MateuszZajczkowski

New holland m100, warto?

Polecane posty

Witam,

Szukam opinii na temat New Holland M100, 

Jestem w trakcie poszukiwania ciągnika i on właśnie wpadł mi w oko ;)

Potrzebuję paru informacji o nim czy warto goo kupić, jak sprawdza się w pracy, co najczęściej w nim się psuje itp. ;) 

dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

M100 to jeden z ostatnich prawdziwych ciągników ze stajni Ford-Fiat już w pod logiem New Hollanda. Duży jak na swoją moc. Najmniejsza moc z całej serii przy tym samym silniku,skrzyni i przednim moście a to daje większą wyrzymałośc na zmęczenie przez lata ciężkiej pracy. Jest to taki przodek serii TM ale bazujący na dużym i dobrym 6 cylindrowym silniku Forda. Masz tam 100 KM z silnika o pojemności 7,5 L. w 6 cylindrach i bez turbo więc silnik nie wysilony. Trochę już lat mają te ciągniki więc i w mało wysilonym mogą być kłopoty ale tego nie unikniesz. Trzeba dużo szczęścia i spokoju przy oględzinach jak przy każdym ciągniku z drugiej czy nawet piątej ręki ale jak dobrze trafisz to ciągnik na lata a to już nie każda marka i model Ci zagwarantuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

Pełna gama tj. : full mechanik - Shuttle command, mechanik z jednym półbiegiem
- Dual command, semi powershift - Range command oraz full powershift - Power command

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

Cześć, odświeżam temat

 

Poszukuję informacji na temat wyjścia sygnału ls w ciągniku NH M100, jak ktoś ma na takim ciągniku ładowacz, przydało by się zdjęcie miejsca wpięcia cienkiego przewodu sygnału LS wychodzacego do rozdzielacza od ładowacza,

ma ktoś taki ciągnik lub bliźniaczo podobny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
f8l8x    0

odezwij się na priv to dam Ci numer do siebie bo mam nh m100 z turem, może pomogę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj