nowy1302

problem z hydrauliką w renault 9034 nie podnosi na zimnym

Polecane posty

nowy1302    0

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie :(

Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 

Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Ile czasu go masz? Wcześniej też były takie problemu? Kiedy ostatnio wymieniany olej i filtry oraz na jaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiejdal    0

w tym ciagniku jest wspolny olej w skrzyni, podnosniku oraz układzie wspomagania. W zimiee potrzeba troche czasu zeby sie rozgrzal i zrobił bardziej rzadki. Kiedyś mielismy taki ciagnik i pamietam że kiedy spadala temperatura to ciężko bylo przekrecic kierownica zaraz po odpaleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

bzdura, w sprawnym układzie wszystko ma działać jak powinno nawet do -20/-25 stopni

 

dokładna nazwa oleju lub specyfikacja oraz ciśnienie na wyjściach mile widziane

 

przed zmianą było to samo ?

 

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirenault    3

Tam po drugiej stronie bloku silnika siedzi filtr ciśnieniowy jeszcze, sam wkład, przynajmniej tak jest w mojej reni. A reszta tak jak powiedział kolega izydor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1302    0

A orientujecie się jakie powinno  być ciśnienie przy wyjściu z pompy  od  hydrauliki a jakie przy wyjściu od wspomagania??? Bo chyba  tez sprawdzenia  tych parametrów się nie obejdzie. 

Ps. Czy wymiana wkładu drugiego filtra  coś może zmienić ??? biorąc pod uwagę że wizualnie jest ok :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kolego jesteś tu nowy i masz taryfę ulgową, ale skoro wszedłeś na to forum to znaczy, że potrzebujesz pomocy.

Jeśli tak, to zanim zadasz jakiekolwiek pytania sam odpowiedz na każde zadane powyżej przez kolegów. Bez tego ani rusz!

Pytania:

1. Ile lat użytkujesz ten ciągnik?

2. Czy przed wymianą oleju było podobnie?

3. Dokładna nazwa oleju (pełna)?

4. Kiedy dokonałeś wymiany oleju?

 

Po co ci wiedzieć jakie powinno być ciśnienie, skoro przez pierwsze kilka minut masz zerowe. Tu szukaj problemu!

Z drugiej strony nie wróżę długiej żywotności pompy hydraulicznej skoro przez kilka minut chodzi niemalże "na sucho". Przy - 300C ten czas wydłuży się do 20 minut?!


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

filtr przy silniku jest już za pompą, więc po co go wymieniać,

musisz szukać problemu na odcinku skrzynia-pompa, wiele się tam nie mogło stać, masz za gęsty olej i/lub niedrożny układ albo pompa jest tak słaba że nie może zassać oleju  :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , to i ja się dołączę do tematu , czytam i czytam kilka postów i każdemu nie działa hydraulika na tzw zimnym  , mam od niedawna renault 103.54 i na zimnym wszystko jest ok , przejadę się po np : trawę zrobię około 6 km i jest ok , ale dzisiaj pojechałem nią po piasek jakieś 40km od domu i pierwszym objawem był słabiej działający orbitrol i tak nagle przeciągu pięciu minut nie miałem nic , ciągnik ostygł zorganizowałem olej na dolewkę chociaż był w normie i wszytko wróciło do normy po przejechaniu 5km dalej to samo czyli brak skrętu na orbitrolu , nie mogłem podnieść ładowacza czy ramion . Myślę że koło domu mu wcześniej też nie żałowałem i po przejechaniu 20 km ciągnik był rozgrzany i wszystko działało elegancko czy też podczas wcześniejszego użytkowania przez te dwa tygodnie . Jak myślicie pompa by mogła zakończyć  żywot  ??? , a może coś innego , może ma jakiś zawór który by się zablokował ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj