Skocz do zawartości
Grz3g0rz

[40ha]Jaki kombajn wybrać na następcę NH 8070?

Polecane posty

Grz3g0rz    0

Witam :)

Mam problem, mianowicie chcę kupić kombajn, który zastąpi New Hollanda 8070. Cena do 180tyś zł, najlepiej z lat 1995-2000 i do 2500mtg. Claas mi się nie widzi, ponieważ ceny takiego kombajnu jakiego szukam są kosmiczne i nie podoba mi się ten silnik za kabiną. Tak więc zastanawiam się nad New Hollandem TC 56, TX 62, a Deutz-Fahrem Starlinerem, Toplinerem 4060. Najchętniej kupiłbym NH, ale ciężko znaleźć egzemplarze w bardzo dobrym stanie i dobrą ceną, a Deutz Fahr podoba mi się stylistycznie i jego rozwiązania i cena. Tylko nie wiem jak się DF' y sprawują, jak jest z częściami i spalaniem. Z góry dziękuję za każdą pomocną odpowiedź :)

marley    0

Porozgladaj się za MDW 525, 524 i dronningbor d 7500
Kombajny warte polecenia chodź trochę starsze niż pisales ☺
POZDRO
PS może wiesz coś o uprawie prosa bo mam zamiar siać a jestem zielony jak szczaw w tym temacie ( lub znasz kogoś kto coś o tym wie )

Edytowano przez marley

Grz3g0rz    0

Z prosem nie miałem do czynienia i nikt kogo znam też nie, jedynie soję w tym roku siałem ;)

MDW i Dronningborgi odpadają, bo nwm jak jest z częściami i jakoś mi nie odpowiadają :)

Wiadomość z agroFakt.pl

Grz3g0rz    0

Właśnie chodzi o to że ciężko znaleźć takiego, a Deutz jeden jest na sprzedaż 160km ode mnie, więc zastanawiam się też nad nim.

grego    218