News
jeepslaw1

Dmuchawa powietrza,oraz rezystor dmuchawy! ARES

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
jeepslaw1    1

Witam. Mam problem z biegami dmuchawy. Dzaiała na ostatnim biegu przez chwile i się wyłącza. Podejrzewam rezystor dmuchawy ale nie mam pojecia jak on wygląda ani gdzie się znajduje? Czy wie ktoś jak się dostać do dmuchawy? Gdzie ona jest?  pewnie gdzieś przy niej będzie rezystor jak pójde po kablu :) .  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź to pokrętło ja już kilka razy miałem rozebrane ale u mnie szwankuje załączanie dmuchawy od nagrzewania. Raz się włączy raz nie. Pod tymi pokrętłami są blaszki uważaj żebyś ich nie zgubił może Ci wyleciała i przez masz problem. U siebie na rozebranym ładnie dmucha jak skręcę to znowu raz działa raz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    596

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jeepslaw1    1

U mnie jest tak że jak chodzi klima, to biegi od nawiewu są wszystkie,działają od 1 do 4 bez problemu,ale jak od jesieni robi sie zimno mam właczone ogrzewanie to dmuchawa chodzi tylko na 4 i to pare minut i się wyłączy,za jakiś czas znowu się włączy itp,itp. Myslę że na 100% rezystor. Pewnie są dwa-od klimy,i od ogrzewania. Tylko gdzie?    hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    596

Szukaj w dmuchawie (kanale powietrznym).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Zmnieniałem ten rezystor, u mnie tez działała na najwyższym biegu. Znajdujesz go przy dmuchawie, Będzie troche rozbierania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Od środka. Zdejmujesz boki z plastiku, następnie wyciągasz skrzynke z bezpiecznikami, rozpinasz kostki z instalacji( wszyskie kable na bok),Odkręcasz z lewej i z prawej strony blachy( przykręcone śrubkami na 10 klucz, mocniej oderwiesz bo uszczelnione są klejem). Troche się pomęczysz i wyjmiesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabar    0

Koledzy mam pytanko, od nagrzwnicy wychodzi dwa króće na przewody gumowe. Prawdopodobnie u mnie była sciągana kabina i jakiś debil tych przewodów nie załżył bo mu było łatwiej przez co nie mam ogrzewania. Prawdopodobnie przewody zostały gdzieś zaślepine w bloku a nie mogę się dopatrzeć gdzie. Gdyby móg ktoś podesłać fotki gdzie one dochodzą? - do pompy, chłodnicy??.

Będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    716

zapewne do pompy i chłodnicy

może gdzieś leżą pod kabiną i wystarczy połączyć


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Powrót od nagrzewnicy jest przy pompie, zasilenie wychodzi z głowicy silnika od strony kabiny. Dostęp jest lipny ale ręką da się wyczuć. Od razu uprzedzam, z tyłu chłodnicy po prawej stronie u dołu jest zaślepka i nie ma nic wspólnego z obiegiem ogrzewania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabar    0

Stokrotne dzięki RobertN. Otwory ktoś zaślepił na tyle fachowo że nie rzucało się to w ogóle w oczy. Cenną uwagę dałeś o tej zaślepce przy chłdnicy - na początku myślałem że to jeden z otworów.

Jak byś miał jeszcze kiedyś chwilkę to mam do Ciebie jeszcze jedno pytanko!.

Patrząc na Parts Doc na stronie Claasa w sekcji ogrzewanie kabiny jest wymiennik ciepła (nagrzewnica). Na jednej stronie (karcie) znajdują się dwie nagrzewnice z tym że do jednej tak jak by na dolocie znajduje się takie coś co jest nazwane "Consignes" oznaczony nr 2 (w moim przypadku do tego dochodzi linka od pokrętła ogrzewania), natomist drugi wymienik tego nie ma a na dolocie jest "Zawór" oznaczony numerem 5. Do czego on służy i czy musi być gdyż ja mam jedynie ten "Consignes", którego nigdzie nie mogę przetłumaczyć. A może ma być jedno i drugie tylko że zawór był na przewodach i ktoś go wyrzucił.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.