majes

zwiekszenie mocy ares 550

Polecane posty

majes    5

Da sie w aresie 550 zwiększyć moc silnika? Robil juz ktos cos takiego?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafko52    0

hej ja ma zwiekszona moc w case jx80 na90 , jest przestawiony na pompie paliwa , jak narazie jest oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też jestem ciekaw czy da rade podkręcić aresa 550 jeśli tak to o ile KM można bezpiecznie to zrobić ??? seria ma 95 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jest możliwe, z tego silnika w nowszym modelu wyciągano 110 KM. Proste zwiększenie dawki jest kłopotliwe bo okienko w pompie (do tego celu) jest od strony bloku i nie da się tego zrobić bez demontaż pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

110 KM to już spoko jest ciekaw ile taka atrakcja kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Ale inaczej sie tego nie da zrobić, bo on ma pompę mechaniczną, zgadza się?

A wiecie jaki to typ i producent pompy?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pompa rotacyjna a producent to Lucas o ile się nie mylę.

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

W moim jest STANADYNE made in USA. Wszystkie pompy rotacyjne działają na tej samej zasadzie nie zależnie od producenta. Kłopot w tym że w moim przypadku okienko do zmiany dawki jest od strony bloku i bez wyjęcia pompy nic nie zrobię. W innych silnikach np:Perkins okienko jest od zewnętrznej i jak ktoś wie jak zmienić dawkę to można łatwo spróbować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Jaq mam STANADYNE przy Fergusonie i nie regulije się nic pod żadną pokrywką tylko jest taka śrubka mała na imbus i ona jest na środku u góry (pompa w pozycji pozimej) i bez znaczenie z której strony byłaby pompa do dojście takie samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

A mówisz kolego że nie? Miałem pompe kiedyś u czyszczenia i ten co mi robił mówił że moge sobie zwiększyć jak i zmniejszyć dawkę. Zbytnio nie zwiększałem ale po wkęceniu ciągnik był napewno słabszy to od czego by to było jak nie od tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Nie będę się spierał bo nie wiem jakie pompy STANADYNE są/były montowane w MF ale na pewno z korekcją dawki a może jeszcze z czymś? W sil. JD były długo montowane tradycyjne mech. pompy bez korekcji dawki (taką mam) i uwierz mi że w tych dawkę reguluje się w środku na napędzie głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

No ok. nie mówię że nie wierze i  nie napisałem że jest niemożliwe żeby się regulowało pod pokrywką tylko napisałem jak to wygląda u mnie skoro była mowa o Stanadyne i taką też mam przy MF.

Miałem kiedyś Aresa 550 ale nie jestem w stanie powiedzieć jaka tam była pompa czy nawet jak wyglądała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maro80    0

Witam serdecznie. Chciałbym odświeżyć temat zwiększenia mocy w ares 550. Czy udało się komuś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Chcesz to zrobić sam, czy zlecić firmie zajmującej się tym zawodowo i profesjonalnie?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Moc to tylko kwestia pieniędzy, i wytrzymałości silnika.
Konieczne będzię dołożenie intercoolera, plus ewentualne zwiększenie dawki. To najtańsza wersja

Gdy mamy dużo, dużo więcej kasy wkładamy bardziej wydajne wtryski, pompe. Robimy porting głowicy, wsadzamy większe tuleje, montujemy lepsze turbo i na koniec zakuwamy silnik. Proste prawda ? :D

Więcej mocy uzyskamy również montując lpg


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Pieniądze na niewiele się zdadzą bez racjonalnego myślenia i profesjonalnego podejścia do tematu.

Bez tego powstanie niewiele więcej niż "wieś tuning". :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Przy ostatniej wizycie u mechanika pytałem o podniesienie mocy. Mam pompę jak wyżej delphi. Mówi że trzeba ją wyjac i oddać do profesjonalnego zakładu który ją wyreguluje. Czy ta regulacja to wydarzenie śrubki o której piszecie czy to jednak trochę bardziej skomplikowane i robią to profesjonalne firmy?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5
Dnia 6.10.2017 o 08:24, AlaCapone napisał:

Chcesz to zrobić sam, czy zlecić firmie zajmującej się tym zawodowo i profesjonalnie?

Masz namiar na taką firmę?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj