Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

<p>Witam. Panowie mam problem z takim czyms post-21385-0-27771900-1450040252_thumb.jpg Moj problem polega na tym że nie wiem jak wyjac tulejke mosiezna ktora znajduje się w srodku . Proszę o pomoc Pozdrawiam.</p>

Edytowane przez Gani43
Opublikowano

Najprawdopoodobniej powinno wyjść zwykłą prasą. Jak sam nie masz takiej w domu zawieź do dobrego tokarza on napewno będzie ja miał, a przy okazji wbije ci nową i ładnie dopasuje do sworznia;)

Opublikowano

Wbija się śrubokręt, oczywiście odpowiedni, między tulejkę a korpus, zagniata się ją do środka i wyciąga, nie ma innej metody. Tylko Korpusu nie uszkodzi się, jak się pomyśli i  dobrze to zrobi.

Opublikowano

Masz racje tomku73 . tam przed tam mosiezna tulejka nie ma wbitej jeszcze metalowej tulejki  ? Mi sie wydawało ze jest matalowa +mosiezna i na koncu podkładka 

i chciałem to wyprasowac  całosc i nic nie idzie  jezeli to jest ostatecznosc to wybije metalowa podkładke  wyjme tuleje a potem najwyzej włoze zabezpieczenie segera do srodka zamiast podkładki 

 

 

PS Dziekuje za rade E_M_KESEK

Opublikowano

Warto spróbować zdemontowaną łapką od ściągacza. Odpowiednio zaprzeć i powinno wyjść. Mi się tak udało wyjąć. W środku zwolnicy jest podkładka, która po zdjęciu z wałka może się zwyczajnie obsunąć i narobić ambarasu później. Wiec trzeba pamiętać po ściągnięciu o wsadzeniu np. metalowego pręta/wałka.

Opublikowano

mosiężna podkładka o której mówisz nie powinna się przesunąć na żadna ze stron ponieważ w środku tej dużej tulei zdjęcie w pierwszym poście ma delikatny kanał sadze ze ograniczy jej wypadniecie teraz mam inny problem gdyż pół osie które kupiłem nie zbyt pasują  swoim kształtem zaczepiają o śruby i musze czekać na nowe ale teraz  dla pewności przed założeniem sprawdzę jeszcze raz jak siedzi nasz mosiądz :) Mi sie tego nie udało wyjac dalem to wszystko na tokarnie i mi wprasowali nowe a stare jakoś osunęli 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz115722
      Witam, ma ktoś wymiary wszystkich uszczelnień do przystawki przedniego napędu do zetora 6245 bo trochę cieknie
      z góry dzieki
    • Przez Michaltom23
      Witam, ostatnio zakupiłem Zetora 16245 i chciałbym przerobić układ hamulców jednoobwodowych na dwuobwodowe. Wiem że były takie tematy ale nie ma dokładnej odpowiedzi jak to zrobić. Prosił bym o wykaz części do kupienia i jakiś schemat poglądowy jak to zrobić. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez banar1
      Witam wszystkich,
      mam problem z załączaniem przedniego napędu w Same silver 95. Gdy ciągnik ma zimny olej to przedni napęd włącza sie bez problemu za każdym razem, ale gdy już troche pojeżdże i olej troche się zagrzeje to przeni napęd nie chce się włączyć, dodam że włączanie mam w guziku na elektrozaworze. Proszę o porade co może być przyczyną.
    • Przez KrystianPodgrski
      Witam! Mam problem z przednim napędem w mojej 311. Kupiłem ją jakieś 4 miesiące temu i już wtedy przód nie działał. Po rozebraniu przystawki zdiagnozowałem ,że to tarczki. Zamówiłem wymieniłem ale coś mi tam i tak nie pasowało, ale tak złożyłem. Wyregulowałem te cięgienko tak aby było tak mocno rozkręcone by dało rady zaciągnąć wajchę załączania przedniego napędu. Tak zostawiłem, naprawdę ciężko się ja załączało, myślałem że będzie to bardzo dobrze. Przy orce wydawało mi się że działa dobrze, ale  wydawało się gdy dostał większy opór zaczyna śmierdzieć z przystawki i strasznie się ona nagrzewa. Miał ktoś problem z przednim napędem albo ma może schemat, może czegoś brakuje w przystawce tam... Pozdrawiam i w załączniku dodaje zdjęcie mojej 311. 

    • Przez jarecek92
      Witam, udostępniam plik do Excela gdzie wpisując dane odnośnie przełożeń w moście w zwolnicach itp. mamy możliwość, oszacowanie jakich potrzebujemy zębatek do przystawki, aby zgrać przód z tyłem. Ważne jest to że musimy mierzyć rzeczywisty obwód toczony <wpisując odległość od środka osi koła do podłoża ,a obciążonym kole!, zawsze ona ma pare cm mniej niż koło wiszące w powietrzu. Co do kwestii przeciwnych obrotów: można obrócić dyfer, można obrócić pochwę mostu właściwości  przenoszenia momentu się nie zmienią, byle by odwracając cały most zostawić oryginalnie  zwrotnice
       
      Plik ma podłożone dane dla c360, mostu robura, oraz opon kół 14,9/28 i 11,2/20. 
       
       
      Plik mojego autorstwa, trochę nad nim posiedziałem by sprawdzić poprawność w obie strony, więc używać tylko na własny użytek!!! 
      Plik jest na tyle przedstawiony że chyba nie wymaga dodatkowych objaśnień, ale jeżeli ktoś jest na prawdę toporny z myśleniem, to pisać w temacie przedniego napędu do c360!!! tego tematu nie zaśmiecać.
       
       
      Moderatora proszę o przypięcie i jednocześnie zablokowanie tematu bez możliwości pisania w nim dodatkowych postów. 
       
       
      LINK: http://chomikuj.pl/jajek92/sprawy+techniczne/Dob*c3*b3r+z*c4*99batki+reduktora,5759701308.xls
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v