Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

wywala korek mrozowy -> silnik czwórka turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
Nikita_Bennet    100

Witka.

Spotkał mnie dziwny problem z silnikiem zetora 10145/ursus 1014.

Skorodowała mi ciut zaślepka mrozowa która jest przed kabiną ciągnika w silniku->tył silnika Wyrwaliśmy, wstawiliśmy nową na silikon i ładnie wbiliśmy, pochodziło parę godzin i wywaliło znowu. Wzięliśmy na sklej dwuskładnikowy i po paru godzinach też wyrwało.

 

Spotkał się ktoś z czymś takim?

Silnik po remoncie może ma 300-400 godzin, oleju nie bierze, siłę ma, nie kopci.

 

Teraz go rozjedziemy ale ciekaw jestem czy ponowne wbicie coś da czy może jest gdzieś indziej awaria?

 

pzdrwm Nikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Może termostat się zawiesił?
U siebie ostatnio mi jeden wygnil i wypadł ale oczyscilem trochę solidna dawka silikonu i tylko przyłożylem zaschlo i jakoś jest już drugi miesiąc;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

A po co silikon? Na nim raczej będzie mu łatwiej wylecieć a nie trudniej. pomijając fakt że to największe dziadostwo jakie może być. Dziwi mnie że jeszcze ludzie łapią się na jego cudowne właściwości uszczelniające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

A nie lepiej zapunktować rant bloku po nabiciu korka ,nie stosując żadnych uszczelniaczy i klei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Miałem już taki przypadek - kupiłem 3 broki i jeden  był tylko ok:) Takie to mamy części że szkoda gadać. Tam nie potrzeba żadnego kleju choć na dobrym kleju nawet do gwintów nie powinno mu przeszkadzać. Inna sprawa to właściwe zamontowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

Na dniach rozjedzie się ciągnik bo uszczelniacz na wale chcę wymienić i zrobić ten korek mrozowy raz a dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

U siebie nie mogłem go wbić bo nie ma dostępu bo mam ladowacz ledwo co go na silikon wsadzilem oczywiście bez żadnego demontażu a wtrysk jest zaraz obok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

no właśnie nie wiem jak to z montażem, wyczyszczone było dobrze, klej dany tylko na wierzch a nie "pod korek". Wbity solidnie.

 

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

ja miałem podobny problem Dorobiłem większy korek z większym grzybem i dobiłem Po problemie Orginalny po dobiciu może być za mały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Nie wiem co to znaczy "wbity solidnie". Może tu popełniasz błąd. Korek powinien być wypukły i powinien wejść lekko (suwliwie) w otwór, dopiero jak jest na swoim miejscu trzeba go uderzyć w środek aby go wypłaszczyć. Wtedy korek zwiększa nieco swoją średnicę i powinno być ok.

 

 

Dodam coś od siebie-  nie  tak do końca w środek, bo wówczas, zamiast go rozprężyć, przegina się go głównie na drugą stronę.  Brok, trzeba nabić np: przez rurkę, o średnicy ok. połowy średnicy broku, tak, aby jego środek był nadal wypukły.   Wówczas się ładnie zaciska.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×