Skocz do zawartości
News
Zwolcio

Case 4210 Wspomaganie układu kierowniczego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Zwolcio    0

Szanowni forumowicze,

 

Posiadam ciągnik Case 4210 95 r. z przednim napędem. Od wczorajszego dnia nagle przestało mi działać wspomaganie kierownicy. Rurki olejowe biegną od siłownika skrętu do orbitrola 2 szt i z orbitrola nad zbiornikiem paliwa do dolnej części skrzyni po lewej stronie 2 szt. Olej na bagnecie jest na max. Pytanie czy wspomaganie kierownicy ma oddzielną pompę i czy może ona być sterowana elektycznie. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam Wojciech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Nie miałem nigdy takiego traktora , ale  jakiś czas temu oglądałem kilka z tej serii, pod kontem kupna .

Wspomaganie i hydraulika  jest z tej samej pompy, z tego  co słyszałem 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zwolcio    0

Dzięki za odpowiedź. Uniosłem przód ciągnika podnośnikiem - na zgaszonym silniku jak i na zapalonym podczas skręcania kołami nie ma różnicy - można kierownicę połamać - tak ciężko idzie.

 

Rozblokowałem hamulce i lewy pedał wpada w podłogę a prawy wcisnę tylko do połowy. Jak pompuję lewym hamulcem to słychać z pod lewego tylnego koła jakieś syczenie ale nic nie kapie. Może układ jest zapowietrzony.

 

Coś z tym muszę zrobić bo nie da się tak jeździć, odpowietrzę układ hamulcowy i miejmy nadieję że wspomaganie zadziała.

 

Wyczytałem w manualu o jakiejś śrubie do regulacji (albo odpowietrzania) układu wspomagania kierownicy ale dojście do tej śruby na orbitrolu wiąże się ze zdjęciem wszystkiego z kokpitu i pewnie samej kierownicy.

 

Edytowano przez Zwolcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zwolcio    0

Mam jeszcze jeden trop - mycie ciągnika. Kilka dni przed awarią wspomagania umyłem Case'a zresztą nie pierwszy raz i wszystko działało po myciu jak należy. Mogło zamoknąć jakieś sterowanie wspomaganiem? Wszystko inne działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi76    5

Kolego ja na Twoim miejscu sprawiłbym olej, albo lepiej filtr oleju hydraulicznego, bo takie dziwne rzeczy sie dzieją jak są jakieś syfy w oleju piszesz że coś z hamulcami nie tak to ja bym obstawiał że obleciała tarcza hamulcowa i stąd te problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z miniładowarka case 1825b o napędzie hydrostatycznym. Ładowarka szarpie podczas jazdy. Silniki hydrauliczne sprawdzone w firmie zajmująca się regeneracją i są okej, w jednym z zaworów hydraulicznych znalazłem opiłki żelaza. Po rozgrzaniu hydrauliki pali się kontrolka oznaczająca słabe ciśnienie w skrzyni. Co mogło zostać uszkodzone?
    • Przez daniel1wisniewski
      Witam wszystkich
      Dwa lata temu zakupilem od posrednika ciagnik rolniczy Case mx120 z 1999 roku sprowadzony z kompletem dokumentow.
      Po 2 latach na przegladzie diagnosta stwierdzil niekompletny nr VIN.  Jest w dowodzie wpisane 10 znakow tak jak bylo na dowodzie zagranicznym.
      Na ramie jest natomiast 17 znakow. Pietwsze 7 znakow nie widnieje w dowodzie rej.
      Czy konieczna jest interwencja rzrczoznawcy i wymiana dowodu? Czy moze 10 cyfrowy VIN jest zupelnie normalny.
      Prosze o pilna pomoc.
      Pozdtawiam
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez waldus_x77
      Witam, mam w ciągniku case 844 takie gniazdo jak na zdjęciu. Może ktoś powiedzieć do czego to jest i jak się nazywa, żeby dokupić przejściówkę lub taką wtyczkę?



    • Przez karol2306
      Cześć
       
      W swoim Mx nie mam fabrycznej amortyzacji tylnego tuza. Ostatnio urwałem wieszak i znalazłem temat dotyczący zastosowania hydro-akumulatora w układzie podnośnika tak aby podnośnik miał funkcje "pływania". Przerabiał to ktoś u siebie? Ewentualnie ktoś się może orientuje jakiej pojemności trzeba zastosować hydro-akumulator tak aby działało to poprawnie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.