News
nowy1302

problem z hydrauliką w renault 9034 nie podnosi na zimnym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nowy1302    0

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie :(

Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 

Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kiejdal    0

w tym ciagniku jest wspolny olej w skrzyni, podnosniku oraz układzie wspomagania. W zimiee potrzeba troche czasu zeby sie rozgrzal i zrobił bardziej rzadki. Kiedyś mielismy taki ciagnik i pamietam że kiedy spadala temperatura to ciężko bylo przekrecic kierownica zaraz po odpaleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    716

bzdura, w sprawnym układzie wszystko ma działać jak powinno nawet do -20/-25 stopni

 

dokładna nazwa oleju lub specyfikacja oraz ciśnienie na wyjściach mile widziane

 

przed zmianą było to samo ?

 

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirenault    2

Tam po drugiej stronie bloku silnika siedzi filtr ciśnieniowy jeszcze, sam wkład, przynajmniej tak jest w mojej reni. A reszta tak jak powiedział kolega izydor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1302    0

A orientujecie się jakie powinno  być ciśnienie przy wyjściu z pompy  od  hydrauliki a jakie przy wyjściu od wspomagania??? Bo chyba  tez sprawdzenia  tych parametrów się nie obejdzie. 

Ps. Czy wymiana wkładu drugiego filtra  coś może zmienić ??? biorąc pod uwagę że wizualnie jest ok :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Kolego jesteś tu nowy i masz taryfę ulgową, ale skoro wszedłeś na to forum to znaczy, że potrzebujesz pomocy.

Jeśli tak, to zanim zadasz jakiekolwiek pytania sam odpowiedz na każde zadane powyżej przez kolegów. Bez tego ani rusz!

Pytania:

1. Ile lat użytkujesz ten ciągnik?

2. Czy przed wymianą oleju było podobnie?

3. Dokładna nazwa oleju (pełna)?

4. Kiedy dokonałeś wymiany oleju?

 

Po co ci wiedzieć jakie powinno być ciśnienie, skoro przez pierwsze kilka minut masz zerowe. Tu szukaj problemu!

Z drugiej strony nie wróżę długiej żywotności pompy hydraulicznej skoro przez kilka minut chodzi niemalże "na sucho". Przy - 300C ten czas wydłuży się do 20 minut?!


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    716

filtr przy silniku jest już za pompą, więc po co go wymieniać,

musisz szukać problemu na odcinku skrzynia-pompa, wiele się tam nie mogło stać, masz za gęsty olej i/lub niedrożny układ albo pompa jest tak słaba że nie może zassać oleju  :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , to i ja się dołączę do tematu , czytam i czytam kilka postów i każdemu nie działa hydraulika na tzw zimnym  , mam od niedawna renault 103.54 i na zimnym wszystko jest ok , przejadę się po np : trawę zrobię około 6 km i jest ok , ale dzisiaj pojechałem nią po piasek jakieś 40km od domu i pierwszym objawem był słabiej działający orbitrol i tak nagle przeciągu pięciu minut nie miałem nic , ciągnik ostygł zorganizowałem olej na dolewkę chociaż był w normie i wszytko wróciło do normy po przejechaniu 5km dalej to samo czyli brak skrętu na orbitrolu , nie mogłem podnieść ładowacza czy ramion . Myślę że koło domu mu wcześniej też nie żałowałem i po przejechaniu 20 km ciągnik był rozgrzany i wszystko działało elegancko czy też podczas wcześniejszego użytkowania przez te dwa tygodnie . Jak myślicie pompa by mogła zakończyć  żywot  ??? , a może coś innego , może ma jakiś zawór który by się zablokował ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.