Skocz do zawartości
News
nowy1302

problem z hydrauliką w renault 9034 nie podnosi na zimnym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nowy1302    0

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie :(

Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 

Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kiejdal    0

w tym ciagniku jest wspolny olej w skrzyni, podnosniku oraz układzie wspomagania. W zimiee potrzeba troche czasu zeby sie rozgrzal i zrobił bardziej rzadki. Kiedyś mielismy taki ciagnik i pamietam że kiedy spadala temperatura to ciężko bylo przekrecic kierownica zaraz po odpaleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

bzdura, w sprawnym układzie wszystko ma działać jak powinno nawet do -20/-25 stopni

 

dokładna nazwa oleju lub specyfikacja oraz ciśnienie na wyjściach mile widziane

 

przed zmianą było to samo ?

 

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirenault    2

Tam po drugiej stronie bloku silnika siedzi filtr ciśnieniowy jeszcze, sam wkład, przynajmniej tak jest w mojej reni. A reszta tak jak powiedział kolega izydor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1302    0

A orientujecie się jakie powinno  być ciśnienie przy wyjściu z pompy  od  hydrauliki a jakie przy wyjściu od wspomagania??? Bo chyba  tez sprawdzenia  tych parametrów się nie obejdzie. 

Ps. Czy wymiana wkładu drugiego filtra  coś może zmienić ??? biorąc pod uwagę że wizualnie jest ok :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Kolego jesteś tu nowy i masz taryfę ulgową, ale skoro wszedłeś na to forum to znaczy, że potrzebujesz pomocy.

Jeśli tak, to zanim zadasz jakiekolwiek pytania sam odpowiedz na każde zadane powyżej przez kolegów. Bez tego ani rusz!

Pytania:

1. Ile lat użytkujesz ten ciągnik?

2. Czy przed wymianą oleju było podobnie?

3. Dokładna nazwa oleju (pełna)?

4. Kiedy dokonałeś wymiany oleju?

 

Po co ci wiedzieć jakie powinno być ciśnienie, skoro przez pierwsze kilka minut masz zerowe. Tu szukaj problemu!

Z drugiej strony nie wróżę długiej żywotności pompy hydraulicznej skoro przez kilka minut chodzi niemalże "na sucho". Przy - 300C ten czas wydłuży się do 20 minut?!


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

filtr przy silniku jest już za pompą, więc po co go wymieniać,

musisz szukać problemu na odcinku skrzynia-pompa, wiele się tam nie mogło stać, masz za gęsty olej i/lub niedrożny układ albo pompa jest tak słaba że nie może zassać oleju  :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , to i ja się dołączę do tematu , czytam i czytam kilka postów i każdemu nie działa hydraulika na tzw zimnym  , mam od niedawna renault 103.54 i na zimnym wszystko jest ok , przejadę się po np : trawę zrobię około 6 km i jest ok , ale dzisiaj pojechałem nią po piasek jakieś 40km od domu i pierwszym objawem był słabiej działający orbitrol i tak nagle przeciągu pięciu minut nie miałem nic , ciągnik ostygł zorganizowałem olej na dolewkę chociaż był w normie i wszytko wróciło do normy po przejechaniu 5km dalej to samo czyli brak skrętu na orbitrolu , nie mogłem podnieść ładowacza czy ramion . Myślę że koło domu mu wcześniej też nie żałowałem i po przejechaniu 20 km ciągnik był rozgrzany i wszystko działało elegancko czy też podczas wcześniejszego użytkowania przez te dwa tygodnie . Jak myślicie pompa by mogła zakończyć  żywot  ??? , a może coś innego , może ma jakiś zawór który by się zablokował ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    • Przez ReKoRd022
      Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną
      zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.
      Pozdrawiam Rafał
    • Przez Lucek7878
      Cześć, nie działa mi w Renault Ares 620 nawiew z prawej strony kabiny. Gdzie szukać przyczyny ? Gdzie znajduje się wentylator ?
    • Przez tommy66692
      witam po wymianie pompy wspomagania w renault ares 640 zauwazylem ze nie rozłącza przedniego napędu? jaka moze byc tego przyczyna
    • Przez jarekvip99
      Posiadam Zetora 12145 ale mam zamiar zmienić ciągnik i kupić właśnie Renault Ares taki powyżej 120 koni do Max 150 z roczników tych około 2000 r. podobają mi się te ciągniki i wyglądają na dość komfortowe jak na te roczniki i chyba w miarę proste. byłby to ciągnik głównie do prac ciężkich polowych. Jak z ich awaryjnościa i wytrzymałościa? części domyślam się że w porównaniu do zetora będą sporo droższe tylko czy są w miarę dostępne i czy ciągniki są mało awaryjne?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.