Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

wywala korek mrozowy -> silnik czwórka turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    127

Witka.

Spotkał mnie dziwny problem z silnikiem zetora 10145/ursus 1014.

Skorodowała mi ciut zaślepka mrozowa która jest przed kabiną ciągnika w silniku->tył silnika Wyrwaliśmy, wstawiliśmy nową na silikon i ładnie wbiliśmy, pochodziło parę godzin i wywaliło znowu. Wzięliśmy na sklej dwuskładnikowy i po paru godzinach też wyrwało.

 

Spotkał się ktoś z czymś takim?

Silnik po remoncie może ma 300-400 godzin, oleju nie bierze, siłę ma, nie kopci.

 

Teraz go rozjedziemy ale ciekaw jestem czy ponowne wbicie coś da czy może jest gdzieś indziej awaria?

 

pzdrwm Nikita_Bennet


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    37

Może termostat się zawiesił?
U siebie ostatnio mi jeden wygnil i wypadł ale oczyscilem trochę solidna dawka silikonu i tylko przyłożylem zaschlo i jakoś jest już drugi miesiąc;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

ale termostat byłby powodem wywalania korka mrozowego? I to tego na końcu silnika gdzie termostat masz na początku?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    797

A po co silikon? Na nim raczej będzie mu łatwiej wylecieć a nie trudniej. pomijając fakt że to największe dziadostwo jakie może być. Dziwi mnie że jeszcze ludzie łapią się na jego cudowne właściwości uszczelniające.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    668

A nie lepiej zapunktować rant bloku po nabiciu korka ,nie stosując żadnych uszczelniaczy i klei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Miałem już taki przypadek - kupiłem 3 broki i jeden  był tylko ok:) Takie to mamy części że szkoda gadać. Tam nie potrzeba żadnego kleju choć na dobrym kleju nawet do gwintów nie powinno mu przeszkadzać. Inna sprawa to właściwe zamontowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

Na dniach rozjedzie się ciągnik bo uszczelniacz na wale chcę wymienić i zrobić ten korek mrozowy raz a dobrze.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    37

U siebie nie mogłem go wbić bo nie ma dostępu bo mam ladowacz ledwo co go na silikon wsadzilem oczywiście bez żadnego demontażu a wtrysk jest zaraz obok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    239

@Nikita przed zamontowaniem korek warto zmrozić żeby zmniejszyć jego wymiary.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

 

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

i tak było robione.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

ja miałem podobny problem Dorobiłem większy korek z większym grzybem i dobiłem Po problemie Orginalny po dobiciu może być za mały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

 

 

Dodam coś od siebie-  nie  tak do końca w środek, bo wówczas, zamiast go rozprężyć, przegina się go głównie na drugą stronę.  Brok, trzeba nabić np: przez rurkę, o średnicy ok. połowy średnicy broku, tak, aby jego środek był nadal wypukły.   Wówczas się ładnie zaciska.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

a dla potomnych pokażę jeszcze coś.

 

Termostat który wyjąłem.

 

 

http://images78.fotosik.pl/161/31ddbf36f9014d3agen.jpg

 

 

 

nie wytrzymał 500godzin.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Nieźle. Ale wampirki masz ładne :)

 

Stare alkoholowe w 60-ce były jeszcze gorsze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.