Polecane posty

boku27    226

Oprócz bąka może być już pompa zjechana . U znajomego tak było ciśnienie moment spadało po zmianie pompy 5 i spada do 4-4,5 atm. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbitoja    4

jak duży przebieg to może bąk się zużył, czasem wystarczy dysze nowe wstawić. Gorzej jak ma już luz na osi.

Poza filtrem mogą robić problem takie rzeczy jak zawór przy pompie lub sama pompa.

 

Pytanie ile motogodzin temu był zrobiony remont, czy wymieniano olej na czas i czy nie był przegrzany.

Remont silnika był jakieś 10 lat temu, to motogodzin przez ten czas gdzies z 5 tyś zrobił jak nie wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

i pewnie 10 lat temu nikt do bąka nie zaglądał?

Zawór przy kapitalce wtedy przy remoncie wymienialiście?

Kiedy była pompa wymieniana i na jaką?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam mam zamiar wstawić turbo do ursusa 1224 i o to moje pytanie odnośnie smarowania turbiny gdzie je podłączyć ???
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz582    17

Witam.
Powód dla jakiego pisze ten temat jest taki
Pedzej gdy odpalałem na zimnym silniku ciscnienie oleju pokazywało na zegarze troche ponad 2
teraz gdy odpalam jest ponad 3 co moze byc tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam mam ursusa 385 i na zimnym silniku trzyma mi 3 a po rozgrzaniu 1,6 czy to nozmalne i dozwolone ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierniczek    0

Witam mam ursusa 385 i na zimnym silniku trzyma mi 3 a po rozgrzaniu 1,6 czy to nozmalne i dozwolone ?

 

Moje 902 na zimnym ma 4 a na cieplym nie schodzi ponizej 3.  Tak jest obecnie. Ale jak zakupilem swojego URSUSa 5 lat temu to mialem jak u ciebie. 3 lata temu zrobilem remont - m.in. szlif i jest tak jak napisalem obecnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale czy u mnie jak na ciepłym silniku podczas orki 1,5 to można spokojnie smigać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

jak masz podczas orki 1.6 atm to na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku pewnie masz 0 . u mnie zimny na wysokich ma 6 atm, po rozgrzaniu na wysokich ma niecale 2, na wolnych 0, jeśli nie myślisz jeszcze o remoncie to pilnuj zegara od ciśnienia żeby nie schodzilo poniżej 1 atm, może to jest nieekonomiczne ale u mnie ciągnik chodzi już tak od dawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam mam ursusa 385 i na zimnym silniku trzyma mi 3 a po rozgrzaniu 1,6 czy to nozmalne i dozwolone ?

Jak masz filtr oleju typu bąk to zmień na filtry puszkowe i powinno się ciśnienie podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Poniżej 1 atm nigdy nie zchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

filtr typu bąk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ekwador    11

hahaha, ale porada  :D

Niskie ciśnienie jest objawem czegoś niedobrego, a mianowicie zużycia więc zamiast usuwać skutki należało by usunąć przyczynę  :P Nie oszukujcie się, tu potrzebny jest remont bo inaczej w niedługim czasie zamiast zrobić szlif o jeden wymiar naprawczy przyjdzie zrobić od razu 2 wymiar

 


Nastały kolejne zmiany na Agrofoto

Najwyraźniej został wprowadzony nowy model rządów, mod przekracza normy społeczne, a Admin daje ciche przyzwolenie nie reagując na to.

Terror  nową wizytówką forum

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A nie słyszałeś o takim czymś jak luz na bąku i rozrobione otwory dysz.W nie jednym ursusie c 340 zmieniałem bąka na puszkowe i chodziły kilaka lat.U sąsiada w c 385 i zetorze 8011 zmieniałem z 10 lat temu i pracują oba te ciągniki na areale 80 ha i śmigają.W zetorze robiłem mu 2 lata temu remont góry (głowica i tuleje tłoki korby i wymiana panewek tylko na nowe) i trzyma koło 4 na rozgrzanym a przed zmianą filtra miał max 2 ale weryfikacja bąka kwalifikowała do wymiany.Bąk jest lepszym filtrem oleju od puszkowych tylko ich dostępność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Głupoty piszesz, nie wiesz o co chodzi to się nie wypowiadaj.

 

Ja przed wymianą filtra odśrodkowego,'bąka' w 1224 miałem na wolnych 1-1,5 bara, na ciepłym, a  na obrotach max 5 bar. po wymianie na puszkowe ciśnienie na wolnych wzrosło do 2,5 minimum obr,  a max to 10 bar przekraczało, musiałem ściągać miskę i zakładać nowy nowy zawór ciśnienia, bo filtry rozwalało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ekwador    11

Jak jest filtr niesprawny to zwyczajnie się to naprawia, te filtry ciągle widuję w sklepach , jeśli ma tu miejsce zużycie łożysk wału to warto zaznaczyć że one będąc z złym stanie (luz zbyt duży) będą ulegać dalszemu pogorszeniu ale już w znacznie szybszym tempie.

 

Tomek73, to ty pierdoły piszesz, ciśnienie oleju obrazuje stan układu smarowania a najczęstszą przyczyną spadku ciśnienia jest zużycie w układzie korbowym, To że podniosłeś tym sposobem ciśnienie nie znaczy że to naprawiłeś    :P

Jakbyś dał sprawny odśrodkowy filtr i ciśnienie by wzrosło to ok, Balcerek1 wskazał bardzo duży plus filtra odśrodkowego - jest lepszy dokładniejszy 

 

Edytowano przez ekwador

Nastały kolejne zmiany na Agrofoto

Najwyraźniej został wprowadzony nowy model rządów, mod przekracza normy społeczne, a Admin daje ciche przyzwolenie nie reagując na to.

Terror  nową wizytówką forum

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

I tu też cię muszę rozczarować, ja miałem całego bąka założonego nowego, prosto z sklepu, firmowego Zetor, silnik po remoncie, po roku tak sobie, bo miałem ochotę założyłem puszkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ekwador    11

ale ja nic nie mam do tego co sobie zakładasz, rób jak uważasz. Jak dobrze to Ty, jak źle to też Ty  :P  Jednym słowem nie znalazłeś przyczyny spadku ciśnienia w swoim ciągniku, zamaskowałeś ten objaw zakładając filtr puszkowy, choć powinno byc dobrze na odśrodkowym 


Nastały kolejne zmiany na Agrofoto

Najwyraźniej został wprowadzony nowy model rządów, mod przekracza normy społeczne, a Admin daje ciche przyzwolenie nie reagując na to.

Terror  nową wizytówką forum

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Głupoty piszesz, nie wiesz o co chodzi to się nie wypowiadaj.

 

Ja przed wymianą filtra odśrodkowego,'bąka' w 1224 miałem na wolnych 1-1,5 bara, na ciepłym, a  na obrotach max 5 bar. po wymianie na puszkowe ciśnienie na wolnych wzrosło do 2,5 minimum obr,  a max to 10 bar przekraczało, musiałem ściągać miskę i zakładać nowy nowy zawór ciśnienia, bo filtry rozwalało.

Jak miałeś na bąku takie ciśnienie to po co zmieniałeś na puszkowe a co do zaworu to ktoś musiał przy nim grzebać że się nie otwierał przy 5. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj