Polecane posty

tomek73    576

No może trochę przesadziłem ale miałem  MTZ z 5 lat i miał dosłownie zawsze 3 bary, na wolnych minimalnie spadało. Silnik miał niby 2,5 tyś, sprowadzony  z Niemiec.

Co do tej 912  to powinno być 4,5   max to jest  najlepsze ciśnienie, trza by było doregulować zawór ciśnieniowy,  nowe zawory tak są ustawione, też tak mialem i podkładałem pod zawór podkładke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
3 godziny temu, seweryn20 napisał:

To jest ciśnienie w 60-ce z filtrem PP  przy pełnym otwarciu zaworu. Nie miało prawa się nic stać.

No nie prawda. Może nowy czy po remoncie wszystkiego. Z czasem  spada na wolnych obrotach i to normalne.

Mój mtz (ten co na filmiku ) ma 5100MTG robiona tylko UPG była i ciśnienie się trzyma jak widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

U mnie tak się trzymało tylko do momentu aż turbo założyłem. Teraz mimo że pompa oleju  większa to na wolnych spada. Póki nie zleci poniżej 1 bara to jest ok. U ciebie z wiekiem też zacznie spadać lub w upalne dni gdy dostanie w palnik. Normalne na wolnych obrotach pompa ma mały wydatek i  nie nabije nominalnego ciśnienia jednocześnie nadrabiając straty.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

jak widzisz u mnie na wolnych obrotach ładnie trzyma ciśnienie co do turbo to na bąku masz 3 regulacje ciśnienia 

Edytowano przez radio19966

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A fajnie to trzeba przyznać. Choć u mnie na zimnym (w lecie) jest tak samo. Spada dopiero gdy silnik gorący jak piec choć na obrotach i tak ma prawie 4.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

Mobil to najgorsze popłuczyny jakie mogą być zalej turdusa i jak masz turbo to zalecił bym ci 10W40 by się nie zatarła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Turdusa to ja na oczy widzieć nie chcę a już w silniku tym bardziej. Mobila lub elfa mam z pewnego źródła a leją je do tirów  co kilometry w milionach robią. Na turdusie nie dojechały by do 300 tyś. Nie dzięki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

Panowie mam ciśnienie w silniku takie :  na zimnym silniku 600obr/min  - 1.2 atm     1000 obr/min  2,2 atm    1200 obr/min 3,0      1500 obr/min    3,5 atm.   Czy kwalifikuje się do remontu ??    po rozgrzaniu oleju  ciśnienie na 1600 obr/min  ciśnienie wynosi 2,8 atm. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nic nie grzeb, nie ma tragedii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

A ja mam takie pytanie. Nowy olej i filtr i po  odpaleniu i niezależnie czy jałowe czy 2 tyś obrotów cisnienie 6-6.5 zdejmować miche i wyjąć podkładkę z zaworu czy dobrze zagrzać silnik i poczekać aż olej chwile się przepracuje? Ciągnik c 355. W instrulcji napraw napisane że max ciśnienie na puszkowym 6.5 czyli teoretycznie w normie mieszcze się, ale kiedyś też słyszałem od kaszpirowskich z okolicy o wypłukiwaniu panewek przy zbyt wysokim i jak to ma się do rzeczywistości?


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jakie było ciśnienie przed wymianą i czy olej zmieniany na inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Wcześniej był milvus 15w40 i ciśnienie około 4 jak dobrze pamiętam. Teraz jest mobil delvack 15w40. Zawór na pompie wymieniony, ale zawleczka jest na dziurze bliżej gwintu czyli sprężyna bardziej ściśnięta gdyż na starej oliwie i oryginalnej nastawie bylo 2 bary. Po rozłożeniu smoka, zaworu ,nowym filtrze i zmianie oleju takie ciśnienie.  Dodam że wszystko wyglądało na szczelne. Zawór przestawić niby żaden problem, ale jeśli jest to do zaakceptowania bez żadnych konsekwencji to nie widzę powodu żebym siódmy raz ściągał miskę.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A no to mów od razu że było grzebane w środku, sprawdzałeś na rozgrzanym czy spada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Nie zdążyłem bo dopiero co skręciłem na próbę. Wskazówka była raptem w połowie białego to pewnie z 50 stopni na kotle. Grzebane było bo był problem z tym ciśnieniem po tym jak przodem do wymiany zębatki na wale odjechałem. Poskładane, a tam w granicach 1 bara, to podkładki w zawór i stopniowo doszedłem do 4, ale stwoetdziłem ze kupię nowy z hylmetu. Zakładam odpalam jeszcze na starym oleju a tam 2bary. Micha w dół  przestawka na zaworze zmiana filtra i oleju na nowy odpalam a tam do 7 bije. Micha w dół przestawka zaworu i teraz trzyma 6 czasem drgnie do 6,5 tyle ze jeszcze nie wiem jak to będzie na gorącym kotle na 90 czy tam 80 stopni. Osobiście to kusi mnie żeby jeszcze na zaworze popuścić.

 

Co ciekawe powiedziałbym że pezed całą robotą ciśnienie było na poziomie 5 na zimnym i około 4 na ciepłym. Pezy okazji wymieniłem jeszcze deążki popychaczy bo regulacji brakowało.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeżeli nie spadnie na rozgrzanym, to popuść trochę, nie wypłucze zaraz panewek przy takim ciśnieniu, ale trochę za duże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nic nie wypłucze to sa bzdury przed remontem miałem takie ciśnienie 6 wolne 6.5 wysokie zimny na gorącym spadnie do 5 maks 4,5.30 lat jeździło się na takim ciśnieniu i żadnych panewek nie wypłukało jedynie były rysy i przebarwienie ale to normalne.Także nic mu nie będzie

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Może i tak, nawet w instrukcji napraw od c 360 maksymalne cisnienie podane jest na poziomie 6,5bara dla puszkowwgo i 7,5 dla bąka.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Muszę się poradzić, bo nie wiem czy ingerować w to. W c-360 3 lata temu robiony remont. Przejechane 500mtg od remontu. Zrobiona cała góra, a na dole tylko panewki zmienione na nowe bo wał nie wymagał ingerencji. Olej turdus. Na zimnym silniku ciśnienie 4-5bar. Na rozgrzanym przy550obr jest ok 1,5bara, a przy max obr. dochodzi do 4bar. Dziwi mnie taka różnica ciśnień.

 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

pompa i zawór wymieniane? Jeżeli filtr typu bąk (nie pamiętam sześćdziesiątki bo byłem dzieciakiem wtedy) to może wymaga regeneracji/wymiany.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kret1992    16

Witam. Mam broblem z ursusem 902.

Ostatnio zauwazylem ze przy jednakowych obrotach silnika cisnienie jest prawidlowe ale gdy odejme gazu i zaraz dodam (przegazowke) wskazuwka cisnienia oleju na rownych obrotach z 4 atm spadnie na 1atm i zaraz wskoczy z powrotem na 4atm. Co sie dzieje ?? Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj