Grz3g0rz

[40ha]Jaki kombajn wybrać na następcę NH 8070?

Polecane posty

Grz3g0rz    0

Witam :)

Mam problem, mianowicie chcę kupić kombajn, który zastąpi New Hollanda 8070. Cena do 180tyś zł, najlepiej z lat 1995-2000 i do 2500mtg. Claas mi się nie widzi, ponieważ ceny takiego kombajnu jakiego szukam są kosmiczne i nie podoba mi się ten silnik za kabiną. Tak więc zastanawiam się nad New Hollandem TC 56, TX 62, a Deutz-Fahrem Starlinerem, Toplinerem 4060. Najchętniej kupiłbym NH, ale ciężko znaleźć egzemplarze w bardzo dobrym stanie i dobrą ceną, a Deutz Fahr podoba mi się stylistycznie i jego rozwiązania i cena. Tylko nie wiem jak się DF' y sprawują, jak jest z częściami i spalaniem. Z góry dziękuję za każdą pomocną odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marley    0

Porozgladaj się za MDW 525, 524 i dronningbor d 7500
Kombajny warte polecenia chodź trochę starsze niż pisales ☺
POZDRO
PS może wiesz coś o uprawie prosa bo mam zamiar siać a jestem zielony jak szczaw w tym temacie ( lub znasz kogoś kto coś o tym wie )

Edytowano przez marley

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grz3g0rz    0

Z prosem nie miałem do czynienia i nikt kogo znam też nie, jedynie soję w tym roku siałem ;)

MDW i Dronningborgi odpadają, bo nwm jak jest z częściami i jakoś mi nie odpowiadają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grz3g0rz    0

Właśnie chodzi o to że ciężko znaleźć takiego, a Deutz jeden jest na sprzedaż 160km ode mnie, więc zastanawiam się też nad nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

No ja na taki areał kupiłem DF odpowiednik Starlinera tylko starszy bo z 91r. ale wygląda na zadbany 2,8tys mtg raczej org wiele od nowszych się nie różni.  O claasach mam identyczne zdanie jak ty, TX jakoś mi się nie widziały dość skomplikowane i ciężko o zadbany egzemplarz zresztą bardzo ciężko znaleźć coś nie zajechanego i zadbanego.  Najwydajniejszy z nich to TOPLINER ale nie będzie miał co robić na 40ha zresztą wszystkie te kombajny nie będą miały co robić. Ja akurat kupiłem DF bo był 150km odemnie i był w najlepszym stanie z kombajnów jakie widziałem i raczej tym się kieruj. Z częściami najłatwiej będziesz miał z TC56 bo był produkowany w Polsce i trochę ich jeździ. Do innych pasy, łożyska, bagnety, filtry itd. też są ale grubsze rzeczy to raczej już serwis . Planujesz jakieś usługi bo spore i drogie te kombajny jak na ten areał? Nie wiem czy opłaca się wydawać 180 tys na koszenie 40 ha... U nas wielu na takie areały to się pozbyło już kombajnów i najmują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj