Skocz do zawartości
rafal

Dofinansowanie dla gospodarstw niskotowarowych.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
staszek    3

mam takie pytanie czy ktoś już dostał powiadomienie o tym kiedy wpłyną pieniążki za 5 ratę niskotowarówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

nie dostaniesz powiadomienia, dostaniesz od razu kasę na konto, nie wcześniej jak rok po otrzymaniu w czwartym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idpe    0

Mam do was ogromną prośbę , czy mógł by mi ktoś odpowiedzieć na pytania .czy w tym roku można złożyć wniosek na niskotowarówke jeżeli nie to czy w następnym roku byłaby taka możliwość i ostatnie pytanie jakie warunki trzeba spełnić aby takowe dofinansowanie dostać , mniej więcej wiem , ale chciałbym być pewien .

CZekam na wasze odpowiedzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    102

niskotowarowki nie ma i nie bedzie.ja juz w kwietniu dostalem kase za 5 rok,ciekawe co dalej.

 

 

dzwonilem 19 V do kierownika biura powiatowego bo u nas jest powodz i pytam jakie papiery i zaswiadczenia trzeba miec na wypadek kontroli,bo nie wiem czy uprawy przezyja,a ten mi mowi[bez pewnosci w glosie]ze nic nie trzeba bo nie maja zadnych wytycznych do kontroli i nic nie beda sprawdzac.

interesowal sie ktos tym rozliczeniem? jak to jest u was

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

no własnie panowie jak to jest z tym rozliczaniem niskotowarowek po zakonczeniu 5 płatnosci bo mialo byc tak ze po wypłaceniu 5 płatnosci jest 6 miesiecy [od daty wyplaty] na przekroczenie 4 esu jak to jest w praktyce sprawdzaja to czy nie mial ktos kontrole juz po zakonczeniu platnosci niskotowarowej??pytam bo mam tez niskotowarowke i aby przekroczyc 4 esu musze miec trzode ale teraz sami wiecie jakie ceny i wtopa z trzoda jest konkretna i własnie niewiem czy moze to zastapic czyms innym aby przekroczyc czy jak przy skladaniu wniosku byla trzoda i jest wpisane ze w roku docelowym bedzie tyle a tyle szt to tak musi byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

tak jak wczesniej napisalem,nic nie slychac,chyba zadnej kontroli nie bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik22
      Czy już coś wiadomo jak będą wyglądały nabory na PROW 2014-20? Na jakich zasadach będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie z UE? Co z Młodym Rolnikiem i Rentami Strukturalnymi na kolejne lata?
    • Przez misiekbz2
      Witam. Byłem dziś w ODR i od marca podobno ma być nowy nabór. Województwo świętokrzyskie zna ktoś kogoś dobrego do zrobienia i prowadzenia biznesplanu? Gość z ODR od razu kazał przyjść po nowym roku i że zrobi ale nie wydaje mi się żeby był bardzo "obity flakami".  I jakie są ceny za prowadzenie i zrobienie biznesplanu?
    • Przez karolr2
      Witam chcę założyć nowy temat poświecony modernizacji małych gospodarstw na terenach południowowschodniej części Polski.Słuchałem dzisiaj ministra Kalemby i podobno sie szykuje jakaś dla nas pomoc.Jeśli ktoś coś wie to proszę niech się wypowie w tym temacie. Z tego co wiem ja to ma być pomoc dla gospodarstw o wielkości średniej wojewódzkiej ilości posiadanych ha
    • Przez kamil1985
      Młody rolnik w 2017. Jak skorzystać, kiedy nabór? Ciąg dalszy dyskusji z wątku 
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88807-m%C5%82ody-rolnik-2016/
      Szukasz więcej informacji o programie Młody Rolnik? Rozwiązania wszystkich problemów znajdziesz w wątku
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/2868-m%C5%82ody-rolnik-nowe-zasady/page-1590?view=getlastpost
       
      dlaczego przecież w pierwszym kwartale 2017 roku będzie nabór a pula znowu została zwiększona

       
    • Przez Vinci007
      Witam!
       
      Zakładam nowy temat "Inwestycje w gospodarstwach położonych na obszarach Natura 2000  w ramach Prow 2014-2020"
      Na ten temat jest mało wiadomośći w necie, a program rusza już w I kwartale 2017 roku. 
      Każdy niech pisze co wie? Jakie wymagania, na jakie maszyny można dostać itp.
       
×