Skocz do zawartości

Dmuchawa powietrza,oraz rezystor dmuchawy! ARES


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z biegami dmuchawy. Dzaiała na ostatnim biegu przez chwile i się wyłącza. Podejrzewam rezystor dmuchawy ale nie mam pojecia jak on wygląda ani gdzie się znajduje? Czy wie ktoś jak się dostać do dmuchawy? Gdzie ona jest?  pewnie gdzieś przy niej będzie rezystor jak pójde po kablu :) .  Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sprawdź to pokrętło ja już kilka razy miałem rozebrane ale u mnie szwankuje załączanie dmuchawy od nagrzewania. Raz się włączy raz nie. Pod tymi pokrętłami są blaszki uważaj żebyś ich nie zgubił może Ci wyleciała i przez masz problem. U siebie na rozebranym ładnie dmucha jak skręcę to znowu raz działa raz nie.

Opublikowano

U mnie jest tak że jak chodzi klima, to biegi od nawiewu są wszystkie,działają od 1 do 4 bez problemu,ale jak od jesieni robi sie zimno mam właczone ogrzewanie to dmuchawa chodzi tylko na 4 i to pare minut i się wyłączy,za jakiś czas znowu się włączy itp,itp. Myslę że na 100% rezystor. Pewnie są dwa-od klimy,i od ogrzewania. Tylko gdzie?    hmm

Opublikowano

Od środka. Zdejmujesz boki z plastiku, następnie wyciągasz skrzynke z bezpiecznikami, rozpinasz kostki z instalacji( wszyskie kable na bok),Odkręcasz z lewej i z prawej strony blachy( przykręcone śrubkami na 10 klucz, mocniej oderwiesz bo uszczelnione są klejem). Troche się pomęczysz i wyjmiesz :)

Opublikowano

Koledzy mam pytanko, od nagrzwnicy wychodzi dwa króće na przewody gumowe. Prawdopodobnie u mnie była sciągana kabina i jakiś debil tych przewodów nie załżył bo mu było łatwiej przez co nie mam ogrzewania. Prawdopodobnie przewody zostały gdzieś zaślepine w bloku a nie mogę się dopatrzeć gdzie. Gdyby móg ktoś podesłać fotki gdzie one dochodzą? - do pompy, chłodnicy??.

Będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Opublikowano

Powrót od nagrzewnicy jest przy pompie, zasilenie wychodzi z głowicy silnika od strony kabiny. Dostęp jest lipny ale ręką da się wyczuć. Od razu uprzedzam, z tyłu chłodnicy po prawej stronie u dołu jest zaślepka i nie ma nic wspólnego z obiegiem ogrzewania.

Opublikowano

Stokrotne dzięki RobertN. Otwory ktoś zaślepił na tyle fachowo że nie rzucało się to w ogóle w oczy. Cenną uwagę dałeś o tej zaślepce przy chłdnicy - na początku myślałem że to jeden z otworów.

Jak byś miał jeszcze kiedyś chwilkę to mam do Ciebie jeszcze jedno pytanko!.

Patrząc na Parts Doc na stronie Claasa w sekcji ogrzewanie kabiny jest wymiennik ciepła (nagrzewnica). Na jednej stronie (karcie) znajdują się dwie nagrzewnice z tym że do jednej tak jak by na dolocie znajduje się takie coś co jest nazwane "Consignes" oznaczony nr 2 (w moim przypadku do tego dochodzi linka od pokrętła ogrzewania), natomist drugi wymienik tego nie ma a na dolocie jest "Zawór" oznaczony numerem 5. Do czego on służy i czy musi być gdyż ja mam jedynie ten "Consignes", którego nigdzie nie mogę przetłumaczyć. A może ma być jedno i drugie tylko że zawór był na przewodach i ktoś go wyrzucił.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v