Skocz do zawartości
News
Tommekpol

Prasa Unia Famarol DF 120.1,8 D. Godna uwagi.

Polecane posty

Tommekpol    0

Oferta nie aktualna. Prasa została sprzedana. Temat do zamknięcia

Edytowano przez Tommekpol

extrabyk    2031

Jeśli nadal w temacie części działacie tak jak 2 lata temu to nie kupiłbym u was nawet skarpet.....

Tommekpol    0

Jeśli nadal w temacie części działacie tak jak 2 lata temu to nie kupiłbym u was nawet skarpet.....

Widzę że konkurencja nie śpi.

extrabyk    2031

Ani ja nie jestem dla was konkurencją ani wy dla mnie...jestem rolnikiem, który przez pół roku był zwodzony obietnicą załatwienia potrzebnej części do rozżutnika obornika. Dzwoniłem w tej sprawie co ok. miesiąc przez pół roku. Za każdym razem obiecanki oraz inna cena ale akceptowalna ale na koniec cena "wzrosła" o ok. 300 % w stosunku do wcześniejszych ustaleń.

Obiecałem osobie odpowiedzialnej za części u was,że każdemu rolnikowi przy każdej okazji opowiem o tym jak mnie załatwiliście i bedę radził omijanie was szerokim łukiem.

Moja maszyna stała przez pół roku a ja traciłem pieniądze nie mogąc jej używać ale wy traciliście przez to dużo więcej bo paru znajomych odstąpiło od zakupu u was poważnych maszyn za konkretną kasę.

Uważam,że każde lekceważenie rolnika przez urzędnika, handlowca czy producenta powinno byś piętnowane bo to MY ROLNICY ciężko na was pracujemy i należy nam się za to szacunek i uczciwe podejście.

Rolnicy mają dość innych problemów niż tracenie czasu, nerwów i kasy na współpracę z ludżmi, którzy ich lekceważą !!!

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Marco007