zdaniem dlatego się wał zakitował.Oleju to on ani grama nie bierze wiec niem co to mówić o wydatkach na olej, a do bonka przyszedł sąsiad który też robi w zakładzie od kilku lat.

możesz mi wyjaśnić o co ci chodziło z tym ,,oczywiście jeżeli jest choć najmniej podłechtane zużyciem a jest po 3000mth ''??

Edytowano przez kamcio2a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rurek    0

odśrodkowy to chyba ten duży?? a w przypadku wymiennego podwójnego też jest taka opcja ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

A gdzie jest ten filtr ta śruba? Mój tur ma ciężko podnieść 600kg. Wskaźnik ciśnienia wskazuje ok 2bar.


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Koledzy nie wiem co się tak poprzyczepiacie do tego filtra !!!(bonka ), wiadomo ze ma się lekko obracać i coś tam ciśnienia oleju na dyszach traci ale to ZERO !!!. Dodam ze on lubi raczej najtańsze oleje by dobrze filtrował. Co do spadku ciśnienia oleju !, to wychodzi duży brak staranności i systematyczności przy remoncie silnika .Ja osobiście nie bardzo ufam starszym mechanikom doświadczenie to mają ALE STRASZNIE RUTYNOWO I NA PAMIĘĆ wszystko robią , na koniec krew mnie zalewa jak ktoś mówi żeby podkładek pod sprężynę zaworu podłożyć TO JEST OLBRZYMIA GŁUPOTA która właściwie nic nie daje tylko może zaszkodzić , ja jak mam minimalną wątpliwość co do zaworu(w) to go wymieniam na nowy cena na ogół minimalna a pewność jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Mercedes Bingo , mamy w robocie taką starą 16-stkę pompę wymieniłem zawór wymieniłem i panewki a ona 3 atmosfer na zimnym nie mogła zrobić już chciałem turbo wywalać bo domyślnie to ono kradnie ciśnienie .

Po Twojej przeróbce , zawór wywaliłem i poszedłem dalej gniazdo zaworu rozwierciłem tak że powrotu do oryginału nie ma i na zimnym zrobiła 4 atmosfery :D pełne zadowolenie a na ciepłym 3 atm. a nadmieniam że to trupek .

Bo tak wał na szóstej korbie ma ostatni szlif tak że do wyrzucenia , zestawy tuleja tłok to nie pamiętam by były wymieniane , głowica też nie lepsza dodatkowo szpilki głowicy ledwie dychwią .

Jednym słowem tykająca bomba zegarowa :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj