Skocz do zawartości
News
jeepslaw1

Dmuchawa powietrza,oraz rezystor dmuchawy! ARES

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jeepslaw1    1

Witam. Mam problem z biegami dmuchawy. Dzaiała na ostatnim biegu przez chwile i się wyłącza. Podejrzewam rezystor dmuchawy ale nie mam pojecia jak on wygląda ani gdzie się znajduje? Czy wie ktoś jak się dostać do dmuchawy? Gdzie ona jest?  pewnie gdzieś przy niej będzie rezystor jak pójde po kablu :) .  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź to pokrętło ja już kilka razy miałem rozebrane ale u mnie szwankuje załączanie dmuchawy od nagrzewania. Raz się włączy raz nie. Pod tymi pokrętłami są blaszki uważaj żebyś ich nie zgubił może Ci wyleciała i przez masz problem. U siebie na rozebranym ładnie dmucha jak skręcę to znowu raz działa raz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jeepslaw1    1

U mnie jest tak że jak chodzi klima, to biegi od nawiewu są wszystkie,działają od 1 do 4 bez problemu,ale jak od jesieni robi sie zimno mam właczone ogrzewanie to dmuchawa chodzi tylko na 4 i to pare minut i się wyłączy,za jakiś czas znowu się włączy itp,itp. Myslę że na 100% rezystor. Pewnie są dwa-od klimy,i od ogrzewania. Tylko gdzie?    hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Szukaj w dmuchawie (kanale powietrznym).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Zmnieniałem ten rezystor, u mnie tez działała na najwyższym biegu. Znajdujesz go przy dmuchawie, Będzie troche rozbierania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Od środka. Zdejmujesz boki z plastiku, następnie wyciągasz skrzynke z bezpiecznikami, rozpinasz kostki z instalacji( wszyskie kable na bok),Odkręcasz z lewej i z prawej strony blachy( przykręcone śrubkami na 10 klucz, mocniej oderwiesz bo uszczelnione są klejem). Troche się pomęczysz i wyjmiesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabar    0

Koledzy mam pytanko, od nagrzwnicy wychodzi dwa króće na przewody gumowe. Prawdopodobnie u mnie była sciągana kabina i jakiś debil tych przewodów nie załżył bo mu było łatwiej przez co nie mam ogrzewania. Prawdopodobnie przewody zostały gdzieś zaślepine w bloku a nie mogę się dopatrzeć gdzie. Gdyby móg ktoś podesłać fotki gdzie one dochodzą? - do pompy, chłodnicy??.

Będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

zapewne do pompy i chłodnicy

może gdzieś leżą pod kabiną i wystarczy połączyć


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Powrót od nagrzewnicy jest przy pompie, zasilenie wychodzi z głowicy silnika od strony kabiny. Dostęp jest lipny ale ręką da się wyczuć. Od razu uprzedzam, z tyłu chłodnicy po prawej stronie u dołu jest zaślepka i nie ma nic wspólnego z obiegiem ogrzewania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabar    0

Stokrotne dzięki RobertN. Otwory ktoś zaślepił na tyle fachowo że nie rzucało się to w ogóle w oczy. Cenną uwagę dałeś o tej zaślepce przy chłdnicy - na początku myślałem że to jeden z otworów.

Jak byś miał jeszcze kiedyś chwilkę to mam do Ciebie jeszcze jedno pytanko!.

Patrząc na Parts Doc na stronie Claasa w sekcji ogrzewanie kabiny jest wymiennik ciepła (nagrzewnica). Na jednej stronie (karcie) znajdują się dwie nagrzewnice z tym że do jednej tak jak by na dolocie znajduje się takie coś co jest nazwane "Consignes" oznaczony nr 2 (w moim przypadku do tego dochodzi linka od pokrętła ogrzewania), natomist drugi wymienik tego nie ma a na dolocie jest "Zawór" oznaczony numerem 5. Do czego on służy i czy musi być gdyż ja mam jedynie ten "Consignes", którego nigdzie nie mogę przetłumaczyć. A może ma być jedno i drugie tylko że zawór był na przewodach i ktoś go wyrzucił.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez BartekCiszek
      Witam mam problem a mianowice mam renault 103.54 i licznik elektryczny nie dziala sprawdzalem kostke i okazuje sie ze nie ma pradu w wszystkich stykach  prosze o pomoc z gory dziekuje 
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.