Skocz do zawartości
nowy1302

problem z hydrauliką w renault 9034 nie podnosi na zimnym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

nowy1302    0

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie :(

Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 

Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romek6340    203

Ile czasu go masz? Wcześniej też były takie problemu? Kiedy ostatnio wymieniany olej i filtry oraz na jaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


kiejdal    0

w tym ciagniku jest wspolny olej w skrzyni, podnosniku oraz układzie wspomagania. W zimiee potrzeba troche czasu zeby sie rozgrzal i zrobił bardziej rzadki. Kiedyś mielismy taki ciagnik i pamietam że kiedy spadala temperatura to ciężko bylo przekrecic kierownica zaraz po odpaleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    483

bzdura, w sprawnym układzie wszystko ma działać jak powinno nawet do -20/-25 stopni

 

dokładna nazwa oleju lub specyfikacja oraz ciśnienie na wyjściach mile widziane

 

przed zmianą było to samo ?

 

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mirenault    2

Tam po drugiej stronie bloku silnika siedzi filtr ciśnieniowy jeszcze, sam wkład, przynajmniej tak jest w mojej reni. A reszta tak jak powiedział kolega izydor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowy1302    0

A orientujecie się jakie powinno  być ciśnienie przy wyjściu z pompy  od  hydrauliki a jakie przy wyjściu od wspomagania??? Bo chyba  tez sprawdzenia  tych parametrów się nie obejdzie. 

Ps. Czy wymiana wkładu drugiego filtra  coś może zmienić ??? biorąc pod uwagę że wizualnie jest ok :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AlaCapone    4048

Kolego jesteś tu nowy i masz taryfę ulgową, ale skoro wszedłeś na to forum to znaczy, że potrzebujesz pomocy.

Jeśli tak, to zanim zadasz jakiekolwiek pytania sam odpowiedz na każde zadane powyżej przez kolegów. Bez tego ani rusz!

Pytania:

1. Ile lat użytkujesz ten ciągnik?

2. Czy przed wymianą oleju było podobnie?

3. Dokładna nazwa oleju (pełna)?

4. Kiedy dokonałeś wymiany oleju?

 

Po co ci wiedzieć jakie powinno być ciśnienie, skoro przez pierwsze kilka minut masz zerowe. Tu szukaj problemu!

Z drugiej strony nie wróżę długiej żywotności pompy hydraulicznej skoro przez kilka minut chodzi niemalże "na sucho". Przy - 300C ten czas wydłuży się do 20 minut?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    483

filtr przy silniku jest już za pompą, więc po co go wymieniać,

musisz szukać problemu na odcinku skrzynia-pompa, wiele się tam nie mogło stać, masz za gęsty olej i/lub niedrożny układ albo pompa jest tak słaba że nie może zassać oleju  :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×