Skocz do zawartości
News
Riczson

Valtra n103.4 vs Massey 5611 & Massey 6612 vs Valtra N113

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
Riczson    1

Witam zastanawiam sie nad zakupem ciągnika. ma to byc ciągnik główny na ok 35ha

Valtra n103.4 vs Massey Ferguson 5611

Massey 6612 vs Valtra N113

Który z wyżej wymienionych ciągników byście wybrali lub polecili ewentualnie coś zaoferujcie podobnego.

Dodam że odległość do serwisu taka sama valtra i massey

LukaszC5    21

Ja bym brał Valtrę z przekładnią HiTech bo ta skrzynia to jest prosta (Jak na tej rodzaj srkzyni) i sprawdzona konstrukcja.

Produkują ją bez większych zmian od lat 90 i to nawet w modelu T gdzie moc dochodzi prawie do 200 km także jest stworzona do bardzo dużych obciążeń.

Na Fergusonie nie znam się za bardzo,ogólnie to dobra marka ale jednak ja wolałbym Valtrę bo jest według mnie dużo pewniejsza z wyżej wymienionych względów.

Silnikowo obydwa korzystają z silników AGCO Sisu więc tutaj nie ma różnic.

massei8    28

MF i valtra to praktycznie to samo porównaj ich parametry i cenę bo po co przepłacać jak to samo ja bym brał 6612 lub n113 w mf jest lepszy komfort jest masywniejszy

Wiadomość z agroFakt.pl

Riczson    1

Za MF przemawia komfort i wykonanie wnętrza, valtra słaby design, parametry prawie podobne, a awaryjność ktoś coś powie? a ja wasza współpraca z dealerem MF?

massei8    28

współpraca z dealerem bardzo dobra. Mamy dwa mf-y 5465 ma już ponad 7 tyś mth jedyne co było w nim robione to dwa czujniki były wymienione i jakaś uszczelka ale to na gwarancji a 7495 u nas jest od wiosny był kupiony z przebiegiem 125 mth teraz ma 650 mth i jak narazie wszystko gra

LukaszC5    21

Nie wiem skąð wam się wzięło że MF i Valtra to prawie to samo.

Silniki mają identyczne ale cała reszta to kompletnie co innego.

Riczson    1

Massey 6612 podstawa  Jd 6125M hydraulika wzmocniona, przedni tuz i opony 540 i 440 reszta standard