Skocz do zawartości
kubakuba678

Hamulce pneumatyczne a hydrauliczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kubakuba678    0

Witam mam pytanie czy przy ciągniku posiadającym instalację hamulcy hydraulicznych do przyczepy jest możliwość założenie instalacji pneumatycznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

No można tyle że musisz troche w ciągniku poprzerabiać i miejsce na kompresor :)

Na AF jest temat o tym poszukaj ;)

 

Edytowano przez oaxis3333

Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    0

Jest taka możliwość trzeba dołożyć do ciagnika sprężarke zbiornik powietrza z zaworem utrzymującym właściwe ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlo36    5

Możliwość jest tylko po co się w to bawić jak hydrauliczne sprawdzają się super, sam mam takie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubakuba678    0

@pawlo36 bo chodzi mi oto ,że chcąc kupić ciągnik chcę wiedzieć przeglądam coś zachodniego i to właśnie spotykam a wolę na pneumatykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

pneumatyczne mają szybszy czas reakcji od hydraulicznych bo przy hydraulicznych jest zle zwłaszcza z ciężarem pierw hamuje ciągnik potem przyczepa .....


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Nie powiedzialbym żeby reakcja hamulcy hydraulicznych była wolniejsza, u mnie przy szybkim wduszeniu pedału kola momentalnie blokują, do tego jest lepsze wyczucie hamowania czego nie można powiedziec o pneumatyce. Ja osoboscie bym nie wrócił juz do pneumatyki

Edytowano przez pawlo36

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

Na farmie gdzie pracuje w tym roku przyszly pierwszy raz przyczepy z pneumatyka (da sie je takze podpiac pod hydrauliczne gniazdo-sa te i te ).Zawsze byly hydrauliczne jednak zmienilo sie prawo to raz a dwa to ciagniki coraz szybsze .Pneumatyczne dwuobwodowe w nowej przyczepie Bailey bardziej czule jak hydrauliczne po zmianie przewodow .W hydraulicznych czesto lubi peknac przewod przy silowniku i nie raz sie zdazylo ze nie widzialem tego przez 100 km i zgubilem kupe oleju .W anglii przechodza na pneumatyczne  poniewaz maja byc bezpieczniejsze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

pneumatyczne mają szybszy czas reakcji od hydraulicznych bo przy hydraulicznych jest zle zwłaszcza z ciężarem pierw hamuje ciągnik potem przyczepa .....

Chyba nie wiesz kolego o czy mówisz. Dobre wyregulowanie hamulców i siłowników w przyczepie to podstawa przy hamulcach hydraulicznych. 

Przerabiałem temat hamulców hydraulicznych na własnej skórze i wiem że jak się dobrze wyreguluje to pierwsze łapie przyczepa. Można też robić w taki sposób że lekko przyciśniesz pedał hamulca w ciągniku olej zostanie podany do siłownika w przyczepie i wtedy też masz tak że przyczepa złapie pierwsza ale to trzeba zawsze o tym pamiętać żeby pierwsze delikatnie przycisnąć, a później mocniej a jak wyregulujesz odpowiednio nie ma prawa tak być że ciągnik złapie pierwszy od przyczepy. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

123460247_1_644x461_silownik-hamulcowy-hwiem o czym mówie bo załozyłem takie i mają opuzniony zapłon .... jak jewyregulowac?


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Hej.a jakie siłowniki hydrauliczne stosować do przyczepy?dwa takie same na każdej osi?czy na przód mocniejszy na tył słabszy?bo rożnie mówią,a y co mówicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Jak już to 2 takie same, musi być ten sam skok tłoka. Inaczej będzie Ci pierwsze łapał albo tył albo przód.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

oba takie same, hydraulika powinna sama regulować siłę hamowania, przy powietrzu jest inaczej, więc przód musi być większy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Od kopie trochę temat hamulca hydraulicznego w przyczepie.

Świetna sprawa zamontowałem w przyczepie HL siłowniki hydrauliczne hamulca

Koszt siłowników około 500zł(dwa takie same na każdej osi)plus koszt węza i złączek czyli w tysiaku się mieścimy.

Siłowniki kupiłem pneumatyczno-hydrauliczne

Pnematyke tez podłączyłem ze do pojazdu ze sprężarka działają zrobiłem dwuobwodowy układ.

Hydrauliczne lepiej płynniej i szybciej działają od pneumatyki i o wiele łatwiejszy montaż hydraulicznych i mniej kłopotliwe od pneumatyki.

Przyczepa jeździ z ciągnikiem Renault Ares 620.

Końcowe zdanie 3x TAK hamulce Hydrauliczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

oba takie same, hydraulika powinna sama regulować siłę hamowania, przy powietrzu jest inaczej, więc przód musi być większy

 

W samochodach też jest hydraulika i nic samo się nei reguluje, zawsze przód jest dużo wydajniejszy niż tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Witam kolegow.Posiadam przyczepe d47 i chce zalozyc hamulce hydrauliczne.Widzialem ze jeden kolega ma.Moglbys poslac wiecej zdjec calej instalacji w przyczepie i jak dobrac silowniki.  sowa.dominik@.wp.pl

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majes
      Ponieważ mam ciągnik bez sterowania dawka paliwa komputerowo (ares 550) chciałbym poznać możliwości tuningu mechanicznego takiego silnika. Czy ktoś z was coś takiego robił? Jakie są możliwości? Ile to kosztuje? Jakie firmy polecacie do takiej modyfikacji? Piszcie co wiecie. 
    • Przez azifelek115622
      witajcie, mam taki orbitrol LS ma on 5 wyjść lecz wychodzą one z kostki dokręconej do orbitrola , myślałem, że jak odkręcę tą kostkę i podłącze mu olej bez tej kostki to będzie działał jak zwykły, bo nawet na orbitrolu schemat jest bez tej kostki rozpisany , bez piątego wyjścia. , ale gdy zapodałem mu ciśnienie to blokuje gdzieś to ciśnienie, jedynie tak słabiutko wyciska przez taką malutką dziurkę. da się to w ogóle jakoś do ostrówka wmontować? czytałem też że przeznaczone są te orbitrole do współpracy z jedną pompą "orbitrol-pozostała hydraulika"
      może wyrzucić tą pompę od wspomagania i podłączyć go pod tą dużą pompę od hydrauliki? chyba, że da się to jakoś zmajstrować na osobnej pompie załączam także zdjęcia orbitrola




    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez adamek1942
      Witajcie nie wiedziałem gdzie napisać taki temat wiec napisałem go tu ;] jak tam macie przekonanie co do smarowanie silnika na wysokich pryzmach 2 metrowych ??  jak myślicie odczuje takie coś silnik ?? czy zajechał ktoś z was już silnik przy ubijaniu kopca ?? 
    • Przez karpiol
      co trzeba pokazać w ciągniku na egzaminie?? Egzamin mam na Zetorze 3320...
      - rozrusznik
      - alternator
      - wlew oleju
      - wlew płynu hamulcowego
      - wyłącznik prądu
      - filtr powietrza
      - wlew płynu chłodzącego
      - miarka do sprawdzania poziomu oleju
      - wlew płynu do spryskiwaczy
      coś jeszcze??
       
      prezentacja ciągnika jest przed połączeniem z przyczepą czy po??
       
      Proszę o odpowieź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.