Skocz do zawartości
News
gawela133

New Holland T7 210 czy John Deere 6170M - którego wybrać ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gawela133    0

Witam.

Zastanawiam się nad wyborem cięgnika new holland t7 210 czy john deere 6170m ciągniki te beda pracować na ok 130ha.

 

Który waszym zdaniem jest lepszy? Który mniej awaryjny?

 

Dodam ze new holland jest tańszy o ok 50 tyś zł

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

JD !!!!!!!!, może i manula bedzie ale jako główny mół będzie nie do zabicia


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misza9128    17

New Holland , mocniejszy , dobrze wykonany , polecam 50 tys na drodze nie lezy i mozesz jakąś inną maszyne nabyć , pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszC5    21

Ja bym odrzucił JD ze względu na DPF który jest upierdliwy i na pewno będzie mniej trwały niż AdBlue w NH.

Dlaczego bierzesz pod uwagę tylko te dwie marki?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

A ja mam ciągnik z DPF'em i na dopalanie DPF dużyłem może z 5-7l on czyli jakieś 30zł a gdybym lał ad-blue to wydałbym na niego już ok 400zł....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    674

a ja nie mam w swoim a adblu ani gównianego dpf ale szczerze choć nie jestem fanem ani nh ani jd to wybrałbym nh a jak jd to tylko R bo M to z tą kabiną z przed 15 lat to porażka. po za tym trzeba wziąć pod uwagę że silnik z dpf ma jeszcze egr przez co sam silnik pali więcej jak z adblue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

A ja mam ciągnik z DPF'em i na dopalanie DPF dużyłem może z 5-7l on czyli jakieś 30zł a gdybym lał ad-blue to wydałbym na niego już ok 400zł....

 

ile godzin zrobiłeś tym JD?, w naszym maxxumie na ok 1300h poszło ok 200l adblue co daje jakieś 300zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

800zl i Adblue odłaczone bez konsekwencji dla silnika itp.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal122    8

To wyłączenie pewnie wygląda tak jak to się robi w ciężarówkach.

Wyłącza się w komputerze adblue albo podłącza się jakiś emulator i już maszyna śmiga,w ogóle nie trzeba ingerować w mechanike tak jak przy DPF.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalsoft    2

ja jd w wersi m bym tez nie bral nie dość ze drogo to w małych ciągniki z  serii M to porazka wiem na przykładzie sąsiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

Powiedziałeś małych.. Nie oznacza że i duże muszą być awaryjne mam 150M i jakoś bez awaryjnie chodzi, a kolego powyżej od razu ci powiem że nh z mocą od 70 do 105km  są tak samo awaryjne jak małe jd też mam przykład na dalekim sąsiedzie co kupił przed żniwami nh coś ok.100km i całe żniwa na serwisie stał i tyle z jego ciągnika tak samo i classy wujek ma classa juz ponad rok i narobił z 10mth i już serwis na 2 tygodnie zabrał moc 70km. żaden ciągnik nie jest idealny z małą mocą do firm i serwisów to jest dobre bo więcej zarobią dlatego ciągniki są awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalsoft    2

duze tez nie są idealne moim zdaniem nie ma juz takich ciągników co kiedys , ale znajomi mający jd jednak juz ich tak nie chwala a wręcz narzekają na wykonanie i funkcjonalność. wSZYSTKO zależy na jaki egzemplaż się trafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

Nie powiedziałem że są idealne, po prostu mniej awaryjne i przynajmniej dobrze że mniej bo głupia część jakaś do jd jak i do innych maszyn jest bardzo wygórowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

@qazi przepraszam że tak późno, już Ci tłumacze, ciągnik u mnie przepracował ponad 200h spalając 2000l ON, filtr czyścił się 2 razy, w czasie pracy po 20min za każdym razem, więc no mógł spalić te 3-4l na każde czyszczenie ponad planowaną robotę.

Znalazłem informację że zużycie Ad-blue waha się w granicach 5-10% na każdy 1l ON czyli na 2000l ON potrzeba od 100 do 200l ad-blue a cena ad-blue waha się między 1 a nawet 4zł, średnio wychodzi te 300-400zł. Nie wiem jak w praktyce wychodzi zużycie Ad-blue ale z tego co widzę to wychodzi że znacznie mniej. Mój błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

U mnie w kombajnie na skoszenie 600 ha poszło powiedzmy 8500-9000 l ON a AB poszło jakieś 400 lx  0,75 zł. Co do DPF to jak ciągnik chodzi na obrotach i  ma temperaturę to DPF się nie zatyka ale jak chodzi na małych obrotach lub często się go gasi to już inaczej wygląda. Kilka lat temu było zdecydowanie  więcej zwolenników DPF obecnie na przykładzie JD gdzie uważa się go za kastrata  to zdania się pozmieniały .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

@qazi przepraszam że tak późno, już Ci tłumacze, ciągnik u mnie przepracował ponad 200h spalając 2000l ON, filtr czyścił się 2 razy, w czasie pracy po 20min za każdym razem, więc no mógł spalić te 3-4l na każde czyszczenie ponad planowaną robotę.

Znalazłem informację że zużycie Ad-blue waha się w granicach 5-10% na każdy 1l ON czyli na 2000l ON potrzeba od 100 do 200l ad-blue a cena ad-blue waha się między 1 a nawet 4zł, średnio wychodzi te 300-400zł. Nie wiem jak w praktyce wychodzi zużycie Ad-blue ale z tego co widzę to wychodzi że znacznie mniej. Mój błąd.

 

w tier4a ( czyli takiej normie jak nasz maxxum) zużycie adblue jest do 5%, w nowszej normie jak dobrze pamiętam do 7-8%. na pierwsze 200H wystarczył jeden zbiornik 37l adblue, jak pisałem wcześniej na ok 1300h poszło ok 200l adblue, więc twoje założenia nijak mają się do rzeczywistości, tak samo jakbym pisał że na wypalanie filtra w JD trzeba poświęcić ok 30min co 8h pracy czyli na 200h należałoby spalić ok 100l ON czyli ok 400-450 zł co raczej nie jest prawdziwe i dość błędne, tak jak Twoje założenia co do zużycia Adblue.

co do samej ceny to za 18l adblue 45zł to jest  2,5zl za litr i w takiej cenie spokojnie kupisz praktycznie wszędzie, kupując rozlewny, albo w większych ilościach można kupić za ok 1zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

No to mamy wszystko wyjaśnione, nie ma co się bać ani SCR ani DPF, jedno i drugie to znośne koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Z filtrem cząstek stałych zawsze spali więcej niż z AdBlue. Mając taki wybór na pewno wybrałbym T7.210 zamiast JD - Mki.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez crystal169
      Witam, posiadam kombajn New holland tc 56 od nowości tj od 2009 roku.
      W tym roku chciałem obrócić noże w rozdrabniaczu słomy ponieważ już są dość wytępione, a z drugiej strony nic. Okazało się jednak że 2 skrajne noże nie dadzą się obrócić ze względu na śrubę którą są przykręcone. Tej śruby po prostu nie da się wyjąć bez większego rozbierania blach sieczkarni, i teraz moje pytanie czy ktoś obracał te nożei miał taki problem, czy może jakiś sposób jest a ja go po prostu nie widzę.
    • Przez Kierownik
      Ok. Co byscie wybrali? Kto użytkuje jeden z tych modeli? JD interesuje mnie z autopowr. Jakie są plusy i minusy jednego i drugiego? Nie miałby to byc ciągnik główny, ale dobrze zeby z 4 skibowym polatał jak i z jakims agregatem uprawowo siewnym.
    • Przez KlaudiaRolniczka
      Hej  jaki polecacie kombajn na 30-40 hektarów zboża? w grę wchodzą używane jak i nowe maszyny
       
       
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.