Nikita_Bennet

wywala korek mrozowy -> silnik czwórka turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    166

Witka.

Spotkał mnie dziwny problem z silnikiem zetora 10145/ursus 1014.

Skorodowała mi ciut zaślepka mrozowa która jest przed kabiną ciągnika w silniku->tył silnika Wyrwaliśmy, wstawiliśmy nową na silikon i ładnie wbiliśmy, pochodziło parę godzin i wywaliło znowu. Wzięliśmy na sklej dwuskładnikowy i po paru godzinach też wyrwało.

 

Spotkał się ktoś z czymś takim?

Silnik po remoncie może ma 300-400 godzin, oleju nie bierze, siłę ma, nie kopci.

 

Teraz go rozjedziemy ale ciekaw jestem czy ponowne wbicie coś da czy może jest gdzieś indziej awaria?

 

pzdrwm Nikita_Bennet


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    65

Może termostat się zawiesił?
U siebie ostatnio mi jeden wygnil i wypadł ale oczyscilem trochę solidna dawka silikonu i tylko przyłożylem zaschlo i jakoś jest już drugi miesiąc;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    166

ale termostat byłby powodem wywalania korka mrozowego? I to tego na końcu silnika gdzie termostat masz na początku?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

A po co silikon? Na nim raczej będzie mu łatwiej wylecieć a nie trudniej. pomijając fakt że to największe dziadostwo jakie może być. Dziwi mnie że jeszcze ludzie łapią się na jego cudowne właściwości uszczelniające.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

Miałem już taki przypadek - kupiłem 3 broki i jeden  był tylko ok:) Takie to mamy części że szkoda gadać. Tam nie potrzeba żadnego kleju choć na dobrym kleju nawet do gwintów nie powinno mu przeszkadzać. Inna sprawa to właściwe zamontowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    166

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

Na dniach rozjedzie się ciągnik bo uszczelniacz na wale chcę wymienić i zrobić ten korek mrozowy raz a dobrze.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    65

U siebie nie mogłem go wbić bo nie ma dostępu bo mam ladowacz ledwo co go na silikon wsadzilem oczywiście bez żadnego demontażu a wtrysk jest zaraz obok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    244

@Nikita przed zamontowaniem korek warto zmrozić żeby zmniejszyć jego wymiary.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    143

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

 

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    166

i tak było robione.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

 

 

Dodam coś od siebie-  nie  tak do końca w środek, bo wówczas, zamiast go rozprężyć, przegina się go głównie na drugą stronę.  Brok, trzeba nabić np: przez rurkę, o średnicy ok. połowy średnicy broku, tak, aby jego środek był nadal wypukły.   Wówczas się ładnie zaciska.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    166

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    166

a dla potomnych pokażę jeszcze coś.

 

Termostat który wyjąłem.

 

 

http://images78.fotosik.pl/161/31ddbf36f9014d3agen.jpg

 

 

 

nie wytrzymał 500godzin.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Nieźle. Ale wampirki masz ładne :)

 

Stare alkoholowe w 60-ce były jeszcze gorsze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.