D-e-x-t-e-r

Renault czy warto ?

Polecane posty

D-e-x-t-e-r    2

Witam, szukam ciągnika z turem lub to tura 80-100KM (*cena30-40tyś), byłem dziś obejrzeć Renault 95.14 z 1983r z turem jedno sekcyjnym Stoll bez osprzętu. cena za ciągnik + tur 27,500zł myślę ze za 25 tyś by poszedł... Tylko czy opłaca się przerabiać takiego tura na 3 sekcyjnego ewentualnie jaki to byłby koszt ? No i co do ciągnika to opony 20% bieżnika, kabina troszkę juz podspawana bo zaczyna sie sypać niby na bieząco robił ale wiadomo. i w środku plastik wyłamany tam gdzie jest radio, radio nie działa ogrzewanie tez nie dziala. Czy warto kupić czy lepiej odpuścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
das21    47

lepiej kupić coś takiego i zainwestować trochę nóż kupić odpicowanego za dwukrotna cenę, a założę się ze jak by ten ciągnik trafił do handlarza to by zainwestował w kosmetyka i parę bajerow i by poszedł za ok 35tyś więc dobrze się zastanów a nie tak jak kolega nie widział i już mówi że nie warto. chyba że jest w opłakanym stanie mechanicznym ale nic o tym nie napisales

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

Nie znam się na turach więc się nie wypowiem na jego temat ale co do reszty to myślę że jeśli jedyne problemy to niesprawne ogrzewanie,pękająca kabina,radio i przednie opony a cała reszta jest w porządku to moim zdaniem warto.

Z ogrzewania pewnie nadroższą rzeczą może być kupno nagrzewnicy więc możesz dowiedziec się ile ona kosztuje,radio to pewnie można dopasować jakieś od samochodu i koszt podłączenia i tego całego grzebania przez elektryka to też nie powinna być jakaś droga sprawa.

Ten wyłamany plastik można dostać pewnie tylko na szrotach i tutaj ceny już są różne.

Czasami byle plastik puszczą za pare dych a czasami trzeba bulić parę stów ale ja bym się tym nie martwił.

Często jest tak że lepiej kupić samochód,ciągnik czy inną maszyne tanią i niesprawną i potem samemu doprowadzić do ładu niż kupić coś w czym już było grzebane tylko trzeba to robić z głową.

Chociaż nie wiem czy nie wolałbym ciągnika bez tura bo jakby nie patrzeć przy ładowaczu rewers i sprzęgło zużywają się dużo szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Co do kosmetyki, to wiadomo nie jest najważniejsza, mechanicznie prawie jest ok. są jakieś drobiazgi z tego co widzialem, bo wyjdzie zawsze po kupnie... Co do ciągnika to by nie byl najgorszy tylko ten tur sporo przerobek, musialbym sie dowiedzieć czy warto go przerabiać bo uzywki chodza po 10tyś już 3 sekcyjne. Zastanawiam się jeszcze nad tym. http://olx.pl/oferta/renault-103-54-103-54-103-54-z-turem-CID757-ID9Jzjx.html tylko że mam daleko (500km) ale juz o wiele mlodszy i z turbo zawsze 10km więcej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

No ten z tego linku jest bardzo ładny,13 tyś godzin to silnik jeszcze długo pochodzi.

MWM jak się dba to spokojnie robią 20 tyś godzin a zdarzają się takie co prawie dobijają do 30 tyś.

Przy tym przebiegu wychodzi że robił prawie 700 godzin rocznie więc wygląda uczciwie.

Tylko że to co jest w ogłoszeniu to jedno a to co w rzeczywistości to drugie ale na twoim miejscu bym się przejechał i obejrzał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego tylko weź pod uwagę że ciągnik z porządnym ładowaczem jak ten z linku na pewno nie stał z tym ładowaczem co z resztą widać po przednich oponach do tego dołóż zużycie przedniej osi.
A tamta z jednosekcyjnym będzie pod tym względem w lepszym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Na razie mi się nie śpieszy, więc poczekam trochę aż pokaże się coś blizej mnie, Najlepiej by mi pasował 103.54 bo ma juz prawie 100KM to w pole moze jechać a i do tura będzie dobry bo to zawsze 4...Orientuje się ktoś jaki jest mniej więcej koszt transportu takiego ciągnika za km. ? I czy wiecie jakie są różnice spalania tekiej 4 a 6 np. 120KM ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

Będziesz w nim musiał wymienić wszystkie opony a to jest duży koszt,tamten poprzedni był według mnie dużo lepszy bo tylne opony były nowe i tylko przednie trzeba w nim wymienić.

W dodatku te nowe opony to Firestony,nie jest to jakaś bardzo dobra firma ale nie jest to coś najtańszego jak BKF,Petlas,Cultor

Ale nie da się ich porównać tak po samych ogłoszeniach bo w rzeczywistości ktoryś z nich może mieć jakiś poważny defekt którego nie widać w ogłoszeniu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

widzialem wczoraj ta renowke   golnie widac  zadbana  no i opony ma bardzo ladne sam zamierzam kupic ale wieksza  bo jedna juz mam  85KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

to jest w  zbuczynie ma dwie takie same  tylko jedna za 44 tys  netto a  druga 44  tys  brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

nie  ta 44  netto jest w lepszym stanie  ma opony lepsze w srodku ma tez ladniej ale jesli o moc i silnik to tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    28

Może ktoś chce kupić case 1056 z Turem trzysekcyjnym?
Może ktoś chce kupić case 1056 z Turem trzysekcyjnym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobn9 droga skrzynia w tych renowkach i trzeba znalezdzc dobry egzemplaz...

Edytowano przez MarcinParzych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

ja  tam jeszcze w swojej nic nie robilem jesli  kupisz renówke typu 110.54 czyli nie ceresa aresta itd  to watpie zeby ty  byly tak drogie czesci i zeby od razy myslec o  robieniu skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

hmm  no wiesz zalezy ile dla kogo  to drogo i zalezy jak czesto to robisz jesli ciagnik ma 20 lat  to zawsze mozna sie spodziewac ze cos sie ppsuje wiec  nawet  jesli skrzynia sie schrzani  to zrobisz ja dobrze i znow masz spokoj na 20 lat a nie jak w innych np mtz  niby tansze czesci ale komfort  pracy i awaryjnosc bez porownania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj