Danko

Massey Ferguson 6180

Polecane posty

Danko    0

Witam

 

Panowie jestem nieszczęsnym pośadaczem fergusona 6180, potrzebuje szybko pomocy. Może opisze wszystko po koleji,

W czasie orki było słychać łupnięcie i od tamtej pory przestał działać podnośnik i skręt kierownicy. Zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju skrzyni biegów, zdemontowałem dekiel z pompą podnośnika i okazało sie że od pompy podnośnika urwany jest wałek wychodzący z pompy pompy z trybem. Wymieniłem pompe pdnośnika na nową, po zalaniu olejem i odpaleniu ciągnika wszystko działało (skręt i podnośnik) ze 20 minut później podnośnik zaczoł sie zacinać i teraz przestał całkiem działać a skręt raz działa i raz nie działa, wszystko było odpowietrzane. Co może być powodem i gdzie tego szukać. A tak w nawiasie dodam że rozkręciłem starą pompe podnośnikową z ciekawości okazało sie że ta strona od podnośnika koło zębate zmieliło obudowe pompy około 2cm. i teraz wiem że jest dużo opiłków w skrzyni.

 

Panowie które elektro zawory wyczyścić żeby to wszystko ruszyło bo 50 h czeka na orke.

 

 

Wszystie sugestie i podpowiedzi mile widziane. Dziękuje i Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    233

Wymiana filtrów i oleju jest wskazana. Jeśli to nie pomoże to musisz płukać układ ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlo36    5

Opiłki w oleju to śmierć dla hydrauliki, sam mam 6180 (z którym odpókać nie mam problemów) ale miałem też inne MF-y i różne cuda się działy.

Musiała być nieodpowiednia pompa skoro zajmowała za dużo miejsca.

W tym przypadku dobrze byłoby mirzyć ciśniania jak się coś dzieje lub nie działa, elektromagnesy od podnośnika masz po przeciwnej stronie skrzyni od pompy, mogły one wyłapać jakieś opiłki i przez to się cieło aż przestało działać, co do wspomagania to też mogły się zacząć przycinać zawory od opiłków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danko    0

fitry i olej był wymienione razem z pompą. Lecz w nowym oleju znajdują sie opiłki , które zawory wyczyścić od orbitrola żeby zaczoł działać sprawnie skret. Wiem że sówak podnośnika przycina sie bo dostały sie do niego opiłki i wiem gdzie się znajduje .  

 

 

 


 

 

 

 

Edytowano przez Danko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin00    0

witam. Mam problem z moim fergusonem. wersja 6180. Dzisiaj wyjechalem nim w pole, wcisnalem sprzeglo zeby zmienic rewers do tylu i nagle zgasly mi kontrolki od rewersu, od polbiegow. wszystko chodzi normalnie tylko nie moze ruszyc nie ma biegow bo ten rewers chyba cos nie tak. Moze ktos wie co moze byc nie tak. Dodam ze jak przekrecam stacyjke, zapalajs mi sie wszystkie kontrolki tak jak zawsze oprusz rewersu i potem jak gasna to wsxystkie tylko od ladowania sie swieci. Ale cisgnik pali normalnie. Mi sie wydaje ze to bedzie cos z elektryka, a na tym to sie wogole nie znam. Bezpieczniki przepstrzylem to niby wszystkir dobre. czekam na jakies pomysly. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin00    0

jakie ladowanie?
Nie wiem o jakie ladowanie chodzi. Bo akumlator jest niby ok. Ciagnik pali swiatla swieca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    2

Podepnij się np. miernikiem uniwersalnym albo w jakieś gniazdko w kabinie, albo bezpośrednio pod akumulator i sprawdź jakie masz ładowanie, o ile wogole jest, sprawdź przewody przy altku czy żaden nie jest luźny, prawdopodobnie szczotki w regulatorze napięcia się wytarły w altku, zresztą to widać po jego demontażu, to mi przychodzi do głowy, choć nie można wykluczyć innych przyczyn, ale należy zacząć od rzeczy najprostszych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Piszesz że od ładowania się swieci, czyli z ładowaniem coś nie tak więc każe Ci je naprawić jednak ładowanie nie ma nic wspólnego z rewersem bo mi na swiecącej kontrolce przełącza rewers także przy 6180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin00    0

swieci mi sie ladowanie ale po odpaleniu ciagnika normalnie gasnie
po odpaleniu na desce nie swieci mi sie ani jedna katrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danko    0

pisałeś żę ci świeci ładowanie ale nie pisałeś że po odpaleniu gaśnie sprawdz bezpieczink i przewody od akunulatora bo 1 bezpiecznik jest od rewersu zwruć ówage na bezpiecznik przy rozrószniku i czy przewody nie są łączone aluminiowymi tulejkami bo tam może być problem 


koledzy może wiecie które zawory są odpowiedzialne za skręt żeby oczyścić je z opiłków 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Od wspomagania nie ma chyba zadnych elektrozaworow. Jak chcesz cos czyscic to masz filtr do wspomagania ten podluzny wklad ale gp sie wymienia.


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin00    0

nie sprawdzalem. sprawdzalem tylko te kolo kierownicy. Jutro rano sprawdze kolo akumulatora. A to one sa tam gdzies nad nim? bo nawet nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danko    0

a orbitrol nie ma jakiś zaworów 


koledzy jak przemyć układ hydrauliczny skrętu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Danko

 

Masz filtr od wspomagania ale mimo to myślisz, że jakimś  cudem opiłki go ominęły i poszły do orbitrola. Nic tylko pogratulować.... Ale to nic szukaj dalej tych zaworów.


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin00    0

nie jestem na sto procent pewny bo tak szybko to sprawdzalem przed praca ale najprawdopodibniej do tego bezpiecznika pod maska od rewersu prad mi nie dochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin00    0

posprawdzalem i bezpieczniki dobre te dwa pod maska i pod kierownica. To moze ma ktos jeszcze jakiegos pomysla. co moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LubieMF    0

#variotechnic zajmuje się MF i Fend mi robił skrzynię i naprawdę szybko i fachowo do tego podszedł. Co prawda jest z poznania, ale jeździ po całej polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mgmoto
      Witam, czy wiecie może jak uzyskać dostęp do katalogów AGCO , massey fendta itd... dzwoniłem do korbanka, ale powiedzieli ze ostatni raz robiłem u nich zakupy dwa lata temu i nie jestem stałym klientem ... mam massey 8170 i fendta 926 .. a katalog potrzebny ...
      Macie jakieś rozwiązania?
    • Przez ZjaRanyPL
      Witam posiadam Mf 3095 i mam problem z kontrolką ciśnienia oleju ponieważ się świeci a wspomaganie kierownicy,podnośnik oraz przyśpieszacz działają prawidłowo i wyjścia hydrauliczne również.Nie działa wałek wom,blokada,napęd działa nie da się go wyłączyć i nie działa przebita biegów żółw-zając cały czas na żółwiu. Jest jeszcze coś takiego ze po puszczeniu sprzęgła wszystkie kontrolki po chwili gasną a po naciśnięciu spowrotem sie na chwile zapalają i gasną.
    • Przez chrobi123
      Tak jak w temacie, jak odpowietrzyc hydraulike w mf.5445 dyna4, zmienilem olej i filtry a ciagnik nie moze sie uwlec, nie ma sily, czuc jak skrzynia dusi silnik, prosze o pomoc
    • Przez ceston
      Witam potrzebny mechanik do MF 1014 w sprawie hydrauliki bo już nie daje z nim rady. Kujawsko pomorskie okolice Grudziądza dokładnie 20 km od niego. Wyjmowalem już rozdzielacz od podnośnika czyscilem a on nadal uparcie dźwiga ramiona do góry.
    • Przez piterwx2
      Witam. Mam problem ,ponieważ z dnia na dzień przestał działać tur ,tzn. kilka dni temu wylałem stary olej i zmieniłem na nowy (AGROL U) założyłem filtr oleju hydraulicznego (nie było poprzedniego bo ktoś wyżucił i nie założył) odpowietrzyłem filtr i odpaliłem ciągnik zdziwiło mnie bo tur ani zareagował. Podnośnik działa, wspomaganie kierownicy też a tur nic. Nie wiem co dalej robić ręce opadają już od soboty próbuję to zrobić..
       
      PS: tur jest na hydraulice zewnętrznej tzn. (oddzielna pompa)
      Błagam o podpowiedz..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.