deluss

Jaki akumulator do Ursusa C-360

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od razu mi się to nie widziało, bo 1100A wg IEC to ponad 1700A wg EN. A teraz wszystko się zgadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Witam, otóż mam problem taki że C-360 nie chce odpalić jak się nim pojeździ trochę. Chodzi o to że gdy stoi nawet na mrozie tydzień czy dwa to podchodzę i pali z pierwszego, natomiast jak już pojeżdżę nim tak z 20-30 min i w między czasie odpale z dwa razy to przy 3-4-tym razie nie chce palić, akumulatory w ogóle nie kręcą rozrusznikiem. Macie może pomysł jak to rozwiązać? Może jakiś lewy pobór prądu czy coś i jak to sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może sprubuj odlaczyc wszystko tz wyciagnij bepieczniki i zostaw tylko zeby odpalal i ladowanie bylo i sprubuj jeszcze zobaczacz czymasz wgl ladowanie jakims miernikiem powinno byc z 14v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Napraw rozrusznik bo aku raczej dobre jeśli pali na mrozie ,A na krótko próbowałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pobór prądu najlepiej żarówką. Ale skoro po długim postoju odpala, to problem będzie w układzie ładowania. Masz prądnicę czy alternator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Prądnica po remoncie, dziś sprawdzałem miernikiem przy wolnych obrotach jest 13 V przy maksymalnych dochodzi do 15 V także wydaje się być dobrze. Woda w akumulatorach jest, jeśli chodzi o akumulatory to mają już parę lat, ale nie chce w ciemno kupować nowych żeby później się nie okazało że to nie same akumulatory są zepsute.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Napraw rozrusznik bo aku raczej dobre jeśli pali na mrozie ,A na krótko próbowałeś ?

też bym po rozgrzaniu silnika kilkukrotnie sprawdził na krótko, jeżeli będzie problem to podmienić rozrusznik na inny.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

sprawdz regulator napięcia. Możliwe że się nie otwiera ja tak miałem w tym roku


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Jeśli chodzi o rozrusznik to gdy łączę tą śrubę z której idzie przewód do akumulatora z masą to coś tam w rozruszniku się kręci ale nie ma przejścia na silnik jedynie przez starter, lew908 a jak sprawdzić czy regulator działa poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

musisz sciągnąć tą obudowe od regulatora i od 800 obrotów powinien otworzyć czy przeskoczyć jeden z zatrzasków czy jak to się nazywa. Dokładnie teraz nie pamiętam który. Wtedy jest otworzony i przekazuje dalej prad. Przy 2400 powinien się zamykać.  U mnie akurat było tak że raz się otwierał a raz się zacinał.  


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Że co? Jak połączysz tą śrubę z masą to robisz zwarcie. Widać, że nie masz o tym pojęcia. A regulator zostaw w spokoju, bo niepotrzebnie narazisz się na koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

no troche kusztuje bo cos koło 80 zł płaciłem w tym roku


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

musisz sciągnąć tą obudowe od regulatora i od 800 obrotów powinien otworzyć czy przeskoczyć jeden z zatrzasków czy jak to się nazywa. Dokładnie teraz nie pamiętam który. Wtedy jest otworzony i przekazuje dalej prad. Przy 2400 powinien się zamykać.  U mnie akurat było tak że raz się otwierał a raz się zacinał.  

 

Nic nie powinno się otwierać czy przeskakiwać. Poza tym momentu zwarcia styków nie ustala się zależnie od obrotów. Reguluje się wartość prądu zwarciowego w momencie zmniejszania obrotów prądnicy. Orientacyjnie przy 1000 rpm wyłącznik powinien zewrzeć i pozostać w takim stanie niezależnie od obrotów (to, że powinien zwierać przy 2400 obr to kompletna bzdura), orientacyjne napięcie zwarcia to 13V. Rozewrzeć powinien dopiero po obniżeniu obrotów poniżej 900 (również wartość orientacyjna), prąd zwarciowy powinien wtedy wynosić 6A. Natomiast przekaźnik regulacyjny powinien najpierw regulować na 1 stopniu, a przy dużych obrotach na 2 stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jeśli chodzi o rozrusznik to gdy łączę tą śrubę z której idzie przewód do akumulatora z masą to coś tam w rozruszniku się kręci ale nie ma przejścia na silnik jedynie przez starter, lew908 a jak sprawdzić czy regulator działa poprawnie?

 

Ta  druga  śruba  na  elektrowłączniku  to nie jest  masa .....

Jak  się kręci  coś  w  rozruszniku to   spróbuj  połączyć tą śrubę  co idzie  kabel  z  akumulatora , z  tą  małą  śrubką [czasem  jest  wsuwka ]  co jest podłączony taki   cienki  kabelek ........


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Jeżeli robię tak jak mówisz to w rozruszniku jak by się kręciło ale nie ma to żadnego przełożenia na koło zamachowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Pisałes że  jak połączysz  z  "masą"  to  tak  sie  dzieje ....... teraz  że  jak  z tą  śrubką .......  ?

jeśli  tak  się  dzieje po połączeniu  z  tą małą  śrubką, to  daj  rozrusznik  do  fachowca 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Bzdury piszesz  kolego , ta  druga  śruba  na  elektrowłączniku  [  obok  tej co  jest przewód  z akumulatora] to nie jest masa ,  to + po przejściu przez  elektrowłącznik  , zwierając  te śruby  mostkujesz  elekrowłącznik , ale  nie  wypycha  sprzęgiełka,,  więc  może  tak  być że  tylko  rozrusznik  się kręci  , a  nie  zazębia   z kołem  zamachowym

A  ta  mała śrubka  to  zacisk  przez który idzie  + z  przycisku  do zapalania  na  desce, jak dasz  +  z  akumulatora  na  tą śrubkę , to  tak  samo jak byś nacisnął  przycisk  :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Elektrotechnik to masz pomysł co to może być bo widać że ty ogarniasz te tematy?

Tak, ogarniam bo mam sprzęt i wiedzę jak to zrobić. A Ty nawet nie wiesz jak sprawdzić rozrusznik, więc za regulator napięcia prądnicy się nie zabieraj, bo może Cię to drogo kosztować. Jakimi dysponujesz przyrządami pomiarowymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Posiadam jedynie miernik uniwersalny. Bardziej chodzi mi o to gdzie jest problem i co wymienić lub dać do naprawy, bo raczej sam nie będę naprawiał nawet teraz nie mam czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to nic nie zdziałasz tym miernikiem poza sprawdzeniem napięcia ładowania. Jak sam nie będziesz robił to daj do sprawdzenia rozrusznik i prądnicę z regulatorem. No i trzeba też sprawdzić instalację, czy nie ma zwarć do masy. Generalnie problem jest do opanowania w pół godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Prądnica jest po remoncie, rozrusznik niby nowy 2 albo 3 lata, a te przebicia to na czym mogą występować(bo to można sprawdzić miernikiem)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To że po remoncie nie znaczy, że dobra. Rozrusznik tak samo. A zwarcia w instalacji mogą wystąpić wszędzie, jednak bardziej prawdopodobnie na obwodzie 15. Takim miernikiem jak Ty masz ciężko to sprawdzić, wymaga to sporego doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
    • Przez Ziomal20084
      Sprzedam nowy, kompletny, gotowy do montażu akumulator gazowy do ładowaczy John Deere, montowany w ramę. cena 1500zl do negocjacji.
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj