Skocz do zawartości
ZETOREXX85

Jakiej firmy żmijka do zboża z koszem?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zboża
ZETOREXX85    319

Witam. Na następne żniwa planuje zakup żmijki do zboża z koszem. I tu mam kilka pytań, mianowicie: jakiej firmy żmijkę polecacie? Jaki silnik byłby odpowiedni do średnicy fi 140 2,2 kw czy lepiej dopłacić i mieć 3 kw? Na co zwracać uwagę przy wyborze żmijki?         Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Ja polecam żmijki pom augustów. A jak ma być długość żmijki? Ja bym na pewno wziął mocniejszy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stg    21

Jak na taką krótką to raczej 2,2 kw wystarczy, myślałem że dłuższa. Pom augustów fakt są drogie, ale dobre. W mojej okolicy jest jeden gościu co robi żmijki, ale to aż na pomorzu. Znajomy ma bardzo fajną żmijkę niebieską, ale firmy nie pamiętam, ta żmijka też już się ton naprzerzucała, oprócz regeneracji ślimaka to chodzi bez remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    16

jeśli niebieska to może dozmech z odolanowa  na stronie u nich masz ceny ja mam tylko że na 8m to brałem mocniejszy silnik śmiga bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidor111    6

ja mam u siebie 3kw i staje ale przy długości 8m i fi 120 bierz większy bo nie ma nic gorszego pilnować cały czas dziadostwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matys1990    20

napewno bierz fi140, my mamy 4 metrową i teraz bedziemy przedłuzac na 6 metrów. Kupiona została z 15 lat temu i smiga do dzis bez zadych awarii a zboza tez trzoehe juz przerzuciła. i prze tej srednicy silnik 2.2 kw bedzie tez dawał rade ale jak juz to bierz 3kw bo moze kiedys trzeba bedzie przedłuzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    1

umnie pracuje agropart 2.2kw 6metrów  140stka w orginale było  w tym roku doleciał segment 2 metry bo do silosu brakowało i wszystko działa agropart ma dobre ceny

 

Edytowano przez mezik0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    33

Ja mam jakas prywaciarska RADOMSKO 6m silnik 2.2 w ocynku . Daje spokojnie rade tylko nie ma wlacznika i trzeba wtyke wyciagnac troche irytujace.Teraz widzialem podnosazenie na korbke na wozku fajna sprawa ale raczej za doplata . Kosz dorabialem specjalnie pod swoja przyczepe szerszy a nizszy,zwroc na to uwage bo moze sie okazac ze malo podniesiesz kiper .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    5

Radomsko jest ok mam 6 metrów w ocynku   średnica 120 mm silnik  2,2 kw  na przekładni planetarne j( bez pasków ) przełącznik trzeba sobie założyć samemu, ślimak ma łożysko na dole u góry wchodzi prosto na wałek silnika ,  a cena 6 metrowej 2 lata temu coś ok. 2000 zł

Edytowano przez krzeniek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    392

ja mam magrotexa fi200 12 m.tylko bez kosza ale też takie robią i jestem z niej bardzo zadowolony ślimak na tulejkach smarowanych bardzo cicha i wydajna .załadunek auta 25-27 ton .ok.40-45 min. jedyna wada to waga no ale taki kloc to musi ważyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    64

ja mam magrotexa fi200 12 m.tylko bez kosza ale też takie robią i jestem z niej bardzo zadowolony ślimak na tulejkach smarowanych bardzo cicha i wydajna .załadunek auta 25-27 ton .ok.40-45 min. jedyna wada to waga no ale taki kloc to musi ważyć

 

ja też mam żmijkę magrotexa i to chyba jedyna żmijka na rynku która ma łożyskowany ślimak (ślimak nie wyciera ścianki, nie mieli zborza czy rzepaku), dla mnie też jedyny minus to waga

 

kosz kosztuje u nich ok 400 PLN brutto

Edytowano przez ziomster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Potrzebuję żmijki do zboża, ale.

Żmijka musi być na przekładni, najlepiej kontowej, i bez  rury, sam ślimak, około 3 metry, potrzebuję dwie sztuki. Dzwoniłem z OLX to  bez rur nie chcą sprzedać, tylko komplet. Chcę te żmijki założyć do Bina jako podajnik wybierający oryginał kosztuję praktycznie 4 tyś, chcę je sam zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×