Dido12045

problem z rozruchem zetor 12045

Polecane posty

beny88    0

Witam żeby nie tworzyć nowego tematu podepnę się tu,

Mam problem z odpaleniem zts14245, stał trochę nieodpalany wiec myślałem że padły aku podładowałem ale dalej nic, wyłącznik masy działa, prąd jest światła, radio działają, kontrolki się świecą, bezpieczniki całe, zegar pokazuje 12v, biegi wybite wciskam start i tylko wskazówka od napięcia opada nic więcej się nie dzieje, puszczam i wskazówka wraca na 12v, aku dość szybko się naładowały więc myślałem że jest już po nich ale wrzuciłem do mniejszego ciągnika i odpala normalnie, a z mniejszego w 12stce to samo co na oryginalnych ;/ . 

Wydaje mi się że albo ten przełącznik pod siedzeniem 12/24 coś nie działa albo rozrusznik , czy może problem z masą?

Jak sprawdzić i wyeliminować te rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy prąd do stacyjki/wlącznika  dochodzi.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Zewrzyj  50a z 51 jeżeli przełącznik będzie cykał a nie odpalał to zobacz czy na zacisku 50 pojawia się napięcie. Jeżeli pojawia się na 50 to wina leży w połączeniu przełącznik rozrusznik lub w rozruszniku.

 

Jeżeli po zwarciu 50a z 51odpali to problem z przyciskiem - stacyjką - czujnikiem biegów - połączenia przewodów.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny88    0

zwarłem 50a z 51 tylko iskrzy nic więcej, odpalił na zaciąg, stawiałbym na rozrusznik, w poniedziałek zawiozę może coś  znim zrobia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jeżeli iskrzy a nie wrzuca przełącznika to albo spalona cewka albo przełącznik się rozkręcił.

 

 

Odłącz zacisk 50 (sterowanie elektrowłącznika) i zewrzyj 50a z 51 przełącznik 12/24 musi wtedy "pracować" , jeżeli przełącznik jest "głuchy" to próżne wyjmowanie rozrusznika.

 

http://www.elektro-metal.pl/oferta.html


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wykręć cały stycznik z obudowy, na te 4 śruby na śrubowkręt wyciągnij razem z  kablami i od dołu w styczniku masz tak jakby bolca, to jest stycznik, wciśnij go ręką, dopchaj stycznik że by zwarły się styki na górze, po prostu  ręcznie go uruchomisz,  jak nie odpali to rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny88    0

Znajdę tylko chwilkę i spróbuje go jeszcze wykręcić, dam znać czy pomogło ;)

EDIT" Rozebrałem przełącznik 12/24 wygląda na spalone uzwojenie dziwna rzecz :)

przełącznik wymieniony maszyn a pali

Dzięki za pomoc panowie

Edytowano przez beny88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj