Skocz do zawartości
beny88

Zts 12245 tuz szwankuje?

Polecane posty

beny88    0

Witam

  Mam problem z podnośnikiem w zetorku w dwóch kwestiach

- na pusto nie opada, trzeba mocno poskakać a łatwe to nie jest :)

- z obciążeniem po zgaszeniu maszyna opada ;(

 

Co może być przyczyną tych problemów, podczas pracy i na małych obrotach wszystko chodzi normalnie. Może pług za ciężki ibis 4 xxl ? Zauważyłem że jeden siłownik wspomagający trochę mokry na uszczelniaczu, może tak namieszać? Nie jestem też biegly w obsłudze,mam go od nie dawna, może wajchy źle ustawione albo przepływ oleju?

z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

U mnie w ursusku mam takie pokrętło pod siedzeniem jest to zawór który można zakręcić aby podnośnik wolno opadał lub w ogóle.poszukaj jeśli występuje to go wykręc trochę.

Lub masz poprostu bardzo gęsty olej w skrzyni i stawia opór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

hmm może zawór prawie zakręcony i nie puszcza jak bez obciążenia a że silownik puszcza to olej przez przelew siłownika wraca do skrzyni i opada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

crvx40    7

to ze opuszcza na zgaszonym to rozdzielacz badz uszczelnienie na tloczysku gbyby byl wywiniety uszczelniacz na silowniku pomocniczym w ogole by nie podniosl takiego pluga. Silowniki pomocnicze wyklucz a zajmij sie rozdzielaczem. Co do opadania to tak jak mowia koledzy wyzej moze byc zdlawiony przeplyw oleju tym pokretlem za siedzeniem z prawej strony. Powiedz jeszcze czy jak olej sie rozgrzeje podnosi i obraca plug bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny88    0

pług obraca bez problemu na rozgrzanymzetor-10245-wajchy-od-hydrauliki-i-nie-t

masz na myśli to pokrętło nad czerwonym kablem? Jeźeli tak to jest skręcone na maksa , jeszcze się spytam do czego jest ta wajha krótka w podłodze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Wykrec trochę to pokrętło i masz problem z głowy.
Ta dźwignia jest od zalaczania mikropompki (wom/przedni napęd/żółw i zając) włącza i wyłącza się ją na zgaszonym silniku.

Ps u siebie mam włączoną non-stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Te pokrętło służey do zamknięcia  oleju w cylindrze, jak na podniesionym dokręcisz to  zamkniesz zawór  co idzie olej do cylindra w TUZie.

A ta rączka to nie włącznik  mikropompy, bo nie ma czegoś takiego w tych ciągnikach, tylko jest to WOM zależny i niezależny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2354

Będzie bo nie ma z napędem nic wspólnego, ta wajcha tylko przesuwa tuleję, która łączy wałek środkowy WOM wychodzący ze skrzyni z wałkiem napędzającym sprzęgło WOM w tylnym moście. Wyłączać jej nie ma sensu, zwłaszcza że włączać się powinno tylko na wyłączonym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Niestety nie da rady sprawdzić bo w 1224 nie mogę tego ruszyć w ogóle... a w drugim nie ma przodka xD
Ale kolega ma rację bo gdybyśmy wyłączyli mikropommpke to co ze wzmacniaczem;) którego też mam w obydwu niesprawnego od zawsze :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
    • Przez Jaskun
      Witam! Mam pytanie, czy ktos moze mi napisac jaka powinna byc zbieznosc przednich kol w zetorze 9245?
×