Nikita_Bennet

wywala korek mrozowy -> silnik czwórka turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
Nikita_Bennet    142

Witka.

Spotkał mnie dziwny problem z silnikiem zetora 10145/ursus 1014.

Skorodowała mi ciut zaślepka mrozowa która jest przed kabiną ciągnika w silniku->tył silnika Wyrwaliśmy, wstawiliśmy nową na silikon i ładnie wbiliśmy, pochodziło parę godzin i wywaliło znowu. Wzięliśmy na sklej dwuskładnikowy i po paru godzinach też wyrwało.

 

Spotkał się ktoś z czymś takim?

Silnik po remoncie może ma 300-400 godzin, oleju nie bierze, siłę ma, nie kopci.

 

Teraz go rozjedziemy ale ciekaw jestem czy ponowne wbicie coś da czy może jest gdzieś indziej awaria?

 

pzdrwm Nikita_Bennet


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    41

Może termostat się zawiesił?
U siebie ostatnio mi jeden wygnil i wypadł ale oczyscilem trochę solidna dawka silikonu i tylko przyłożylem zaschlo i jakoś jest już drugi miesiąc;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    142

ale termostat byłby powodem wywalania korka mrozowego? I to tego na końcu silnika gdzie termostat masz na początku?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    798

A po co silikon? Na nim raczej będzie mu łatwiej wylecieć a nie trudniej. pomijając fakt że to największe dziadostwo jakie może być. Dziwi mnie że jeszcze ludzie łapią się na jego cudowne właściwości uszczelniające.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    776

A nie lepiej zapunktować rant bloku po nabiciu korka ,nie stosując żadnych uszczelniaczy i klei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    248

Miałem już taki przypadek - kupiłem 3 broki i jeden  był tylko ok:) Takie to mamy części że szkoda gadać. Tam nie potrzeba żadnego kleju choć na dobrym kleju nawet do gwintów nie powinno mu przeszkadzać. Inna sprawa to właściwe zamontowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    142

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

Na dniach rozjedzie się ciągnik bo uszczelniacz na wale chcę wymienić i zrobić ten korek mrozowy raz a dobrze.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    41

U siebie nie mogłem go wbić bo nie ma dostępu bo mam ladowacz ledwo co go na silikon wsadzilem oczywiście bez żadnego demontażu a wtrysk jest zaraz obok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

@Nikita przed zamontowaniem korek warto zmrozić żeby zmniejszyć jego wymiary.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

 

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    142

i tak było robione.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

ja miałem podobny problem Dorobiłem większy korek z większym grzybem i dobiłem Po problemie Orginalny po dobiciu może być za mały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

 

 

Dodam coś od siebie-  nie  tak do końca w środek, bo wówczas, zamiast go rozprężyć, przegina się go głównie na drugą stronę.  Brok, trzeba nabić np: przez rurkę, o średnicy ok. połowy średnicy broku, tak, aby jego środek był nadal wypukły.   Wówczas się ładnie zaciska.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    142

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    142

a dla potomnych pokażę jeszcze coś.

 

Termostat który wyjąłem.

 

 

http://images78.fotosik.pl/161/31ddbf36f9014d3agen.jpg

 

 

 

nie wytrzymał 500godzin.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Nieźle. Ale wampirki masz ładne :)

 

Stare alkoholowe w 60-ce były jeszcze gorsze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez mariuszzajac
      Potrzebuję pomocy. Ostatnio po spuszczeniu wody z ciągnika musiała w chłodnicy oleju zostać woda i zamarzła, kiedy rano wlałem wodę zaczęła mi przy pokrywce od strony zbiornika na olej hydrauliczny uciekać. Podejrzewam, że tylko uszczelniacz poszedł bo leje się na łączeniu. Moje pytanie jest takie, czy mogę po spuszczeniu wody ten dekiel odkręcić czy muszę też olej spuścić bo nie wiem jak to w środku wygląda. Z góry dzięki za pomoc:)
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.