News
rallyfanx

Schemat elektryczny podłączenia elektromagnesów Massey Ferguson MF 36XX szukam

Polecane posty

rallyfanx    0

Witam wszystkich. Mam prośbe czy jest ktoś w stanie poratować schematem ewentualnie zdięciem  jak mają być popodłaczane elektromagnesy w Massey Ferguson serii 36XX.  Kuzyn kupił takiego z porozłaczaną elektryką a nigdzie w internecie nie idzie znaleśc jak te elektromagnesy mają być popodłaczane (mam instrukcje i katalog ale tam tego niestety nie ma). Może ktoś ma pod ręką. Z góry dziękuje za wszelką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

schemat czego?

masz wiazkę od autotronic i po kolei wychodza wtyczki

1- przedni naped

2- zółw zając

3 - mechanizm różnicowy

4 WOM

 

pierwsze trzy elektromagnesy sa blisko siebie

WOM jest trochę "oddzielony"

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

respekt.... kupić traktor bez podstawowej elektryki.... no chyba że za pół darmo go z krzaków wyciągnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    188

Pewnie na podłączonych nic nie działało a jak rozłączone to dało się wcisnąć jakiś kit i znaleźć ,,jelenia" (bez urazy) co kupi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rallyfanx    0

Dzięki za konkretne podpowiedzi, a frustratom co poradzę .. znajdzcie sobie zajęcie a nie spamowanie głupimi odpowiedziami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    188

Kolego nie bulwersuj się tak nikt tu nie pisze niepotrzebnie, to idzie podłączyć bez schematu metodą prób i błędów podłączasz jeden przewód pod któryś z elektrozaworów i przyciskasz kolejno przyciski którymi się załącza elektrozawory (np. wciskasz przedni napęd załącza się wom to ten sam przewód przerzucasz aż załączy napęd) i zostaje tylko dopasować który do czego podłączyć, tylko obawiam się że w twoim przypadku może niewiele zadziałać.....

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

jest podobne jak ma Autotronic1 , ale jak ma Autotronic2 to raczj nie  -  a tego nie wiemy - wogóle mało wiemy co tam jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
    • Przez MasseyFerguson3635
      Witam, posiadam ciągnik MF 3635 1994 rok ze skrzynią dynashift, podczas orki jeździłem na biegach 3 i 4, podczas wyjazdu z pola chciałem przełączyć na bieg 1 lub 2, niestety oba są zablokowane nie da się ich wbic, wajcha zmiany biegów nie daje sie przełączyć, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Miał ktos podobny problem lub wie co mogło sie uszkodzić?
    • Przez pitraszek1
      witam mam problem z mf 3080 zepsuł się uszczelniacz na siłowniku od podnośnika , siłownik został wyjęty waż który idzie do tego siłownika został zaślepiony parę razy nim jeździłem i wszytko działało ale gdy podłączyłem siłownik nie działają hamulce (w ogóle nie dochodzi olej do pompki hamulcowej)  siłowniki cały czas się zapowietrzają  i wspomaganie działa dobrze gdy się nim powoli kręci ale gdy chce szybciej skręcić to nie mogę bo ciężko idzie , nie wiem co to może być bo  przed  tym jak podłączyłem ten wąż od siłownika wszystko działało i teraz nie wiem czy poszła pompa czy wszystko się zapowietrzyło jeżeli tak to jak to odpowietrzyć , i jeszcze zauważyłem że gdy podnoszę podnośnik i jednocześnie skręcam to wspomaganie zaczyna działać gorzej ale gdy siłownik stanie wszytko jest dobrze miał ktoś podobny przypadek 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj